Hey Gerwin,Gerwin Ring schreef:jij en je vader, super gefeliciteerd!
CSL is echt een superauto. Voor mij vooral op de nordschleife, dan voel je aan alle kanten dat de auto daar echt vandaan komt. droog of nat, echt een super allrounder. Op straat is het een beetje saai bijna. 200 km/h en de snelheidsbeleving is nul. Je hebt dan echt de kilometerteller nodig om te zien hoe hard je eigenlijk gaat. Ook over bochtige b-wegen kom je gewoon niet aan de grens van de auto.
waar gaan jullie de auto voor gebruiken? straat/circuit/NS?
als je ooit vragen hebt over (remmen)modificaties etc. feel free om een PB te sturen. Het wordt tijd voor een MN all NL CSL shoot!
Hoeveel CSL's zijn er eigenlijk in NL?
1. Rickstah (ex-CH)
2. Philip (ex-DE)
3. Gerwin (ex-NATO)
?
in ieder geval veel plezier!
-Gerwin
Dat vind ik eigenlijk wel een heel gaaf idee Gerwin!! We hebben er dan al 4. Jij en Philip, Rick en de auto van Aad Toet (M3 shoot). Verder ken ik nog welGerwin Ring schreef: Het wordt tijd voor een MN all NL CSL shoot!
Hoeveel CSL's zijn er eigenlijk in NL?
1. Rickstah (ex-CH)
2. Philip (ex-DE)
3. Gerwin (ex-NATO)
?
-Gerwin
Impressum
GLOOR Verlag
Halbreiterstraße 22
81479 München
Telefon: 089-79 40 16
Telefax: 089-45 05 66-1
E-Mail: info@verlag.gloor.de
> http://www.gloorverlag.de" onclick="window.open(this.href);return false;
USt-IdNr. DE163944408
Ik heb al wel een eerste vraag; is het normaal dat de laatste 3 lampjes (1 oranje, 2 rode) bij de toerenteller blijven branden, ook als de motor warm is?
ja hoor lampjes normaalrickstah schreef:Ik heb al wel een eerste vraag; is het normaal dat de laatste 3 lampjes (1 oranje, 2 rode) bij de toerenteller blijven branden, ook als de motor warm is?
Heb je trouwens nog van die carbon splitters liggen voor de voorbumper? zitte bij die van ons een paar kleine scheurtjes.
Net even uitgezocht en ja; de splitters zijn los te bestellenGerwin Ring schreef:ja hoor lampjes normaalrickstah schreef:Ik heb al wel een eerste vraag; is het normaal dat de laatste 3 lampjes (1 oranje, 2 rode) bij de toerenteller blijven branden, ook als de motor warm is?
Heb je trouwens nog van die carbon splitters liggen voor de voorbumper? zitte bij die van ons een paar kleine scheurtjes.
splitters: weet eigenlijk niet eens of die los verkrijgbaar zijn. bumpers zijn in zijn geheel van carbon. Steve?
pas een bumper besteld voor de zekerheid, duurde maanden....eindeloos in backorder, nu wel binnen
cheers G
Deze woont hier 3km verderop. Rijden ook een 335i touring.Kgroot.nl schreef:Ik weet er via via misschien ook nog wel een te vinden.
De eigenaar van deze:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2007204553" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet voor de volle 100% of ie er nog mee rijd gezien hij inmiddels zijn GT-R ook heeft.
Correct...StefanCS schreef:Deze woont hier 3km verderop. Rijden ook een 335i touring.Kgroot.nl schreef:Ik weet er via via misschien ook nog wel een te vinden.
De eigenaar van deze:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2007204553" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet voor de volle 100% of ie er nog mee rijd gezien hij inmiddels zijn GT-R ook heeft.
Ik heb even een overzicht samengesteld zojuist. Info van Autogespot gehaald en wat uit mijn eigen 'keukentje'. Ik kom dan op 16 CSL's. Dan heb ik de jouwe erbij gerekend. Weet echter niet of die ex Franse er dan nu ook bij staat? Die uit Tilburg denk ik wel.herwinbmw schreef:Ik heb via een kennis vernomen dat de CSL hier uitvoerig besproken werd hier in dit Forum.
Nou ik heb er ook 1 al sinds maart 2005 en is inderdaad een super auto.
dus dat is nummer 4 op dit forum,het is een zwarte met nu 75000km,heb begin van het jaar ook nog een grijze gehad Franse import
heb deze verkocht aan een jonge in limburg die hem ook op kenteken zet auto had 40000km
verder ken ik nog een jonge in Tilburg met een grijze dit is de introductie auto van BMW nl
ook heb ik me ook een keer verdiept in de CSL hoeveel er zijn in NL
nou rond de 14 zouden er zijn dat is de status in maart dit jaar en daar zat de grijze fransman nog niet bij,dit werd mij verteldt door een CSL freak die me mailde toen ik de grijze te koop had staan.
als je auto gespot.com kijkt en op land en CSL zoekt kom je een stuk of 7 met NL kenteken tegen inclusief die van mij in Grave,Wijchen en Oss
21 so far...Mark Nauta schreef:Ik heb even een overzicht samengesteld zojuist. Info van Autogespot gehaald en wat uit mijn eigen 'keukentje'. Ik kom dan op 16 CSL's. Dan heb ik de jouwe erbij gerekend. Weet echter niet of die ex Franse er dan nu ook bij staat? Die uit Tilburg denk ik wel.herwinbmw schreef:Ik heb via een kennis vernomen dat de CSL hier uitvoerig besproken werd hier in dit Forum.
Nou ik heb er ook 1 al sinds maart 2005 en is inderdaad een super auto.
dus dat is nummer 4 op dit forum,het is een zwarte met nu 75000km,heb begin van het jaar ook nog een grijze gehad Franse import
heb deze verkocht aan een jonge in limburg die hem ook op kenteken zet auto had 40000km
verder ken ik nog een jonge in Tilburg met een grijze dit is de introductie auto van BMW nl
ook heb ik me ook een keer verdiept in de CSL hoeveel er zijn in NL
nou rond de 14 zouden er zijn dat is de status in maart dit jaar en daar zat de grijze fransman nog niet bij,dit werd mij verteldt door een CSL freak die me mailde toen ik de grijze te koop had staan.
als je auto gespot.com kijkt en op land en CSL zoekt kom je een stuk of 7 met NL kenteken tegen inclusief die van mij in Grave,Wijchen en Oss
Gebruikers op dit forum: Fabian en 7 gasten