Ah ok bedankt voor de correctieMartijn Koevoets schreef:Het is een 370Z zelfs...
Tom had het er al over voor vertrek in Enschede.....om een boom te planten ter compensatie van de CO2....Robertdj schreef:Hoeveel CO2 is dat wel niet?
Daar zijn beelden van.....Metchu schreef:Hans die een "mini" burnout deed :banaan:
Jou auto klinkt ook goed hoor Hans, in deze video zitten we even naast elkaar!Downforce Hans schreef:
Zit wel een supergeluid in jou wagen zeg...........
Goed punt, was me niet opgevallen...Fabian schreef:[...]Kenteken[...]
Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.
Volgend jaar rond deze tijd is 'ie wel ingereden toch? En dan zal de velg van de M5 ook wel gerepareerd zijn 8)romo schreef:Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd
Verstandig Frank want het had pijnlijk af kunnen lopen ook voor je ego, want dat hok voor je had je alleen maar kleiner en kleiner zien worden................M-bitious schreef:Ha allemaal. Jammer dat ik eraf moest, maar het was zeer terecht bleek vandaag. De rechter achtervelg had een behoorlijke deuk opgelopen tijdens een jump bij Supercar Sunday bij Van Vliet. Het moment is zelfs op video gezet. Bij ongeveer 2 minuten gebeurt het. Misschien rijkswaterstaat aanschrijven dat die hobbel niet zonder schade met 230 te nemen is![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rm_klvmq ... r_embedded
De band is alleen pas tijdens CBR gaan protesteren. Had ik doorgereden (wat lastig was met dat hok van Hans steeds voor me), dan had ik uiteindelijk 100% zeker een klapband gekregen. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met banden als je niet weet waarom hij leegloopt. De linker velg heeft een klein deukje, maar ik laat ze beiden richten en gooi er gelijk nieuwe banden op. Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.
Ja, dat was een goeie zeg, ik ging er van uit dat jij ook mee ging.romo schreef:Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.
Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd
Buiten dat, de S1000RR ben ik nog aan het inrijden, hij kan/mag nog niet helemaal los..................maar misschien wil ik dat ook wel niet, 300 rijden met het ding, dan pak ik liever de M3 .....................
Ik heb al wel een flinke remtest gehad, Hans moest net buiten Enschede flink in de ankers voor zo`n karretje die zich exact aan de snelheid hield, nou ik moest dus ook, die zijn dus ook ingeremd nu![]()
Daarna was iedereen uit zicht, behoudens de Corvette en mijn motor, ik de kortste route naar huis, toen heb ik de Corvette toch maar richting Duitse grens gestuurd, anders was die geheid het eerst thuis geweest (een short cut van 1050 km is ook weer eens wat anders) .................
Geen dank, nou ja, je had bij mij ook een bakkie kunnen doen........Downforce Hans schreef:Ja, dat was een goeie zeg, ik ging er van uit dat jij ook mee ging.romo schreef:Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.
Spijt me Frank, door prive omstandigheden moest ik in de buurt blijven................(de organisatie had ik dat ook vooraf gemeld), balen van die velg idd...........safety first idd
Buiten dat, de S1000RR ben ik nog aan het inrijden, hij kan/mag nog niet helemaal los..................maar misschien wil ik dat ook wel niet, 300 rijden met het ding, dan pak ik liever de M3 .....................
Ik heb al wel een flinke remtest gehad, Hans moest net buiten Enschede flink in de ankers voor zo`n karretje die zich exact aan de snelheid hield, nou ik moest dus ook, die zijn dus ook ingeremd nu![]()
Daarna was iedereen uit zicht, behoudens de Corvette en mijn motor, ik de kortste route naar huis, toen heb ik de Corvette toch maar richting Duitse grens gestuurd, anders was die geheid het eerst thuis geweest (een short cut van 1050 km is ook weer eens wat anders) .................
Ik zat net een krentebol weg te werken en stond er ff niet bij stil welke kant ze op waren gegaan en keek dus naar jou wat jij ging doen.
Jij gaat links af dus ik deed ondanks dat ik het wel een beetje vreemd vond dat ook maar.
Zie ik jou ineens allemaal bewegingen maken dat ik recht door moest.
Bedankt nog, anders was het inderdaad een kort ritje geworden![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Enzo, Erik K. en 8 gasten