Please try again in a few minutes.

HeheheRobin schreef:Ik speel 't op de toonbank, maar wel met 'n headset op hoor.LOL :banaan:Tom schreef:ROFL
Oude mensjes hebben jarenlang hard gewerkt, op hun 65e eindelijk tijd voor een knappe klok, naar de juwelier om te orienteren hoe ze die 8k uit gaan geven. Sjieke bedoeling tussen de Rolexen, IWC's en Patek philippes. Horen ze vette oorlogsgeluiden ak47's en bommen inslaan uit een kantoortje achterin de zaak en zien ze robin met zwetende handjes zitten
Serieus: Tom, donder Dragon Rising in de kliko dit is zoveel beter en lekkerder, alsof je van 'n Hyundai Pony in 'n Corvette C6R terecht komt.
Agree!Metchu schreef: spoiler
Airport scene is ZIEKNICE! 8) FUCK CDA!
x2, airport scene is echt vet... heel gaaf gedaan.Metchu schreef:zo, heb er precies 2 uur op zitten in campaign mode! Ik neem even rust... en dan de campaign afmaken![]()
daarna kan de mp fun beginnen 8) 8) 8)
spoiler
Airport scene is ZIEKNICE! 8) FUCK CDA!
ik wilde je joinen, maar toen lukte het wel weer in de campaign, toch maar besloten om em eerst netjes uit te spelen. Heb ff voor de grap ffa gedaan... ging wel ok... wel lache 8)Mike Spanjersbergh schreef:Ik heb het iig alweer helemaal door online
nerdMetchu schreef:en hoppaaaaaaaaaa!
Uitgespeeld!!! 8) 8) 8) had er de hele avond voor uitgetrokken 8) 8)![]()
kom maar op met dat multiplayeren!!!8) 8)
(de stats zeggen me dat het me 5 uur en 3 kwartier heeft gekost) Binnekort spec ops doen online samen met iemand 8) 8)
Metchu schreef:en hoppaaaaaaaaaa!
(de stats zeggen me dat het me 5 uur en 3 kwartier heeft gekost) Binnekort spec ops doen online samen met iemand 8) 8)
Metchu heeft hem waarschijnlijk op " dont hurt me, i am squishy"Mike Spanjersbergh schreef:Metchu schreef:en hoppaaaaaaaaaa!
Jaaaaaaaaa zo kan ik het ook![]()
Speel hem eens op veteran uit mietje... dan ben je er ook wat langer mee bezig
Jij speelt op de Pc begrijp ik, daar heb ik geen verstand vanRobin schreef:op level rekroet![]()
Maar Mike jij snapt nu online, ik doe maar wat en knal maar wat, 1 tegen 1 deatmatch, waar vind ik jullie in de list bijv en hoe zoek ik?
Die special ops bijv in de sneeuw sniperen met die honden, wat gaaf, maar wat moeilijk...
Zit singleplayer nu in de favela's in Rio. Dat op die airport was impressive inderdaad, heb trouwens Herman van Veen niet tussen alle passagiers zien staan.
VRAAG: Kun je weapon switch(def 1, 2) ook op het muiswiel zetten? Heb ik nog niet geprobeerd
ik ben ook een Pc gamer, maar in cod ww kon het volgens mij wel doen.Mike Spanjersbergh schreef:Jij speelt op de Pc begrijp ik, daar heb ik geen verstand vanRobin schreef:op level rekroet![]()
Maar Mike jij snapt nu online, ik doe maar wat en knal maar wat, 1 tegen 1 deatmatch, waar vind ik jullie in de list bijv en hoe zoek ik?
Die special ops bijv in de sneeuw sniperen met die honden, wat gaaf, maar wat moeilijk...
Zit singleplayer nu in de favela's in Rio. Dat op die airport was impressive inderdaad, heb trouwens Herman van Veen niet tussen alle passagiers zien staan.
VRAAG: Kun je weapon switch(def 1, 2) ook op het muiswiel zetten? Heb ik nog niet geprobeerddus kan je daar weinig antwoorden over geven
![]()
Ik, metin en brian die spelen dit via de xbox namelijk... de rest van hier geen idee.
Bij de xbox is het simpel mensen uit je vriendenlijst uitnodigen en knallen maar.
JA eigenlijk wel... als je een beetje gevoel hebt geef je ze allemaal headshots. :twisted:Robertdj schreef:Is het een slecht teken wanneer iemand het leuk vindt om gewonde wegkruipende burgers in de rug te schieten in de airport scene?
Hardcore sucksRoman schreef:Erg leuk weer. Gisteren met net iets minder als 2 uur spelen niet verder als level 15 weten te komen online. Je moet level 19 zijn om Hardcore deathmatch te kunnen spelen. Voelt heel lang om daar te komen maar zal niet zo lang meer duren. Gewone team deathmatch vind ik altijd bagger. 1000 kogels om iemand neer te krijgen, iedereen rent als een kip zonder kop, die radar die zo goed als altijd online is etc etc.
Zal nadat hardcore unlocked word alleen daar nog maar in zitten, misschien af en toe capture the flag maar dat zal het zijn. Moet 3rd person trouwens voor de grap nog een keer uitproberen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast