Denk eerder dat er een niet te stoppen trend is, waarbij fabrikanten zwaarder, groter, luxer, meer hulpmiddeltjes weg in zijn geslagen. De PK wedloop lijkt heel wat maar kijkend naar de pk gewicht verhoudingen moet men wel om niet langzamer te zijn dan het voorgaande model.Rebel schreef:Na het doorspitten van diverse draadjes kom ik tot de volgende conclusie:
1. Nieuwe auto kopen is dom, allemaal veel te duur.
2. Buiten BMW wordt er een hoop troep gemaakt voor veel geld.
3. Als het maar veel vermorgen en upgrades heeft is het bij voorbaat goed. (mits het een BMW is)
4. Alleen met een BMW tel je mee
5. Alleen met een BMW tel je mee
6. Alleen met een BMW tel je mee
Correct me...Ben ik er een vergeten? Word ook al iets ouder heh
Denk dat er hier relatief veel mensen op dit forum zitten die BMW minded zijn, maar niet zozeer vanuit de status point of view, zoals 99,5% van de kopers. Maar meer de liefhebbers van een lekker rijders auto. Er blijven steeds minder enigsinds betaalbare opties over, nog een of 2 model evoluties verder, en BMW is voor het gros alleen nog in de wieldop anti dre edition te betalen. Neem maar van mij aan dat de liefhebbers van een rij-machine dan afhaken. Als er nu eens een jappaner zou komen met perfect rij-eigenschappen (voor velen RWD) als alternatief voor BMW, dan denk ik dat veel echte liefhebbers zonder traan overstappen van BMW naar een ander merk. Alternatieven zijn er voor deze adepten niet. Je hebt verder gelijk dat iedere koper niet het zelfde zoekt in een auto. Audi is nummer een qua interieur design (in de betaalbare klasse) De TT die jij koopt is qua afwerking en design on-overtroffen, bied technisch een hoop inovaties, en is voor jou binnen de mogelijkheden de perfecte auto. Kan genieten hoe jij er met veel passie over praat, en al dikke voorpret hebt.
Ben ook serieus benieuwd naar je eerste verslag als je de auto hebt.
Michel