Heimwee naar mijn oude touring...

Qua lakwerk ga ik er nog wel een keer iets aan laten doen. De auto hoeft niet in topstaat te verkeren natuurlijk. (anders stond deze wel in een loods met een doekje erover)bmw320i schreef:Heel gaaf, ik blijfop de E30
![]()
alleen persoonlijk vind ik het zonde van de stoelen maar voor waar je hem gaat gebruiken snap ik het wel...
zelf zou ik deze touring lekker origineel houden en de roest etc. aanpakken en dan als daily gebruiken
klinkt goedAdje ///M3 schreef:Qua lakwerk ga ik er nog wel een keer iets aan laten doen. De auto hoeft niet in topstaat te verkeren natuurlijk. (anders stond deze wel in een loods met een doekje erover)
Vandaag weer een paar rotondes als zijnde artikel 5 genomen
Martijn_bmw schreef:klinkt goedAdje ///M3 schreef:Qua lakwerk ga ik er nog wel een keer iets aan laten doen. De auto hoeft niet in topstaat te verkeren natuurlijk. (anders stond deze wel in een loods met een doekje erover)
Vandaag weer een paar rotondes als zijnde artikel 5 genomenzowel van het lakwerk als de artikel 5 rondjes
![]()
hoest trouwens met je M3 touring??? dat blijft ook een heerlijke auto!
Wellicht een kanshebber. Ik zal binnenkort eens bij Paul binnen wandelen.Erik dB schreef:Supersprintje?
Voor een paar tientjes is het weer een beetje opgelaptXave30 schreef:
Paaltje inderdaad.(met zo'n +/- 5 km/h)Paskal Morriën schreef:Zie ik nou naast het achterlicht toch aardig wat plaatschade die zo hoog is als het achterlicht? Boompje/paaltje of iets dergelijks?
Hoe dan ook zonde van je op het oog mooie 325i
Oorlogswondje, kan gebeurenAdje ///M3 schreef:Paaltje inderdaad.(met zo'n +/- 5 km/h)Paskal Morriën schreef:Zie ik nou naast het achterlicht toch aardig wat plaatschade die zo hoog is als het achterlicht? Boompje/paaltje of iets dergelijks?
Hoe dan ook zonde van je op het oog mooie 325i
Nja, naast de bumpers en achterlicht zit er nog wat plaatschade.
Tankklep ging er ook spontaan van open...
Is voor mij eigenlijk niet interessant.Knot schreef:Ai... volgend jaar toch maar op winterbandjes gaan spelen?
Gewoon een 2e hands setje scoren!Adje ///M3 schreef:Is voor mij eigenlijk niet interessant.Knot schreef:Ai... volgend jaar toch maar op winterbandjes gaan spelen?
Zoveel km's maak ik privé namelijk niet.