Even heen en weer Milaan met een kort verslag
8 uur werd ik gebeld: He ik zit in Milaan met 5 man kan je me ophalen.
Auto van keus stond in Arnhem Renault Espace lange versie met 180pk benzine automaat.
Half 10 daar vertrokken. In Duitsland lekker kunnen doorrijden met 220 als max (heuvelafwaarts) Zwitserland vind ik altijd drama met de hoge boetes en vele flitsers. Italië alleen maar binnen door langs een meer ( naam even kwijt) Volle polle achter een een Italiaanse punto aan was wel lachen om met zon boot te scheuren op die kleine weggetjes. 6 uur was ik er en behoorlijk fit.
6 blikjes grote redbull.
5 voorverpakte broodjes
2 keer getankt
1 Vignet voor Zwitserland Was wel grappig tijdens het rijden zag ik er al 3 zitten maar kon het jaartal niet zien. Waren er 2 van 07 en 1 van 08. Vorige eigenaar legde uit: Was met de caravan in 07 naar Zwitserland en ik dacht ik doe er twee dan zit ik vast goed
Gemiddeld 1 op 8 gereden
Terugweg was een drama
Van 12 tot 12 bezig geweest. 1 uur stil gestaan voor een Tunnel door een ongeluk. Mensen achterin waar je rekening mee moet houden. 4 keer stoppen voor plassen en andere ongein
Espace is een fijne rij auto. Panorama dak dat open kan ook erg lekker. Radio en navigatie is redelijk. Motor en automaat combi voldoet net een pk of 30/40 extra zou prettig zijn. Gister avond ook nog even wezen stappen tot 5 uur dus vandaag lekker uitgeslapen.