Even op fullscreen en daarna zoom drukken, werkt top.daNpy schreef:Prachtige PDF maar leesbaar is hij niet...
Maar ik heb de info eruit

Even op fullscreen en daarna zoom drukken, werkt top.daNpy schreef:Prachtige PDF maar leesbaar is hij niet...
Maar ik heb de info eruit
Als we gewoon de hele dag willen rijden... is het die 150 euro dokken en gaan met die banaan?Youp schreef:Als het goed is gaat gewoon het hele originele programma door op de demo's na. Deze sessies worden ingevuld met extra vrij rijden sessies zoals die van 30 euro.
Jouw ouders kunnen gewoon komen kijken, die hoeven geen entree te betalen.
180.daNpy schreef:Als we gewoon de hele dag willen rijden... is het die 150 euro dokken en gaan met die banaan?Youp schreef:Als het goed is gaat gewoon het hele originele programma door op de demo's na. Deze sessies worden ingevuld met extra vrij rijden sessies zoals die van 30 euro.
Jouw ouders kunnen gewoon komen kijken, die hoeven geen entree te betalen.
Of is de "training" verplicht?
(Voor mij is de training denk ik wel interessant, maar de 24u racers bij ons in het team hebben er niet zo'n behoefte aan gok ik).
Denk dat jij wel een rolbeugel nodig hebt in je XR2i... xDJeePee schreef:Helmen... kun je die huren of moet je die zelf zien te fixen?
Beter even naar de BP rijden 1,5km van het circuitPatrickC2 schreef:Is het eigenlijk mogelijk om Euro 98 te tanken bij de pomp op het circuit?
ff 1 van Martin lenenJeePee schreef:Helmen... kun je die huren of moet je die zelf zien te fixen?
Whehehe ja.... Ik heb niet al te veel moeite gehad met medeweggebruikers, de meesten gingen wel voor me aan de kant....Niels v D schreef:Inderdaad.. Dat wassum weer.
Topdag gehad, bedankt Rik & de rest..
Youp die saxo van jou is trouwens serieus snel...(of ik langzaam..)
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast