Zou die het 4 uur blijven doenHans GP schreef:Betaald voor 4uur en het wordt mooi weer

Zou die het 4 uur blijven doenHans GP schreef:Betaald voor 4uur en het wordt mooi weer
Zoals je in de eerste post kan lezen wordt er bij DF met veel respect gereden. Er rijden BMWtjes (zoals ik) maar ook Porsche's, iedereen respecteerd elkaar zoals het hoort!viper_maurice schreef:zo te zien ook hoop amateurs (net als ik) die meedoen?
rijden er wel een beetje volwassen / serieuze mensen mee?
niet dat ik een golf van 400€ in mn zijflank heb zitten in de 1e bocht![]()
als je 4 uur meedoet, mag je dan wel ff weg om te tanken? (5 keer ofzo)
hopen dat t niet regent, geen geld terug zeker als je dan niet meerijdt..
1. Ja serieuze mensen en er wordt met veel respect gereden op df dagen! Bovendien is de baan vrij leeg (rustig) en kan je op je gemak rondjes doenviper_maurice schreef:zo te zien ook hoop amateurs (net als ik) die meedoen?
Metchu schreef:1. Ja serieuze mensen en er wordt met veel respect gereden op df dagen! Bovendien is de baan vrij leeg (rustig) en kan je op je gemak rondjes doenviper_maurice schreef:zo te zien ook hoop amateurs (net als ik) die meedoen?
2. Als je 4 uur meedoet mag je rijden en laten wat je wil. Het is open pitlane principe en dus mag je ten alle tijden stoppen weggaan de baan weer op enz.
3. aan de weersverwachting kan df helaas niets doen, maar zelfs in de regen is het heel leuk op cpz. Je leert je auto op een goeie en mooie dag eens goed kennen in de regen. Iets wat je op straat waarschijnlijk niet zo 123 doet...
Ik zou me aanmelden! veel plezier alvastKijk eens anders in de topics van vorige meetings naar de vorige edities van zandvoort, of zolder... dan zie je hoe het er aan toe gaat en hoe de sfeer is: http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=22" onclick="window.open(this.href);return false;
/Peters promo praatje
edit: lol @ zelfde strekking tegelijk post-verhaal van Steven![]()
luco hornsveld schreef:Helaas kan ik er ook niet bij zijn om vipers, corvettes en andere exoten op te duwen.
Ook het in de flank zetten van een bmw gaat dus niet lukken![]()
Dat komt omdat ik er mee rij, en niet zoals jij, alleen maar staat te posen in de pitstraatDownforce Hans schreef:luco hornsveld schreef:Helaas kan ik er ook niet bij zijn om vipers, corvettes en andere exoten op te duwen.
Dat heb je met die olio lekkende spaanse hondehokken.........
Misschien kan je dat hok van Rob Kamphues lenen![]()
60.000 kilometertjes jongen, dus niks stilstaan..........en in al die 60.000 kilometertjes nog nooit een motorkap op mijn voorruit gehad.luco hornsveld schreef:Dat komt omdat ik er mee rij, en niet zoals jij, alleen maar staat te posen in de pitstraatDownforce Hans schreef:luco hornsveld schreef:Helaas kan ik er ook niet bij zijn om vipers, corvettes en andere exoten op te duwen.
Dat heb je met die olio lekkende spaanse hondehokken.........
Misschien kan je dat hok van Rob Kamphues lenen![]()
Leuk Frank! Leeft de 205 nog wel? De laatste keer dat ik hem zag was ie nogal kort van voren...Dimma schreef:Vermits het weer meewerkt kom ik de 968 ook even uitlaten. Kan ik ter plekke mijn financiële verplichtingen voldoen ?
Dank,
Groet, Frank
@ Ben : de CS, zoals je ongetwijfeld weet, vanaf '93 ; dus je bent inderdaad veeeeel te jong voor de youngtimers .... Mijn 205 is van 1987, dat komt al beter in de buurt
wordt een soort blind date, denk ikYoup schreef:Volgensmij is er wat mis gegaan met het overzichtje....
Downforce Hans schreef:ik ben er ook bij, maak morgen het geld wel over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten