Exige NA S2 performance pack Nitrons met Eibach binnen :-)
- PeerH
Re: Exige NA S2 performance pack
Of je doet het zo:

- Michel P
Briljant 

mdhtuning schreef:Of je doet het zo:
- Stéphane
Ik ook. Rijd nu al 2 jaar zo rond en ik heb er geen enkel moment last van gehad. Ja, als je een parkeergarage in rijdt. Maar daar heb je een Exige/Elise niet voorHans GP schreef:Stuur voorlopig lekker rechts laten.. went erg snel en op het circuit zelfs prettig!
Ik laat de mijne zo.. (wilde hem in het begin ook direkt om laten bouwen)

Ben zelf nu geneigd te kijken naar een Elise 111R, minder gewicht en beter zicht naar achteren - verder zijn ze hetzelfde

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
@ Stephane. Jij wisselt verdorie nog sneller van Lotus dan de helft van de Nederlanders van schone broek
.

-

Misschien eens proberen nog een jaar of wat lol te hebben van je huidige Elise?

-
Michel P schreef:Briljant
mdhtuning schreef:Of je doet het zo:

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
HAHAHA.....die foto!! 

-
Super aankoop Michel, denk dat je er heel veel plezier van gaat krijgen
Stuurhuis is bij deze recent al vervangen, dus hopelijk krijg je daar de komende KM's geen problemen mee
Ben eigenlijk benieuwd wat de waarde is voor de BPM heffing, gezien de recente uitspraak van de hoge raad dat de inkoopprijs zoals die geldt in de handel bepalend is. (Bron)
Auto is RHD, gaan ze dan uit van de handelsprijs in de UK (ponden die ze omrekenen naar Euro's), of rekenen ze dan toch de handelsprijs van een normale nederlandse LHD auto van die leeftijd?

Stuurhuis is bij deze recent al vervangen, dus hopelijk krijg je daar de komende KM's geen problemen mee

Ben eigenlijk benieuwd wat de waarde is voor de BPM heffing, gezien de recente uitspraak van de hoge raad dat de inkoopprijs zoals die geldt in de handel bepalend is. (Bron)
Auto is RHD, gaan ze dan uit van de handelsprijs in de UK (ponden die ze omrekenen naar Euro's), of rekenen ze dan toch de handelsprijs van een normale nederlandse LHD auto van die leeftijd?
- GTRene
persoonlijk zou ik de auto zeker om laten bouwen naar LHD niet alleen voor het gemak, maar ook voor verkoop later, en dat geld krijg je er voor weer, en makkelijker te verkopen op het vaste land. 

-
Ik zou ervan uitgaan dat de waarde bepaald wordt met het stuur rechts. Daar zou ik iig op staan.Elise schreef:Ben eigenlijk benieuwd wat de waarde is voor de BPM heffing, gezien de recente uitspraak van de hoge raad dat de inkoopprijs zoals die geldt in de handel bepalend is. (Bron)
Overigens denk ik dat Michel al besloten heeft iom Van der Kooi om de auto om te bouwen. Dus daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden

- Stéphane
Ik zeg kijken als in "als ik nu een andere zou willen kopen zou het een 111R worden". Volgend jaar pas weerMark Nauta schreef:@ Stephane. Jij wisselt verdorie nog sneller van Lotus dan de helft van de Nederlanders van schone broek![]()
.

-
Wat wil je voor die boot van je hebben, maybe heb ik wel interesse...Stéphane schreef:Ik zeg kijken als in "als ik nu een andere zou willen kopen zou het een 111R worden". Volgend jaar pas weerMark Nauta schreef:@ Stephane. Jij wisselt verdorie nog sneller van Lotus dan de helft van de Nederlanders van schone broek![]()
.

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Christoph schreef:Wat wil je voor die boot van je hebben, maybe heb ik wel interesse...Stéphane schreef:Ik zeg kijken als in "als ik nu een andere zou willen kopen zou het een 111R worden". Volgend jaar pas weerMark Nauta schreef:@ Stephane. Jij wisselt verdorie nog sneller van Lotus dan de helft van de Nederlanders van schone broek![]()
.
Haha.. gaat lekker hier!

Maarre.. wat heeft die R "minder" dan die van jou?
Ik was gister met de 340R naar mijn werk en wat klanten gegaan.. gaat prima, de volgende Lotus maar op de zaak zetten..

- Kim
shit hee, ik moest gewoon 2x naar die foto kijken om te ontdekken wat er niet klopte 
-
Michel P.
Weet je al hoeveel BMP je moet afrekenen?
- Michel P
Brain, ca. 4.5k.BrianV schreef:Michel P.
Michel
-
so das heel wat anders als een m3 , maarre mooi ding
mbt tot bpm verhaal , mischien hier eens wat info inwinnen http://www.bbpartners.nl/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
die hebben mij destijds super geholpen met het bpm verhaal van de e46 m3 2004
die kwam met tegenbewijs regeling op een kleine 800 euro
als nou de bpm aan de hand van handels / inkoopwaarde gaat moet er toch nog wel iets te verdienen zijn
zoon ding met stuur aan de verkeerde kant is niets waard toch
Arjan
ps , veel plezier met ophalen
mbt tot bpm verhaal , mischien hier eens wat info inwinnen http://www.bbpartners.nl/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
die hebben mij destijds super geholpen met het bpm verhaal van de e46 m3 2004
die kwam met tegenbewijs regeling op een kleine 800 euro
als nou de bpm aan de hand van handels / inkoopwaarde gaat moet er toch nog wel iets te verdienen zijn
zoon ding met stuur aan de verkeerde kant is niets waard toch

Arjan
ps , veel plezier met ophalen
- Stéphane
@Michel: Rijden jullie toevallig via de A16 richting Dvt weer? Anders misschien wel lachen om even koffie-stop in te plannen als jullie hier langs komen 

-
Doen jullie ff een ronde door Nederland zondag? Zorg ik dat ik thuis ben :banaan:
-
Ik denk er over om de Elise te koop te zetten en ook een Exige te gaan halen
Iemand intresse in een Elise S1 111S
:

Iemand intresse in een Elise S1 111S

-
*echo* Vertel eens meer over dat Performance Pack 

- Fietsbel
Klopt helemaal, in de afgelopen 4 jaar heb ik ook nergens last van gehad, soms was het zelfs handiger.Stéphane schreef:Ik ook. Rijd nu al 2 jaar zo rond en ik heb er geen enkel moment last van gehad. Ja, als je een parkeergarage in rijdt. Maar daar heb je een Exige/Elise niet voorHans GP schreef:Stuur voorlopig lekker rechts laten.. went erg snel en op het circuit zelfs prettig!
Ik laat de mijne zo.. (wilde hem in het begin ook direkt om laten bouwen)
Ben zelf nu geneigd te kijken naar een Elise 111R, minder gewicht en beter zicht naar achteren - verder zijn ze hetzelfde
-
Nandor schreef:*echo* Vertel eens meer over dat Performance Pack
Fietsbel, voor iemand als ik die z'n wagen gewoon dagelijks wil gebruiken in Nederland is rechts sturen gewoon geen optie. Ik wil toch wel graag m'n parkeerkaartje kunnen pakken en wat minder gehannes bij de toltunnels (helaas kom ik daar regelmatig doorheen). Ik heb 4 dagen door Schotland lopen knallen en het inhalen was bloedirritant op de kleinere wegen. Tenzij ik meer dan 200 dagen per jaar op dat eiland zou doorbrengen, wil ik m'n stuur dus absoluut links. Ieder z'n ding, dat begrijp ik nog wel.zuigerhoofd punt com schreef:A performance pack will also be available for the Exige containing Sports seats with the Exige Logo on the headrest, 4 point harness (dealer fit for track use only), Cross bar, Acrylic capped door panels, Carbon effect door inserts, and twin oil coolers.
Rare ouders heb jij overigens. Fietsbel...

- Macboy
Tom zegt tegen mij veel plezier morgen. Ik zeg dank je, Michel slaapt bij me vannacht kunnen we meteen vroeg weg.
Nog geen 10 minuten later in mijn mailbox:
http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 1212e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen 10 minuten later in mijn mailbox:
http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 1212e.html" onclick="window.open(this.href);return false;