Battlefield: Bad Company 2

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Hunter

Re: Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Hunter » 09 mar 2010, 10:50

WJ schreef:Op de PC is de multiplayer nog erg buggy, de EA servers konden het allemaal niet aan ofzo... .
Ik heb gelezen dat er erg veel bugs in het spel zaten (zoals niet kunnen springen, rennen, onbeperkt ammo, etc.). Dit wordt telkens snel verholpen door EA, maar hiervoor moeten de servers plat gelegd worden.
Schijnt vanaf maandagochtend pas echt goed te draaien.

Wel een hoop onnodige "foutjes" lijkt mij iets trouwens, na het uitbrengen van een beta + een demo. :roll:

Roman

Bericht door Roman » 09 mar 2010, 14:06

Op de Xbox van geen enkele van deze "bugs" last gehad. Geen een gezien. Alles verloopt prima. :thumbup:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 09 mar 2010, 18:11

Er is voor de pc geen demo geweest, alleen een beta en dan bijna alleen voor de mensen die de game gepreordered hebben.

Als dan na de beta ineens honderdduizenden spelers extra (mag je wel vanuit gaan denk ik) online komen, krijg je extra problemen.

Wil het niet goed praten want baal er best van, maar snap het ook wel. Dat je niet kan rennen en springen klopt niet, dat heeft vanaf het begin gewoon prima gewerkt. Ingame zijn er weinig troubles, het gaat vooral om de servers en het kunnen binnen komen daarvan.

Maar als dat eenmaal werkt, zit je in mijn ogen in de meest brute en realistische war game ooit :D

WJ

Bericht door WJ » 09 mar 2010, 18:19

partyondude schreef:Er is voor de pc geen demo geweest, alleen een beta en dan bijna alleen voor de mensen die de game gepreordered hebben.

Als dan na de beta ineens honderdduizenden spelers extra (mag je wel vanuit gaan denk ik) online komen, krijg je extra problemen.

Wil het niet goed praten want baal er best van, maar snap het ook wel. Dat je niet kan rennen en springen klopt niet, dat heeft vanaf het begin gewoon prima gewerkt. Ingame zijn er weinig troubles, het gaat vooral om de servers en het kunnen binnen komen daarvan.

Maar als dat eenmaal werkt, zit je in mijn ogen in de meest brute en realistische war game ooit :D
Aye!

Bram

Bericht door Bram » 09 mar 2010, 19:34

Ingame (pc) heet ik trouwens -{MoaC}-PoD

Mochten er meer pc gamers zijn, voeg me gerust toe 8)

ADV

Bericht door ADV » 10 mar 2010, 11:09

Heb hem gisteren via steam gekocht.. wat een vette game! Die serverbrowser werkt echter voor geen meter, maar EA is daar mee bezig staat ondeirn die nieuws scroll ding.. maar erg vet!

Roman

Bericht door Roman » 10 mar 2010, 11:29

Snelst verkopende game in de UK lees ik net. Genoeg reden dan toch om de servers in orde te maken.

Nogmaals, voor de Xbox heb ik nog geen 1 probleem gehad ermee, mazzel of zijn die servers wel al ok :hmmm:

BrianV

Bericht door BrianV » 10 mar 2010, 12:11

Roman schreef:Snelst verkopende game in de UK lees ik net. Genoeg reden dan toch om de servers in orde te maken.

Nogmaals, voor de Xbox heb ik nog geen 1 probleem gehad ermee, mazzel of zijn die servers wel al ok :hmmm:
COD MW2 had ze zelfde "begin issue's " iets met hack's :hosanna: ,
Demo op Xdoos was leuk maar voor mij is alleen een PC een oplossing..

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 12 mar 2010, 08:26

Zal hem vandaag ook eens eventjes halen..... vorige vond ik de single player erg gaaf en de multiplayer ben ik nooit aan gewend geraakt :lol:

Hunter

Bericht door Hunter » 12 mar 2010, 15:18

partyondude schreef:Er is voor de pc geen demo geweest, alleen een beta en dan bijna alleen voor de mensen die de game gepreordered hebben.
Ok, dat wist ik niet. Dacht dat er ook een volwaardige demo voor de PC uitgekomen was.

Op de PS3 overigens ook weinig serverproblemen. Soms wil hij der nog eens uitknallen, maar dan kan ik meteen weer opnieuw beginnen in een ander level.

BrianV

Bericht door BrianV » 15 mar 2010, 09:34

Van het weekend via Steam het spel gekocht..

Mondejeu wat een game :shock:

Metchu

Bericht door Metchu » 15 mar 2010, 11:51

Heb em nu ook... heel ff sp gespeeld en mp paar uurtjes met wat vrienden... ik weet het niet hoor, kon er niet echt aan wennen. Op een gegeven moment had ik wel een mooie sniperpositie en ging het van een leien dakje. Dat was toen wel grappig, maar misscien moet ik het wat vaker spelen ... Het kwam een beetje klinisch over en de graphics zijn ook niet je van het ofzo...

maar goed, ik geef het een kans, ik speel door 8)

Roy

Bericht door Roy » 15 mar 2010, 13:49

Nou... Full HD op een 119cm tv ofzo speelt lekker hoor Metin 8)

Mike S.

Bericht door Mike S. » 15 mar 2010, 15:26

Metin je hebt gelijk hoor !!

Ik kan ook echt niet begrijpen dat mensen zweren bij dit spel..
Het is misschien ook maar net wat je gewend bent om te spelen ( in mijn geval eigenlijk altijd Cod )
Zelfde gevalletje als met PES en fifa... je went er maar moeilijk aan als je de ander gewend bent
Ze hebben iig voor de xbox het knifen wel op een betere knop gezet itt het vorige deel

Maar welke idioot heeft in godsnaam bedacht dat je niet kan liggen met dat spel .... was bij het vorige deel ook al zo :bag:

Wat ik wel 1 groot pluspunt vind is dat ALLES kapot kan en op een gegeven moment een gebouw ook instort !

Voorlopig blijf ik wel met fifa2010 aan de gang met online clubvoetbal en soms zal ik battlefield er nog wel ff instoppen als er nog steeds niemand MW2 speelt.

BrianV

Bericht door BrianV » 16 mar 2010, 08:50

Mike Spanjersbergh schreef:
Maar welke idioot heeft in godsnaam bedacht dat je niet kan liggen met dat spel .... was bij het vorige deel ook al zo :bag:

Wat ik wel 1 groot pluspunt vind is dat ALLES kapot kan en op een gegeven moment een gebouw ook instort !
Volgens mij kan je ook niet liggen in COD MW2 :thumbup: ,

ik schiet dus ook regelmatig on nodig op gebouwen om lekker de muren op te blazen :hosanna:

Bram

Bericht door Bram » 16 mar 2010, 10:28

Dat je niet kan liggen is uiteraard bewust, op die manier houd je meer snelheid in de game, je dwingt mensen daardoor meer te bewegen en minder te blijven hangen op 1 plek.

Grafisch is dit op de pc echt über, op welk platform speel jij het dan Metin, dat je het tegen vind vallen?

Metchu

Bericht door Metchu » 16 mar 2010, 10:30

op de xbox, maar wat ik tegen vind vallen zijn bijvoorbeeld de wapens die er zo plastic en nep uitzien... de omgeving is wel ok op zich, maar ik word er op de een of andere manier niet warm van...

multiplayer verveelt ook best wel snel, ondanks dat je met vrienden speelt eigenlijk... Het snipen is erg makkelijk en best leuk om te doen ...

sp is ook erg simpel, je loopt van A naar B en je schiet ondertussen wat mannetjes... het verhaal is niet spannend of boeiend ofzo...

en het is werkelijkwaar de grootste onzin om op de dvd mappen te zetten en deze pas te unlocken met een code... ongelofelijk hoe we als gamer/consument daar in het ootje worden genomen...
Laatst gewijzigd door Metchu op 16 mar 2010, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Bram

Bericht door Bram » 16 mar 2010, 10:31

Hmm, op de pc heb ik echt een andere ervaring :hmmm:

Jammer dat jij geen pc versie hebt, zou je graag eens overhoop knallen :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 16 mar 2010, 10:32

Die DF lan-party moet er toch een keer van komen heb ik het idee 8)

Bram

Bericht door Bram » 16 mar 2010, 10:35

Lijkt me echt vet, maar zie het maar te faciliteren, das gewoon het grootste probleem :roll:

Roman

Bericht door Roman » 16 mar 2010, 11:48

Metchu schreef:op de xbox, maar wat ik tegen vind vallen zijn bijvoorbeeld de wapens die er zo plastic en nep uitzien... de omgeving is wel ok op zich, maar ik word er op de een of andere manier niet warm van...

multiplayer verveelt ook best wel snel, ondanks dat je met vrienden speelt eigenlijk... Het snipen is erg makkelijk en best leuk om te doen ...

sp is ook erg simpel, je loopt van A naar B en je schiet ondertussen wat mannetjes... het verhaal is niet spannend of boeiend ofzo...

en het is werkelijkwaar de grootste onzin om op de dvd mappen te zetten en deze pas te unlocken met een code... ongelofelijk hoe we als gamer/consument daar in het ootje worden genomen...
Je bent een COD man dus wat je zegt is logisch. Ik had het ook in het begin toen ik van COD kwam, maar nu zou ik nooit meer anders willen.

Als het verveelt en te "makkelijk" voor je is is er altijd nog Hardcore :thumbup:

Speel ik ook vind ik leuker omdat het het net wat moeilijk maakt en de meeste mensen daar iets meer nadenken en niet zomaar heen en weer rennen. Hoewel dat ook wel geinig is.
De chaos vind ik zelf gewoon geweldig, iets wat COD absoluut niet heeft. Je zit ingegraven, tanks, helicopters die allemaal komen om je neer te knallen. Heerlijk.

Metchu

Bericht door Metchu » 16 mar 2010, 12:16

Ik heb alleen maar hardcore gespeeld tot nu toe...

Ik geef het wel een kans hoor, ik blijf het nog wel ff spelen (zolang de rest dat ook doet in me vriendenlijst), maar zodra de mappack van COD er is... geen kans dat ik battlefield er weer in stop 8) 8)

Mike S.

Bericht door Mike S. » 16 mar 2010, 12:28

Brian in call of duty kan je wel liggen...

Ik mis het omdat ik het voornamelijk gebruik als ik in gevecht ben en moet reloaden... dan kan ik even snel verdekt liggen om te reloaden als er niks anders is om in dekking te staan.
En met de sniper val je liggend stukken minder op.... mensen zien je van verre op een dak zitten :lol:

Metin wat betreft die code.. is het wel logisch natuurlijk..
Je gaat kopieer gedrag tegen op deze manier... mensen kunnen nu wel een kopie erin stoppen maar kunnen niet alle maps spelen ..
Dat het jou verrot uitkomt omdat je hem 2ehands koopt is kut idd.

Ben ik trouwens de enige die de mannetjes uitermate verrot vind lopen ?
Kan aan mezelf liggen maar ze lopen zo beroerd dat ik constant ergens afval of de trap mis o.i.d

Maargoed ik heb wat dat aangaat met call of duty net zoveel ergenissen als bij deze ..
Alleen met search en destroy valt call of duty goed te behappen nog en daar houdt het mee op.

Metchu

Bericht door Metchu » 16 mar 2010, 13:07

Mike Spanjersbergh schreef:Brian in call of duty kan je wel liggen...

Ik mis het omdat ik het voornamelijk gebruik als ik in gevecht ben en moet reloaden... dan kan ik even snel verdekt liggen om te reloaden als er niks anders is om in dekking te staan.
En met de sniper val je liggend stukken minder op.... mensen zien je van verre op een dak zitten :lol:

Metin wat betreft die code.. is het wel logisch natuurlijk..
Je gaat kopieer gedrag tegen op deze manier... mensen kunnen nu wel een kopie erin stoppen maar kunnen niet alle maps spelen ..
Dat het jou verrot uitkomt omdat je hem 2ehands koopt is kut idd.

Ben ik trouwens de enige die de mannetjes uitermate verrot vind lopen ?
Kan aan mezelf liggen maar ze lopen zo beroerd dat ik constant ergens afval of de trap mis o.i.d

Maargoed ik heb wat dat aangaat met call of duty net zoveel ergenissen als bij deze ..
Alleen met search en destroy valt call of duty goed te behappen nog en daar houdt het mee op.
Het lopen idd is wat anders, vooral rennen is kut... je kan namelijk niet meer opzij... hij blijft dan rennen... bij cod onderbreekt ie het rennen dan... is veel vloeiender!

Dat van die code is toch pure oplichterij man ... Anyway ik heb wel geregeld met EA dat ik een nieuwe code kreeg :lol: :lol: :angel:

Hunter

Bericht door Hunter » 16 mar 2010, 13:09

Mike Spanjersbergh schreef:Ben ik trouwens de enige die de mannetjes uitermate verrot vind lopen ?
Heb ik zelf alleen last van als de servers niet goed draaien van EA. Ook al loop je rechtuit, dan nog hapert het mannetje met kleine stukken en mis je dus de trap of zoiets.

Plaats reactie