Wat staat dit goed zeg ! Kende deze niet. Die turbine velgen zijn echt magistraal, ook op een E30 M3 ! Waarom zie je daar nooit iemand mee

Wat ook gaaf blijft is dit:
Zoek gewoon verkering man,Sabine ziet niks in manta piloten..........zeker wanneer er geen ramen in zittenInjectTheVenom schreef:Ja ik weet het, oud draadje, lekker boeiend![]()
Weet iemand of Sabine nog steeds te boeken is voor de Ringtaxi en zo ja wanneer?
Moet jij nodig zeggen ouwe knorrepot met rollatorhulpjes, is jouw gebakje met af fabriek defecte dakramen nou al terug van het schadebedrijf na die dealer crashDownforce Hans schreef:Sabine ziet niks in manta piloten..........zeker wanneer er geen ramen in zitten
Was dat de Porsche of BMW? Wil als het volgend jaar een beetje mogelijk is ook een keer die kant op gaan, helaas schijn je geen vaste bestuurder te kunnen kiezen en degene die mijn mail beantwoordde gaf geen bevestiging dat Sabine nog steeds aanwezig is.Thomas 325i schreef:Laatst vroeg mn baas of ik ook een keer mee wilde met de taxi. Tuurlijk joh. We konden meerijden met Sabine! Wow dat mens kan rijden zeg!
Idd...Het mooie is wel dat je ze mag houden op het moment dat je het voertuig verkoopt, dus ik heb een setje als souvenir.KW schreef:Gaaf zo'n kentekenalleen weer jammer dat je het niet op een 5-serie hebt zitten
Leuk zal het best zijn, maar voor €350, dat is (voor mij) toch iets teveel van het goede. In de Ring Taxi kon je het nog door 3en delen.Ruben schreef:Mwah, denk dat rondje Mini of Porsche ook leuk is. Video erbij en je hebt een leuke herinnering.
Wees gerust, er zijn alternatieven, zoals deze bv :MParallel schreef: Moet zeggen dat ik het toch wel heel jammer vind dat ik nooit een plek in de Ring Taxi heb kunnen meemaken en dat er nu ook niet meer van zal komen.
Idd, dat vind ik ook erg jammer. Maarja shit happens...MParallel schreef: Moet zeggen dat ik het toch wel heel jammer vind dat ik nooit een plek in de Ring Taxi heb kunnen meemaken en dat er nu ook niet meer van zal komen.
SK-R breid zijn handel uit, man o man wat een feest moet dat zijn........... voor een trillseeker.VLA schreef:Wees gerust, er zijn alternatieven, zoals deze bv :MParallel schreef: Moet zeggen dat ik het toch wel heel jammer vind dat ik nooit een plek in de Ring Taxi heb kunnen meemaken en dat er nu ook niet meer van zal komen.
http://skeijmel.nl/skrd/index.php?page=SK-Race-Taxi" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij zit hier op het forum trouwens, dus stuur hem gewoon even een berichtje.
Ik geloof ook in kleine wielen.Petrolhead Tom schreef:Mijn mond valt twee keer open van verbazing, Steve wordt nog maar eens gesterkt in zijn kleine wielen geloof. Maar SKRD die mensen mee neemt in zijn bolide? Hoe zit dat met je inzittendenverzekering vriend?![]()
Je begint wel erg irritant te worden. Geen vriend(in)/hobby's?Petrolhead Tom schreef:Mijn mond valt twee keer open van verbazing, Steve wordt nog maar eens gesterkt in zijn kleine wielen geloof. Maar SKRD die mensen mee neemt in zijn bolide? Hoe zit dat met je inzittendenverzekering vriend?![]()