x2Shakes schreef:Die sneeuw halen ze toch zo weg met een emmertje en schepje
De aanleg van de ring was ook een werkgelegenheidsproject dus dat kan nu wel geregeld worden

x2Shakes schreef:Die sneeuw halen ze toch zo weg met een emmertje en schepje
Dan heb je geen rekening gehouden met z'n beperkingenErikMartijn schreef:Nou ja, ik ben bang dat ik na drie bochten geen remmen meer heb
Naja.. bijna. Met de omstandigheden van zaterdag had dat bijna ook een dagtaak geweest om er te komenRuben schreef:Nou, we waren er bijna vandaag, maar een paar lullo's met ps2's vonden het iets te veel van het goede worden
Verstandig is ringrijden nooit dus die vraag moet je niet stellen, maar leuk zal het zeker zijn! Vooral als je nog nooit op de ring gereden hebt. Mijn eerste keer was met 75pk en ik vond het helemaal geweldig! Je gaat de eerste keer toch nog niet zo hard (als het goed is), dus dan kun je wel met een 911 gt3 aan komen zetten maar daar is geen zak aan, dan moet je veel te voorzichtig doen.ErikMartijn schreef:Is het verstandig om met een Toyota Avensis 1.8 16v wagon uit het jaar 2000 naar de ring te gaan? Hij heeft kleine schijfjes voor en trommelremmen achteren erg slappe vering.. Ooh. en de koppeling is ook niet helemaal fris meer.
![]()
Denk het niet. maar het lijkt me zo leuk
Je kunt natuurlijk ook overdrijven, er is ook nog zoiets als een gulden middenweg. De ring is weldegelijk een circuit ook al is het juridisch gezien openbare weg tijdens tf, en je gaat daar natuurlijk niet heen om 50 te rijden. Je moet natuurlijk ook niet proberen om het onderste uit de kan te halen tijdens je eerste rondes, maar lekker vlot doortuffen is niets mis mee! Laten we niet roomser doen dan de paus....Macboy schreef:Rij gewoon normaal als altijd (neem ik even aan). Het is daar geen circuit, ook al lijkt het zo. Doe je gewoon, dan is er niets aan de hand en kun je genieten van alles wat de Ring je te bieden heeft. Snel rijden kan altijd nog met een geprepareerde auto.
Datums??Kgroot.nl schreef:Ik ga tijdens Scuderia Hanseat weer is die kant op..
Als je dikke auto's wil zien moet je die 2 dagen gaan :o
yorick schreef:Dit jaar de 2e jaarkaart, ben nog niet uitgekeken daar![]()
Ga ook serieus overwegen de Internationaler Fahrerlehrgang te volgen. Enige probleem is mijn Duits, instructie's in een taal die je niet goed beheerst helpen je ook niet veel verder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten