Zo... stof eraf! De volgende wijzigingen:
2017: 335i ingeruild in op een British Racing Green F60 Mini Countryman (Chili, Serious Business) i.v.m. komst eerste dochtertje.
Opgehaald:
En dan ging het vooral hierom:
Zelf nog "op smaak gebracht" met Mini Black Jack scuttles....
en spatlappen....
De Countryman is echt een goede familieauto, en stuurt ook nog eens goed. De automaat vindt de vrouw prettig. Ben er al met al erg over te spreken, zowel qua uiterlijk, rijden als ruimte. 4 volwassenen gaat echt prima in de auto, de bagageruimte is acceptabel.
2018: Golf Mk7 1.6tdi uit de lease, nieuwe Golf Mk 7.5 GTI Performance in de lease
Bye bye diesel /automaat!
Hallo 2.0 TFSI handbak!
Dikke kont!
Al met al erg positief over de GTI, is ook super geschikt als woon/werk auto. Geen adaptief onderstel, dus klinkerweggetjes voel je wel. Op normale wegen zeker comfortabel genoeg, en de stoelen zijn erg goed. Ondanks (voor de beleving) wat weinig herrie uit de uitlaat is dit echt een heel capabele auto. Je gaat er gemakkelijk snel mee door de bocht, makkelijker dan bijv. de 130i die ik had.
2020: Nissan 350Z erbij als Corona cruiser:
Echt een leuk ding om te rijden, standaard natuurlijk een dikke v6, 6bak en carbon aandrijfas. Deze heeft nog een Guerilla bypass, BMC airbox en een sportkoppeling en licht vliegwiel. Met het idee gekocht om er 2 a 3 jaar in te rijden, maar na wat langere tochtjes kan ik met mijn 1.98m mijn zitpositie net niet goed vinden (en dus last van de rug). Overwegen of deze eruit gaat en dan wellicht aan een E93 denken...

Ben er nog niet uit, voorlopig nog even proberen.