M3 van de huidige generatie vind ik wel gaaf, maar kan niet tippen aan de Porsche.

Luuk schreef:Ik ga ook voor de 911: Elke keer als ik hem zie blijf ik toch wel even m'n nek draaien. (en dat is toch best vaak in NL)
M3 van de huidige generatie vind ik wel gaaf, maar kan niet tippen aan de Porsche.
Maus335i schreef:Apart Romo.. zelfs Erik en ik krijgen met grote regelmaat de nodige koppendraaiers en uitdagingen bij het stoplicht. En dan is een 335i mijn inziens een stuk meer incognito dan een M3...
Ik heb gekozen voor de M3 trouwens, heb niks en heb nooit iets gehad met Porsche, het hele merk (en modellenlijn) staat me niet aan.
Zoals in elke patser-BMW gebeurt of nieromo schreef:Maus335i schreef:Apart Romo.. zelfs Erik en ik krijgen met grote regelmaat de nodige koppendraaiers en uitdagingen bij het stoplicht. En dan is een 335i mijn inziens een stuk meer incognito dan een M3...
Ik heb gekozen voor de M3 trouwens, heb niks en heb nooit iets gehad met Porsche, het hele merk (en modellenlijn) staat me niet aan.
Ja, ik weet hoe jullie bij die stoplichten staan................beetje gassen, beetje bonkende muziek, armpie uit het raam................................."hey lekker ding" tegen de overstekende hertjes natuurlijk, waar je wel graag even tegenaan wil "rijden", pull up to my bumper baby............holadiyee............................kijk, dat moet je er wel even bijvermelden uiteraard..........
Doet me denken aan die reclame van ongeveen een jaar of 2 geleden. Twee tieners in een Opel geloof ik? met bonkende muziek die bij een paar thugs aankomen rijden. Eenmaal daar doen ze het raam naar benden.Maus335i schreef: Zoals in elke patser-BMW gebeurt of nie
Dat verklaart je einser verleden RubenRuben schreef:"The sheer ugliness of a 1 series BMW can make a man look good"
Ferdinand schreef:Ik heb nooit 'koppendraaiers' met mijn ACS1.35i. Wel, als het raampje naar omlaag gaat: "zo, da's een knappe vent ..'
Ik ook, zou toch écht voor de V8 vantage gaanAhmet schreef:ik zou het wel weten met een 120k luxeprobleem 8)
Gebruikt kun je er natuurlijk ook een GT3 voor scoren. En nog tig ander spul.Ahmet schreef: ik zou het wel weten met een 120k luxeprobleem 8)
Toen zat ik achter het stuur Ferdi !Ferdinand schreef:Ik heb nooit 'koppendraaiers' met mijn ACS1.35i. Wel, als het raampje naar omlaag gaat: "zo, da's een knappe vent ..'
Daarom rij ik daarin... ik moet wat...Ruben schreef:"The sheer ugliness of a 1 series BMW can make a man look good"
Dat heb ik ook.... Als je nou bedenkt dat een BMW ook vaak als "compensatie" wordt gezien, weet je gelijk waarom ik de kleinste BMW heb gekozen...Ferdinand schreef:Van mijn looks moet ik het niet hebben. Waar dan wel van? Dat is inderdaad de vraag ...
Xave30 schreef:993. Seks straalt ervan af!!allen schreef:+1 @ Michel!
Gewoon de juiste kleurtjes uitzoeken. Kwa uitstraling kan geen bmw hier tegenop in mijn beleving. In welke kleurstelling je die ook vind.
Ik ga er nog altijd van uit dat Porsche in een zwart gat zat bij het tekenen van de 996. Die blackout hadden ze bij de Panamera en de Cayenne ook.
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 83 gasten