Oh, en stel dat de hele garage instort terwijl je die muur eruit hakt, dan heb je gelijk een goede smoes om die garage nog eens 2 x zo groot te bouwen.

Laatste update die ik je alvast kan geven is dat ie zelfs van zijn koplamphouders een wekenproject weet te maken. Moet naar eigen zeggen 'zo-Caterham-mogelijk' zijn 8)allen schreef:Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in die grote zeeschuit. Laat die Roderick eens updates posten van die lightweight van hem!
Thanks Allen, ik zal hem wijzen op jouw link.allen schreef:Als hij ze nog niet besteld heeft, kan hij beter even kijken bij http://www.seventweeks.co.uk/lighting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Goedkoper en mooier.![]()
On Topic: leuk klushok!
Is jullie stallingsruimte dan ook van/naast Rinus ??Christiaan van H. schreef:
En dit was de reden dat de camera mee was:
NopeEric H schreef:Is jullie stallingsruimte dan ook van/naast Rinus ??Christiaan van H. schreef:
En dit was de reden dat de camera mee was:
Houten vloertje?Vdub schreef:Mijn sleutelruimte, gezien vanaf het dak(magazijn) van mn kantoorruimtes.
Hier sta ik zon beetje halverwege, dus links, voor de Golf zit nog net zoveel lengte/ruimte met een grote roldeurvan iets van 3,5x3m
Iets met een Seat logo..?luco hornsveld schreef:ik ben ook weer druk bezig in de werkplaats/garage.
Zal woensdag weer eens wat fototjes schieten, het schiet nu aardig op
NeeRobS schreef:Iets met een Seat logo..?luco hornsveld schreef:ik ben ook weer druk bezig in de werkplaats/garage.
Zal woensdag weer eens wat fototjes schieten, het schiet nu aardig op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten