CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Metchu

Re: CBR 2010: politiebezoek

Bericht door Metchu » 28 jun 2010, 13:23

de cbr10 soundtrack was voor mij Maurice en Steven

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 28 jun 2010, 13:24

Baby keep it up

Knot

Bericht door Knot » 28 jun 2010, 13:25

Zitten lekkere basjes in, kantoor trilt mee hier 8)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 28 jun 2010, 13:25

Martijn Koevoets schreef:Het is een 370Z zelfs... ;)
Ah ok bedankt voor de correctie ;)

Metchu

Bericht door Metchu » 28 jun 2010, 13:28

DEUTSCHLAND! DEUTSCHLAND! WASSS!!!?? WASSSS!!!?? :mrgreen:

Afbeelding

hij staat mooi in me kamer naast wat andere gedenkwaardige trofeeën en spullen :banaan:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 28 jun 2010, 13:37

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

JP

Bericht door JP » 28 jun 2010, 13:55

Robertdj schreef:Hoeveel CO2 is dat wel niet? :wtf:
Tom had het er al over voor vertrek in Enschede.....om een boom te planten ter compensatie van de CO2.... :clap:

Maar 1 boom..... :hmmm:
Metchu schreef:Hans die een "mini" burnout deed :banaan:
Daar zijn beelden van..... :mrgreen: kleine 30-40meter "Holland war hier" aandenken aan de Duitsers

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 28 jun 2010, 13:58

Klinkt goed, jammer dat ik niet mee kon. Maarja, aan de andere kant ben ik erg blij dat ik thuis ben gebleven om te werken in een heerlijk warme winkel zonder airco, en zonder klanten. Jummie!

:roll:

Benieuwd naar foto's! :)

M-bitious

Bericht door M-bitious » 28 jun 2010, 14:01

Ha allemaal. Jammer dat ik eraf moest, maar het was zeer terecht bleek vandaag. De rechter achtervelg had een behoorlijke deuk opgelopen tijdens een jump bij Supercar Sunday bij Van Vliet. Het moment is zelfs op video gezet. Bij ongeveer 2 minuten gebeurt het. Misschien rijkswaterstaat aanschrijven dat die hobbel niet zonder schade met 230 te nemen is :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_klvmq ... r_embedded

De band is alleen pas tijdens CBR gaan protesteren. Had ik doorgereden (wat lastig was met dat hok van Hans steeds voor me), dan had ik uiteindelijk 100% zeker een klapband gekregen. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met banden als je niet weet waarom hij leegloopt. De linker velg heeft een klein deukje, maar ik laat ze beiden richten en gooi er gelijk nieuwe banden op. Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.

Knot

Bericht door Knot » 28 jun 2010, 14:05

Damn... als mn begrenzer eraf is en we het volgend jaar weer kunnen doen dan hou ik t weekend vrij!

Foto's!!!!!! :df:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 28 jun 2010, 14:08

Lijkt wel of je los kwam Frank! :shock:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 jun 2010, 14:13

Trefwoord banden: toen we naar huis gingen lag er een band midden op de weg... nemen we vervolgens de afslag, treffen we deze 996 GT3 MkI aan:
Afbeelding

:shock:

Zat een ouder echtpaar in, en toen de bestuurder de rechter achterband controleerde, was de temperatuur niet abnormaal. Banden waren volgens hem vrij nieuw en volgens z'n vrouw reden ze niet extreem hard. :shock: Gelukkig geen persoonlijk letsel, maar het zet je toch aan het denken.
Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 28 jun 2010, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 28 jun 2010, 14:14

Downforce Hans schreef:
Zit wel een supergeluid in jou wagen zeg........... :thumbup:
Jou auto klinkt ook goed hoor Hans, in deze video zitten we even naast elkaar!

Even wat Autobahn-fun met DF-ers + Tunnelrun(tje)

In HD:

Knot

Bericht door Knot » 28 jun 2010, 14:16

Mooi.. eerste beelden, klasse Erik!

Fabian

Bericht door Fabian » 28 jun 2010, 14:30

Kenteken op die Gt3 is van een vaak geziene Ring-rijder.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 jun 2010, 14:40

Fabian schreef:[...]Kenteken[...]
Goed punt, was me niet opgevallen... :oops:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 jun 2010, 14:41

Wij zagen hem ook al staan die gt3 en vroegen ons af wat er gebeurd was.
Er stond al politie bij dus wij zijn maar niet gestopt, wel zonde van de auto :?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 jun 2010, 14:53

Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.

Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd

Buiten dat, de S1000RR ben ik nog aan het inrijden, hij kan/mag nog niet helemaal los..................maar misschien wil ik dat ook wel niet, 300 rijden met het ding, dan pak ik liever de M3 .....................

Ik heb al wel een flinke remtest gehad, Hans moest net buiten Enschede flink in de ankers voor zo`n karretje die zich exact aan de snelheid hield, nou ik moest dus ook, die zijn dus ook ingeremd nu :roflol:

Daarna was iedereen uit zicht, behoudens de Corvette en mijn motor, ik de kortste route naar huis, toen heb ik de Corvette toch maar richting Duitse grens gestuurd, anders was die geheid het eerst thuis geweest (een short cut van 1050 km is ook weer eens wat anders) ................. :roflol:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 28 jun 2010, 14:55

Laurens kon die band gelukkig goed ontwijken maar een busje achter ons had minder geluk.

Snipe

Bericht door Snipe » 28 jun 2010, 14:58

romo schreef:Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd
Volgend jaar rond deze tijd is 'ie wel ingereden toch? En dan zal de velg van de M5 ook wel gerepareerd zijn 8)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 jun 2010, 15:05

M-bitious schreef:Ha allemaal. Jammer dat ik eraf moest, maar het was zeer terecht bleek vandaag. De rechter achtervelg had een behoorlijke deuk opgelopen tijdens een jump bij Supercar Sunday bij Van Vliet. Het moment is zelfs op video gezet. Bij ongeveer 2 minuten gebeurt het. Misschien rijkswaterstaat aanschrijven dat die hobbel niet zonder schade met 230 te nemen is :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_klvmq ... r_embedded

De band is alleen pas tijdens CBR gaan protesteren. Had ik doorgereden (wat lastig was met dat hok van Hans steeds voor me), dan had ik uiteindelijk 100% zeker een klapband gekregen. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met banden als je niet weet waarom hij leegloopt. De linker velg heeft een klein deukje, maar ik laat ze beiden richten en gooi er gelijk nieuwe banden op. Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.
Verstandig Frank want het had pijnlijk af kunnen lopen ook voor je ego, want dat hok voor je had je alleen maar kleiner en kleiner zien worden................ :beer: :mrgreen:
Wat ik ook opvallend vind is waarom je die wagen niet vol op zijn staart trapt als je met een paar mensen gaat rijden want dit was toch geen vol gas accelereren toch? :whistle:

Was wel een klap zeg, niet zo gek dat het wiel een opdonder heeft gehad.......

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 jun 2010, 15:10

romo schreef:
Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.

Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd

Buiten dat, de S1000RR ben ik nog aan het inrijden, hij kan/mag nog niet helemaal los..................maar misschien wil ik dat ook wel niet, 300 rijden met het ding, dan pak ik liever de M3 .....................

Ik heb al wel een flinke remtest gehad, Hans moest net buiten Enschede flink in de ankers voor zo`n karretje die zich exact aan de snelheid hield, nou ik moest dus ook, die zijn dus ook ingeremd nu :roflol:

Daarna was iedereen uit zicht, behoudens de Corvette en mijn motor, ik de kortste route naar huis, toen heb ik de Corvette toch maar richting Duitse grens gestuurd, anders was die geheid het eerst thuis geweest (een short cut van 1050 km is ook weer eens wat anders) ................. :roflol:
Ja, dat was een goeie zeg, ik ging er van uit dat jij ook mee ging.
Ik zat net een krentebol weg te werken en stond er ff niet bij stil welke kant ze op waren gegaan en keek dus naar jou wat jij ging doen.
Jij gaat links af dus ik deed ondanks dat ik het wel een beetje vreemd vond dat ook maar.
Zie ik jou ineens allemaal bewegingen maken dat ik recht door moest.
Bedankt nog, anders was het inderdaad een kort ritje geworden :mrgreen: :thumbup:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 28 jun 2010, 15:14

Had ik ook heel wat spektakel gemist vanaf de passagiers stoel. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jun 2010, 15:28

@Frank movie bump-flying...
dat was een beste bump in de weg...vandaaro.

@Erik movie :clap: mooie beelden :df:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 jun 2010, 15:30

Downforce Hans schreef:
romo schreef:

Ja, dat was een goeie zeg, ik ging er van uit dat jij ook mee ging.
Ik zat net een krentebol weg te werken en stond er ff niet bij stil welke kant ze op waren gegaan en keek dus naar jou wat jij ging doen.
Jij gaat links af dus ik deed ondanks dat ik het wel een beetje vreemd vond dat ook maar.
Zie ik jou ineens allemaal bewegingen maken dat ik recht door moest.
Bedankt nog, anders was het inderdaad een kort ritje geworden :mrgreen: :thumbup:
Geen dank, nou ja, je had bij mij ook een bakkie kunnen doen........ :roflol: (met krentebol)

Plaats reactie