Ringtijden

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Gesloten
steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Ringtijden

Bericht door steve smith » 05 jan 2010, 23:46

Tom van H. schreef:
steve smith schreef:
Tom van H. schreef: @Steve: LOL, ook namens Jenna (hoe de fuck weet jij dat woord, staat niet op babelfish)
Google op "smurf italiaans", en vervolgens op "i puffi". Dan kom je uiteindelijk hier uit: http://www.puffi.biz/" onclick="window.open(this.href);return false; en " l'unica puffo femmina " in de tekst is ook voor een niet fulltime spaghettivreter een vrij duidelijke beschrijving..... :mrgreen:
Afbeelding
:P :mrgreen: :jenna:
Hahaha. De vraag in dit verhaal is wie jij nou bent: Puffo Quattrocchi of toch Puffo Vanitoso. Dat ik Golosone ben moge duidelijk zijn :mrgreen:

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Ringtijden

Bericht door KW » 06 jan 2010, 01:11

Emiel schreef:maar ik vind eigenlijk dat dit topic hier niet thuis hoort. Teveel "kinderen" die zichzelf gaan lopen pushen op een TF dag ipv een TD dag. Mensen beschermen tegen zichzelf is niet erg.
Het komt er dus op neer dat er zwaar gecensureerd moet worden over dit onderwerp... lekker is dat :shocking:

Gebruikersavatar
JohanH
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 mar 2008, 22:37
Locatie: Leeuwarden

Re: Ringtijden

Bericht door JohanH » 06 jan 2010, 08:09

KW schreef:zwaar gecensureerd
Boo fucking hoo. Ga lekker op 4chan zitten als je geen commentaar/moderatie vanuit andere gebruikers duldt, daar kun je doen wat je wilt Calimero.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Ringtijden

Bericht door steve smith » 06 jan 2010, 10:19

KW schreef:
Emiel schreef:maar ik vind eigenlijk dat dit topic hier niet thuis hoort. Teveel "kinderen" die zichzelf gaan lopen pushen op een TF dag ipv een TD dag. Mensen beschermen tegen zichzelf is niet erg.
Het komt er dus op neer dat er zwaar gecensureerd moet worden over dit onderwerp... lekker is dat :shocking:
Nee imbeciel, je wordt gewoon geacht zelf je verantwoordelijkheid te nemen en je verstand te gebruiken, zoals je dat daar op alle vlakken wordt. Helaas is dat voor velen niet weggelegd, en dus komen er domme regeltjes en krijg je een heel nederlands effect: nl dat er regeltjes komen die uitgaan van de domsten der samenleving, waaraan de rest zich heeft te conformeren. En het is idd best irritant dat "mijn" wereld aangepast wordt aan "jullie" gedrag". Ben je dan blij? :thumbup:

Gebruikersavatar
Patrick van Wijngen
Berichten: 1097
Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25

Re: Ringtijden

Bericht door Patrick van Wijngen » 06 jan 2010, 10:47

:popcorn:

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7047
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Ringtijden

Bericht door Fabian » 06 jan 2010, 11:07

:mrgreen:

Ik onthou me verder van ieder commentaar. Ben dezelfde discussies na al die jaren gewoon echt helemaal zat zeg. pfffff.

Maar goed, ik heb toch de langste van jullie allemaal, zal tegen de 7:45 BTG zijn geweest :jenna: (en nee, ik heb echt nooit een rondje geklokt, gewoon omdat het me echt aan mn reet roest)

Als het 4 graden kouder is rij je 3 sec langzamer op een rondje. Ben je dan minder goed als iemand anders die het bij 10 graden warmer nog iets sneller doet?

Als je maar plezier hebt. En dit is een van de weinig plekken op aarde waar je dat nog, redelijk ongelimiteerd, kan hebben.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Ringtijden

Bericht door Petrolhead Tom » 06 jan 2010, 11:13

Wat boeien die tijden?? Ik kan me voorstellen dat als je een sponsor wil binnenhalen omdat je zojuist aan de voet staat van een hopelijk glorieuze race carriere, het handig is dat je wat cijfer materiaal kunt overleggen. Maar ik denk dat zo'n 99,5 procent van de deelnemers van touristenfahrten niks kunnen winnen! Alleen verliezen, Je auto, heel wat euro's en met een beetje pech je leven!

Tuurlijk is het leuk om te zien hoe snel het gaat! Maar als vrienden mij vragen hoe snel ik een rondje rij dan zeg ik altijd: Ergens rond de 14 minuten en dan krijg je nog vaak: Zo dat is best snel! Wat ik hiermee wil aangeven is dat de heel veel mensen geen idee hebben van wat snel is en wat niet, en dat er nog veel meer mensen zijn die het niet interesseert! Ik heb zelf meer respect voor iemand die met 25 minuten rond gaat, netjes aan de kant gaat voor snellere deelnemers en probeert de goede lijnen te rijden, dan een of andere debiel met een auto met flink wat vermogen die denkt dat zodra de slagboom omhoog gaat hij Schumacher is en hij iedereen wel even zal laten zien hoe verschrikkelijk hard hij wel niet kan met zijn auto.

just my 2 cents :bag: :goodnight:

Gebruikersavatar
Remmie
Berichten: 725
Lid geworden op: 18 jun 2009, 11:11
Locatie: omg Rotterdam

Re: Ringtijden

Bericht door Remmie » 06 jan 2010, 11:23

14 minuut 30 sec met me 90pk dieseltje uit '99
Ergens rond de 12 minuten met me 318IS. (heerlijk lijnen proberen te rijden en voor alles aan de kant gaan :df: )

Tijd boeit me niet. Als ik een mooie bocht gereden heb in het begin, heb ik al een smile op me gezicht voor de overige 19km :thumbup:

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: Ringtijden

Bericht door Tom van H. » 06 jan 2010, 12:51

steve smith schreef: Hahaha. De vraag in dit verhaal is wie jij nou bent: Puffo Quattrocchi of toch Puffo Vanitoso. Dat ik Golosone ben moge duidelijk zijn :mrgreen:
LOL, ik had jou meer ingeschat als Gargamela, maar Puffo Golosone mag natuurlijk ook :P. Quattrocchi snap ik niet helemaal, mij ooit met een bril opgezien? (zonnebril daargelaten) Ik kan natuurlijk met mijn leeftijd en grootheidswaan niemand anders zijn dan Grande Puffo :mrgreen: (hoewel ik bij het uitspreken van die naam toch meer aan jou moet denken :lol: )

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Ringtijden

Bericht door KW » 06 jan 2010, 21:09

steve smith schreef:Nee imbeciel, je wordt gewoon geacht zelf je verantwoordelijkheid te nemen en je verstand te gebruiken, zoals je dat daar op alle vlakken wordt. Helaas is dat voor velen niet weggelegd, en dus komen er domme regeltjes en krijg je een heel nederlands effect: nl dat er regeltjes komen die uitgaan van de domsten der samenleving, waaraan de rest zich heeft te conformeren. En het is idd best irritant dat "mijn" wereld aangepast wordt aan "jullie" gedrag". Ben je dan blij? :thumbup:
Het wel of niet op een forum mogen posten van je tijd heeft nada niets met verstand en verantwoordelijkheidsgevoel te maken. Het niet mogen posten is pure politiek-correcte censuur. Als je het te moeilijk vind als iemand z'n goed recht gebruikt die tijden te noemen dan lees je het topic toch niet :thumbup:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Ringtijden

Bericht door Shakes » 06 jan 2010, 21:37

Goed voornemen Nan, goed voornemen.

Niet reageren, niet doen!

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Ringtijden

Bericht door Marco R. » 06 jan 2010, 22:14

Ik dacht dat goede voornemens altijd maar kort stand hielden.

:mrgreen:

Sebastian Keijmel

Re: Ringtijden

Bericht door Sebastian Keijmel » 06 jan 2010, 22:15

KW schreef: Het wel of niet op een forum mogen posten van je tijd heeft nada niets met verstand en verantwoordelijkheidsgevoel te maken. Het niet mogen posten is pure politiek-correcte censuur. Als je het te moeilijk vind als iemand z'n goed recht gebruikt die tijden te noemen dan lees je het topic toch niet :thumbup:
Ze zijn hier alleen maar bang dat er straks mensen die een driewieler hebben komen vertellen hoe snel ze hun lap wel niet gedaan hebben. ;)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31407
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Ringtijden

Bericht door JP » 06 jan 2010, 22:23

Peppie en kokkie hierboven:
Boehoehoe, ik mag geen ringtijden noemen...... :'(

Ik zeg, Getalife.com

Net als filmen, er zijn regels, hou je eraan.....

sjeezus...... :roll:

Sebastian Keijmel

Re: Ringtijden

Bericht door Sebastian Keijmel » 06 jan 2010, 22:26

JP schreef:Peppie en kokkie hierboven:
Boehoehoe, ik mag geen ringtijden noemen...... :'(

Ik zeg, Getalife.com

Net als filmen, er zijn regels, hou je eraan.....

sjeezus...... :roll:
peppie hoor je toch niet zeuren over wat er wel en niet mag...
misschien moet jij het jip en janneke eens vragen?

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Ringtijden

Bericht door KW » 06 jan 2010, 22:37

JP schreef:er zijn regels, hou je eraan.....

sjeezus...... :roll:
En jij rijdt ook nooit harder dan toegestaan :thumbup: Afbeelding hou toch op met die hypocriete onzin...

Gebruikersavatar
JohanH
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 mar 2008, 22:37
Locatie: Leeuwarden

Re: Ringtijden

Bericht door JohanH » 07 jan 2010, 01:00



:bignews: :goodnight:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Ringtijden

Bericht door Metchu » 07 jan 2010, 01:15

hahaha epic fucking fail :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Patrick van Wijngen
Berichten: 1097
Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25

Re: Ringtijden

Bericht door Patrick van Wijngen » 07 jan 2010, 07:44

hahaha.. bloody peasant :P

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3885
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Ringtijden

Bericht door Emiel » 07 jan 2010, 08:29

Laat ik mezelf maar inhouden en het netjes houden.

Goed voornemen Shakes :thumbup:
Laatst gewijzigd door Emiel op 07 jan 2010, 14:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Ringtijden

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 11:37

KW schreef:
steve smith schreef:Nee imbeciel, je wordt gewoon geacht zelf je verantwoordelijkheid te nemen en je verstand te gebruiken, zoals je dat daar op alle vlakken wordt. Helaas is dat voor velen niet weggelegd, en dus komen er domme regeltjes en krijg je een heel nederlands effect: nl dat er regeltjes komen die uitgaan van de domsten der samenleving, waaraan de rest zich heeft te conformeren. En het is idd best irritant dat "mijn" wereld aangepast wordt aan "jullie" gedrag". Ben je dan blij? :thumbup:
Het wel of niet op een forum mogen posten van je tijd heeft nada niets met verstand en verantwoordelijkheidsgevoel te maken. Het niet mogen posten is pure politiek-correcte censuur. Als je het te moeilijk vind als iemand z'n goed recht gebruikt die tijden te noemen dan lees je het topic toch niet :thumbup:

KW niet dom lullen hé.. de enige personen die hier kunnen censureren zijn de mods... en gebeurd dat in dit topic ? nou ? nee dus...

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Ringtijden

Bericht door Petrolhead Tom » 07 jan 2010, 11:56

Metchu schreef:hahaha epic fucking fail :mrgreen: :mrgreen:
x2

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Ringtijden

Bericht door KW » 07 jan 2010, 15:01

Rico schreef: KW niet dom lullen hé.. de enige personen die hier kunnen censureren zijn de mods... en gebeurd dat in dit topic ? nou ? nee dus...
Gelukkig niet nee :thumbup: maar zo aan bepaalde reacties te zien zouden sommigen dat wel graag zien gebeuren, en ik laat alleen even merken hoe triest dat is :) nofi.

Gebruikersavatar
Patrick van Wijngen
Berichten: 1097
Lid geworden op: 31 aug 2009, 11:25

Re: Ringtijden

Bericht door Patrick van Wijngen » 07 jan 2010, 15:02

Idd. Niemand censureerd hier mbt rondetijden. Maar eigenlijk loopt dit draadje ook een beetje uit de hand (zoals gewoonlijk :mrgreen: ).
Er werd om rondetijden gevraagd, maar het gaat nu alleen maar om alles eromheen.

Gebruikersavatar
KW
Berichten: 3071
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:30

Re: Ringtijden

Bericht door KW » 07 jan 2010, 15:04

KW schreef:Kan het nou weer gewoon ontopic gaan over posten van laptimes ipv over wat wel en niet zou mogen? Thanx.
Zo dan maar weer :thumbup:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast