Maar hij was op verlof geweest en had dus een goed excuus. Had mijn klacht gelezen, wezen informeren bij de betreffende agenten en die hadden een heel ander verhaal. Surprise, surprise. Hij wist dus niet wat hij er mee aan moest en vroeg mij wat ik verwachte ?
Huh ?
Ik verwacht uiteraard dat de klacht serieus wordt genomen, en dat een onpartijdige partij een objectief beeld gaat vormen over het gebeuren en daar vervolgens consequenties aan verbind.
Kortom de beste man moest gaan werken, de klacht als coordinator coordineren en daar zat ie niet echt op te wachten was mn indruk. Hij stelde een gesprek op bureau voor, wat ik een goed idee vond en heb hem wat vrije woensdagen als avonden gegeven wanneer ik zou kunnen.
Belt ie terug, ergens dinsdag 16.00 uur en zegt daarbij dat het heel lastig was en de betreffende agent eigenlijk geen zin had om mij te spreken want hij had mij al telefonisch te woord gestaan. Vervolgens gevraagd of het relevant is of de beste man wel of geen "zin" heeft om mij te spreken en vertelt dat dinsdag 1600 uur ik jammergenoeg niet kon. Woensdagen overdag of avonden door de weeks of weekenden.
Meneer gaat me een brief sturen met mogelijke data waarop we kunnen spreken...
Woehahaha, zie het al helemaal voor me. Een klantencoordinator die dit eigenlijk niet wil, die uiteindelijk niet objectief kan zijn (nl. zelfde korps / collega's), agentjes die dit willen verstoppen en ondergetekende die vasthoudt en als er niets uitkomt gewoon bij de ombudsman, de burgemeester aanklopt ofwel aangifte doet.
Wordt vervolgd...
Mark.