WEK 3 januari 2010
- Tom V
Re: WEK 3 januari 2010
Als je op het linkje onder de vid klikt wel.luco hornsveld schreef:Filmpje doet het niet Metchu
Nee doet die ook niet, vreemd.
an error occured, please try again later
an error occured, please try again later

-
hij word nog verwerkt door youtube, maar als je naar youtube zelf gaat via de link is ie zeker wel te zien!
- Hielke
Ook in youtube doet ie het bij mij niet.
- RJay
Hier wel, je moet even op "hq" klikken, dan laad ie normaal 
Maar dat ding zag er idd niet zo heel best uit, hopen dat het nog te fiksen is.

Maar dat ding zag er idd niet zo heel best uit, hopen dat het nog te fiksen is.
- PD power
Zo strakkies de herhaling nog even gezien, maar die mini rijdt gewoon netjes en laat ruimte voldoende over voor die Corvette komt gewoon te vroeg naar binnen, tuurlijk moet je met elkaar rekening houden in zo'n race, maar dat geld ook voor de snelle rijders, vind het in dit geval wat "te kort" door bochtHielke schreef:Het is prima dat je de cursuslijnen rijdt als de situatie je dat toestaat.
Maar in dit geval met het achteropkomende verkeer in een endurance race niet handig. Het was ook niet handig dat de Corvette rijder niet tijdig rekening met de mogelijke (en uiteindelijk feitelijke) inschattingsfout van de Minirijder hield.
.

henno boenink schreef:Zo strakkies de herhaling nog even gezien, maar die mini rijdt gewoon netjes en laat ruimte voldoende over voor die Corvette komt gewoon te vroeg naar binnen, tuurlijk moet je met elkaar rekening houden in zo'n race, maar dat geld ook voor de snelle rijders, vind het in dit geval wat "te kort" door bochtHielke schreef:Het is prima dat je de cursuslijnen rijdt als de situatie je dat toestaat.
Maar in dit geval met het achteropkomende verkeer in een endurance race niet handig. Het was ook niet handig dat de Corvette rijder niet tijdig rekening met de mogelijke (en uiteindelijk feitelijke) inschattingsfout van de Minirijder hield.
.om de mini de schuld te geven.
Ja Henno, maar Hielke is de superrijder die alles beter weet en daarom ook weer elke keer gevraagd wordt voor races

Bij hem is het altijd de fout van een DSC rijder, hij weet nog steeds de regels niet.
De snellere rijder moet om de langzame rijder heen, en de mini rijdt gewoon de racelijn.
Maar ja Friese racelijnen zijn anders

- Race For Fun
daar zit ik dan met mijn goede gedrag.......Metchu schreef:Veelzeggende reactie van Harry na de klapper (die was hard!) (moet er wel even bij zeggen dat ie tegen de intercom praat)
ik zit idd tegen de pitcrew te praten, ik ben meestal niet zo spraakzaam in de wagen.........
de klap was idd stevig, dacht dat ik de wagen volledig had afgeschreven, gelukkig kan een 968 wel tegen een stootje en lijkt het nu mee te vallen... met name veel plastic kapot
Laatst gewijzigd door Race For Fun op 03 jan 2010, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruben schreef:Reactie laat niks aan duidelijkheid over, maar total loss is hopelijk niet aan de orde.
Toen die op de aanhanger stond leek het mee te vallen onderhuids, laten we het iig hopen voor Ben en Harry.
- Bert ///M3
Hopelijk heb je er zelf niet te veel last van de komende dagen Harry.
Wbt het Corvette vs Mini verhaal. Ik ben nog steeds geneigd om te zeggen dat die Mini beter op had moeten letten. Die Corvette zit al op zijn bumper. Vervolgens laat die ruimte om die Corvette te laten passeren, en die Corvette gebruikt die ook. En dan stuurt diegene in de Mini alsnog naar rechts terwijl die Corvette er zit. Je kan zeggen dat die Corvette er te dicht op zit idd maar waarom stuurt die Mini dan alsnog naar rechts. De Corvette zat er al overduidelijk naast voordat de Mini naar buiten stuurde.
Het kan ook een algeheel misverstand zijn, Mini die zijn apex niet haalt en de Corvette man denkt dat hij de ruimte krijgt maar word ondertussen over het hoofd gezien. Met het snelheidsverschil tussen zo'n Corvette en een Mini is het niet geheel ondenkbaar.
Wbt het Corvette vs Mini verhaal. Ik ben nog steeds geneigd om te zeggen dat die Mini beter op had moeten letten. Die Corvette zit al op zijn bumper. Vervolgens laat die ruimte om die Corvette te laten passeren, en die Corvette gebruikt die ook. En dan stuurt diegene in de Mini alsnog naar rechts terwijl die Corvette er zit. Je kan zeggen dat die Corvette er te dicht op zit idd maar waarom stuurt die Mini dan alsnog naar rechts. De Corvette zat er al overduidelijk naast voordat de Mini naar buiten stuurde.
Het kan ook een algeheel misverstand zijn, Mini die zijn apex niet haalt en de Corvette man denkt dat hij de ruimte krijgt maar word ondertussen over het hoofd gezien. Met het snelheidsverschil tussen zo'n Corvette en een Mini is het niet geheel ondenkbaar.
Bert, naar mijn mening gaat de mini altijd netjes opzij voor snellere deelnemers.
De Corvette en de Mini kennen elkaar en heb ze er verder ook niet over gehoord, zuur is het natuurlijk wel als je op kop ligt.
De Corvette en de Mini kennen elkaar en heb ze er verder ook niet over gehoord, zuur is het natuurlijk wel als je op kop ligt.
-
de crash volledig, inclusief de beelden die door cpz zijn gemaakt...
Pech... meer is er niets aan toe te voegen. Wel heel aandoenlijk hoe Harry op het laatst in de auto nog zegt: "sorry Ben"....
ik heb een traantje weggepinkt

-
Zeer jammer van de crash ! Helaas hoort dit erbij en leuk zal het nooit worden.
Overigens hebben Coen en ik ons bijzonder geërgerd aan de slechte verslaggeving van de race. Kennelijk was Bleekemolen hoofdsponsor want 9 van de 10 keer zag je de Porsche midden in beeld en werd nagenoeg alleen maar diens inhaal acties en andere capriolen verslagen. Erg jammer daar er veel meer op het veld gebeurde om nog maar te zwijgen over de matige kennis van de verslaggevers /Rant
Overigens hebben Coen en ik ons bijzonder geërgerd aan de slechte verslaggeving van de race. Kennelijk was Bleekemolen hoofdsponsor want 9 van de 10 keer zag je de Porsche midden in beeld en werd nagenoeg alleen maar diens inhaal acties en andere capriolen verslagen. Erg jammer daar er veel meer op het veld gebeurde om nog maar te zwijgen over de matige kennis van de verslaggevers /Rant
- Ben_968CS
Tja, lullig, kan gebeuren. Ben blij dat Harry niets heeft. De 968 komt er wel weer bovenop. Wat ons betreft waren de weersomstandigheden wat te extreem. Op een gladde baan voelt de 968 zich niet goed thuis, dat bleek de vorige race en dat bleek nu.
Zag ik op het filmpje (mooi in elkaar geschroefd M.!) goed dat de auto uitbrak nadat er flink in de toeren was doorgetrokken, was geschakeld van 3 naar 4 en de koppeling op was gekomen? Het zou kunnen dat door de kracht van de opkomende koppeling de auto uitbrak en er vandoor ging.
Is er ook zoiets als een Zomer Endurance Serie?
Zag ik op het filmpje (mooi in elkaar geschroefd M.!) goed dat de auto uitbrak nadat er flink in de toeren was doorgetrokken, was geschakeld van 3 naar 4 en de koppeling op was gekomen? Het zou kunnen dat door de kracht van de opkomende koppeling de auto uitbrak en er vandoor ging.
- Peter-Paul
Net thuis, erg gezellig en een mooie race. Een hele tijd in de Audi-S staan kijken, geweldige acties gezien. Heb vooral van de Knaf Citroen C2 genoten. Wat een sound, snelheid, en leuke capriolen haalde zij uit!!. In de eerste ronden van de race reden zij in de top-8(als ik me niet vergis). Heel kort Laurens, Luco, Cor & Andre gezien.
Voor herhaling vatbaar!!
Voor herhaling vatbaar!!
- Laurens
Zo ook weer thuis.
Kwalificatie ging goed, baan was op een paar plekken bijna droog en andere plekken weer heel glad uiteindelijk 2:07 gereden wat resulteerde in een 14e plek overall en 2e in onze klasse.
Race was heel moeilijk achteraf misschien verkeerde banden keuze gemaakt ik verwachtte dat de baan vrij snel zou opdrogen en dus op Semi's vertrokken. Was gladder dan verwacht en meer dan een 2:15 zat er niet echt in. Daar 2 sessies mee gereden ging wel steeds beter maar niet overtuigend en we zakten steeds verder naar beneden.
Vervolgens om 5 uur overgestapt op regenbanden de baan werd weer gladder en vooral kouder, dat bleek toch beter te zijn. Teamgenoot vond de auto stuk beter aan voelen maar kwam in het donker niet verder dan een 2:22 wat in vergelijking met anderen nog niet eens heel slecht was. Vervolgens mocht ik om 18:25 het laatste uur rijden. Dus was toen echt donker. Kon al snel een 2:08 rijden waarna ik constant 2:07 / 2:08 reed zelf 1x 2:06, daarmee was ik net zo snel als de top 8 algemeen alleen was de achterstand toen zo groot dat er niet veel meer in zat dan uiteindelijk een 8e plaats in de klasse en 24e algemeen. Maar zonder schade de auto aan de finish brengen was met deze omstandigheden al heel wat en in het donker racen is gewoon echt gaaf
Kwalificatie ging goed, baan was op een paar plekken bijna droog en andere plekken weer heel glad uiteindelijk 2:07 gereden wat resulteerde in een 14e plek overall en 2e in onze klasse.
Race was heel moeilijk achteraf misschien verkeerde banden keuze gemaakt ik verwachtte dat de baan vrij snel zou opdrogen en dus op Semi's vertrokken. Was gladder dan verwacht en meer dan een 2:15 zat er niet echt in. Daar 2 sessies mee gereden ging wel steeds beter maar niet overtuigend en we zakten steeds verder naar beneden.
Vervolgens om 5 uur overgestapt op regenbanden de baan werd weer gladder en vooral kouder, dat bleek toch beter te zijn. Teamgenoot vond de auto stuk beter aan voelen maar kwam in het donker niet verder dan een 2:22 wat in vergelijking met anderen nog niet eens heel slecht was. Vervolgens mocht ik om 18:25 het laatste uur rijden. Dus was toen echt donker. Kon al snel een 2:08 rijden waarna ik constant 2:07 / 2:08 reed zelf 1x 2:06, daarmee was ik net zo snel als de top 8 algemeen alleen was de achterstand toen zo groot dat er niet veel meer in zat dan uiteindelijk een 8e plaats in de klasse en 24e algemeen. Maar zonder schade de auto aan de finish brengen was met deze omstandigheden al heel wat en in het donker racen is gewoon echt gaaf

- Peter-Paul
Dat is bijna net zo snel als Frits Hessing in de Dnrt V8Laurens schreef:Kon al snel een 2:08 rijden waarna ik constant 2:07 / 2:08 reed zelf 1x 2:06, daarmee was ik net zo snel als de top 8 algemeen alleen was de achterstand toen zo groot dat er niet veel meer in zat dan uiteindelijk een 8e plaats in de klasse en 24e algemeen.

- Laurens
Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien 

-
Laurens FTW! wanneer starten we een fanclub? 

- RJay
Je kan de B dagen mee gaan rijden, alleen g aat dat format (2x sprint, 1x 60++ min) ook op de schop heb ik horen zeggen.Ben_968CS schreef:Tja, lullig, kan gebeuren. Ben blij dat Harry niets heeft. De 968 komt er wel weer bovenop. Wat ons betreft waren de weersomstandigheden wat te extreem. Op een gladde baan voelt de 968 zich niet goed thuis, dat bleek de vorige race en dat bleek nu.
Erg jammer man.
Laurens congratz jongen

- Race For Fun
spinnende wielen in 4, op het verkeerde moment geschakeld, bovenop de heuvelBen_968CS schreef:Zag ik op het filmpje (mooi in elkaar geschroefd M.!) goed dat de auto uitbrak nadat er flink in de toeren was doorgetrokken, was geschakeld van 3 naar 4 en de koppeling op was gekomen? Het zou kunnen dat door de kracht van de opkomende koppeling de auto uitbrak en er vandoor ging.
- Laurens
Erg jammer van de Porsche, maar schrale troost jullie waren niet de enige Coronel schreef hem in de opwarmronde al even af 

- Race For Fun
ik baal het meest van de verkeerde bandenkeuze..... ook wij hadden op intermediates gegokt, daar perste ik een 2:14 uit voordat ik de vangrail in ging terwijl ik met de dunlop regenbanden in de kwalificatie daar al op zat, daarmee was er duidelijk grip en moest kijken hoever ik kon gaan, bij de semi's was het blij dat ik glij en ging ik duidelijk te ver
- Laurens
Precies hetzelfde in de kwalificatie 2:07 met regenbanden in de race rond de 2:15 met veel glijden baan droogde ook nooit meer op...
Was eigenlijk bang dat regenbanden te hard zouden slijten maar die bleven gewoon heel
Was eigenlijk bang dat regenbanden te hard zouden slijten maar die bleven gewoon heel