+1Stéphane schreef:Nederland: Check!
Iemand die boven het maaiveld uitsteekt: Check!
Met de zeis gelijk maaien: Check!
Calvinisme: Check!
Oei,oei,oei wat een heerlijke demonstratie van Nederlandsheid. Wees er maar trots op
Jan des Bouvrie gearresteerd. Evert Kroon gearresteerd.
-
Tom
Re: Jan des Bouvrie gearresteerd. Evert Kroon gearresteerd.
- Tristan
Zou er bv. ook helemaal niet gelukkig mee zijn om in de Quote 500 te staan. Dan krijg je automatisch een dossier bij de FIOD en zodra je 1x een misstap begaat of ze verdenken je, gaat meteen je kop eraf.
Stephane heeft het mooi neergezet.
- JP
"...door gewapende politieagenten aangehouden...."
en ander tuig dat bijv. niet van proefverlof terugkomt, dat wordt vriendelijk/schriftelijk verzocht of ze zich niet aub binnen een x-aantal dagen op het politiebureau zouden willen komen melden.....
en ander tuig dat bijv. niet van proefverlof terugkomt, dat wordt vriendelijk/schriftelijk verzocht of ze zich niet aub binnen een x-aantal dagen op het politiebureau zouden willen komen melden.....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tristan schreef:Zou er bv. ook helemaal niet gelukkig mee zijn om in de Quote 500 te staan. Dan krijg je automatisch een dossier bij de FIOD en zodra je 1x een misstap begaat of ze verdenken je, gaat meteen je kop eraf.
Ik zou dus persoonlijk wel willen streven om nummer 543 te zijn .............you win some, you lose some, maar zo altijd buiten die verdomde Quote 500, heerlijk ...................
- Stéphane
Het feit dat je je min of meer schaamt (of lijkt te moeten schamen) als je in de Quote 500 staat zegt genoeg over dit land.
Ik wil gewoon ffing op nummer 1 staan en iedereen uitlachen omdat het zulke schrale prutsers zijn die minder succes hebben dan ik. Daar ben ik trots op en dat laat ik zien, zoals het hoort. Zo zou het moeten zijn
Of is het zoals het ook gaat met de sport? Als we winnen hebben 'wij' het allemaal zo goed gedaan, terwijl we er thuis op de bank geen bal (pun intended) aan hebben gedaan. Maar als 'we' verliezen hebben 'zij' het gedaan.
Oftewel je mag hier wel eer, glorie en succes ontlenen aan iemand anders prestatie. Maar zodra iemand van zichzelf zegt dat-ie goed is, is het een patser of een opschepper. Nee...ik werk er hard voor en ik heb het verdiend, letterlijk. En dat mag ik laten zien ook, zodat jij ook geïnspireerd wordt om je best te doen om iets te bereiken. Dat zou het moeten zijn. Ik heb wat dat betreft niet veel op met de Amerikaanse cultuur maar één van de dingen die mij wel aanspreken is dat dit daar gewoon wel kan.
Tot zover mijn column voor vandaag
Ik wil gewoon ffing op nummer 1 staan en iedereen uitlachen omdat het zulke schrale prutsers zijn die minder succes hebben dan ik. Daar ben ik trots op en dat laat ik zien, zoals het hoort. Zo zou het moeten zijn
Of is het zoals het ook gaat met de sport? Als we winnen hebben 'wij' het allemaal zo goed gedaan, terwijl we er thuis op de bank geen bal (pun intended) aan hebben gedaan. Maar als 'we' verliezen hebben 'zij' het gedaan.
Oftewel je mag hier wel eer, glorie en succes ontlenen aan iemand anders prestatie. Maar zodra iemand van zichzelf zegt dat-ie goed is, is het een patser of een opschepper. Nee...ik werk er hard voor en ik heb het verdiend, letterlijk. En dat mag ik laten zien ook, zodat jij ook geïnspireerd wordt om je best te doen om iets te bereiken. Dat zou het moeten zijn. Ik heb wat dat betreft niet veel op met de Amerikaanse cultuur maar één van de dingen die mij wel aanspreken is dat dit daar gewoon wel kan.
-
Luco
+1000Stéphane schreef:Het feit dat je je min of meer schaamt (of lijkt te moeten schamen) als je in de Quote 500 staat zegt genoeg over dit land.
Ik wil gewoon ffing op nummer 1 staan en iedereen uitlachen omdat het zulke schrale prutsers zijn die minder succes hebben dan ik. Daar ben ik trots op en dat laat ik zien, zoals het hoort. Zo zou het moeten zijn![]()
Jaloezie, Afgunst en Kift viert hier hoogtij
- GTRene
hij was voor even Jan des BoeffiesJP schreef:"...door gewapende politieagenten aangehouden...."
-
Xave30
Voor de geinteresseerde : vanavond Jan des Bouvrie bij Pauw & Witteman te gast.