Xave30 schreef:hey, this shit's morgen al!
hmm
xave, jou kennende ben je er gewoon! je bent overal bij! 8) 8) 8)
Xave30 schreef:hey, this shit's morgen al!
hmm
Metchu schreef:
We spelen met een vaste inleg die je vooraf betaald. De winnaar krijgt daar het grootste deel van, de nummers 2 en 3 een wat kleiner deel. Meestal eindigen we met cash gamen.duifjes.com schreef:Even een andere vraag.......ik heb nog nooit gepokert...hoe spelen we met elke inzet ed....dit ivm meenemen kleingeld....
Xave30 schreef:Metchu schreef:
0:00- 0:32![]()
Xave30 schreef:Metchu schreef:
0:00- 0:32![]()
Als je niet komt blijft dat zoKgroot.nl schreef:Opzich zit ik aan de overkant van de lek dus ver is het niet...
Alleen ken ik helemaal niemand
Dat is ook wel weer zoMichel P schreef:Als je niet komt blijft dat zoKgroot.nl schreef:Opzich zit ik aan de overkant van de lek dus ver is het niet...
Michel P schreef:Als je niet komt blijft dat zoKgroot.nl schreef:Opzich zit ik aan de overkant van de lek dus ver is het niet...
ik ken meerdere vrouwen 8)allen schreef:Blijkbaar ken je minimaal een vrouw...
Je weet het he, rookies hebben vaak geluk. :twisted:duifjes.com schreef:@Tristan...ik kan ook niet pokeren nog nooit gedaan....maar vanavond doe ik mee........hetzelfde als je nooit meespeelt leer je het ook niet
Ik ga zoals altijd voor de hoofdprijsTristan schreef:Je weet het he, rookies hebben vaak geluk. :twisted:duifjes.com schreef:@Tristan...ik kan ook niet pokeren nog nooit gedaan....maar vanavond doe ik mee........hetzelfde als je nooit meespeelt leer je het ook niet
Neem speciale 'distraction' mee:Metchu schreef:moet je eerst die fanatieke macedoniër verslaan!
Is is ie goed dan???? ik rij met de Gipsy King mee ik sla hem wel knock out in Hagesteijn....kan ik winnen.Metchu schreef:moet je eerst die fanatieke macedoniër verslaan!
Weet niet hoelaat je wilde gaan, anders heb ik nog wel een plek overXave30 schreef:hey, this shit's morgen al!
hmm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten