Dude, jouw nieuwe avatar!!Rickstah schreef:De weervoorspellingen zien er goed uit in ieder geval
coming to america 8)Xave30 schreef:Dude, jouw nieuwe avatar!!Rickstah schreef:De weervoorspellingen zien er goed uit in ieder geval
E46 Coupé vind ik qua vormgeving een van de allermooiste auto's en een 330ci lijkt me zo'n beetje de perfecte auto. Maar: geen M, dus voor morgen hebben we er inderdaad weinig aan. Wel leuk om een M tegen een non-M af te zetten, maar voor morgen een beetje too much.maarten22 schreef:Een e46 330ci is zeker niet welkom??![]()
BMW Group opnieuw verkozen tot meest duurzame autofabrikant ter wereld.
* 10.09.2010
* Persbericht
BMW Group is op het gebied van milieuvriendelijk en duurzaam ondernemen binnen de automobielindustrie voor het zesde jaar op rij verkozen tot beste producent ter wereld. Tot deze conclusie komt SAM Group in het meest recente onderzoek voor de internationaal toonaangevende Dow Jones Sustainability Indexes (DJSI). BMW Group is de enige onderneming in de autobranche die sinds de start van deze belangrijke duurzaamheidindex in 1999, zonder onderbreking in de Dow Jones Sustainability Index World is vertegenwoordigd.
“Het verheugt ons dat BMW Group opnieuw is verkozen tot wereldwijd brancheleider binnen de DJSI. Meest duurzame autofabrikant wereldwijd zijn, betekent voor ons het accepteren van verantwoordelijkheid als een milieubewuste onderneming. Wij zien deze erkenning als een extra motivatie om door te gaan met het verwezenlijken van onze visie op het gebied van duurzame individuele mobiliteit.” aldus Dr. Norbert Reithofer, bestuursvoorzitter van BMW AG. “BMW Group’s aandacht voor duurzaamheid is de reden dat we zijn gekozen als automotive partner voor de aankomende Olympische zomerspelen in London in 2012. Het idee van duurzame Spelen en BMW gaan goed samen.”
Voor 'gewone' meetings geldt altijd: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Voor zulke foto-/videosessies geldt eigenlijk het tegenovergestelde. Hoe minder mensen er omheen staan, hoe rustiger en beter ze hun werk kunnen doen.Pingus schreef:Jammer alleen dat de organisatie de locatie niet wilde delen. Er waren meerdere mensen (inclusief ik zelf) die graag waren komen kijken... Wellicht een volgende keer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten