Michel P schreef:Een boot he, speedpboot
indobesar schreef:Zie ik daar schroeven van een buitenboordmotor in de voorbumper?FrankvW schreef:
ZOOO vaut maar zooooo gaaf
Dat is de nieuwe elektromagnetische superduper powercharger van tell-sell

Ofzo

Michel P schreef:Een boot he, speedpboot
indobesar schreef:Zie ik daar schroeven van een buitenboordmotor in de voorbumper?FrankvW schreef:
ZOOO vaut maar zooooo gaaf
Prachtige wagen nog steeds. Moeilijk om er nog 1 te vinden in goede staat.romo schreef:Nissan 300ZX TwinTurbo vond ik altijd een machtig apparaat, nu wel vaut, vroegah zeker niet IMHO
Tom schreef:de phoneauto van phoneman is ook vaut
Mark Nauta schreef:Wat denken we van deze....., maar nog echt 600 SEL. Gewoon in onderstaande uitvoering, dus ook met oranje pinkers.
Wat is hier fout aan? Is gewoon een erg mooie auto..Youp schreef:Oh, een van mijn favoriete foute auto's (welke nog niet genoemd is)
Een hele echte 3.0 CSL "Batmobile" 8)
[img]über%20BMW[/img]
Is het ook, maar ik denk dat de hoeveelheid spoilers en striping al gauw als fout gezien wordt.Peric schreef:Wat is hier fout aan? Is gewoon een erg mooie auto..Youp schreef:Oh, een van mijn favoriete foute auto's (welke nog niet genoemd is)
Een hele echte 3.0 CSL "Batmobile" 8)
[img]über%20BMW[/img]
Dan wel in deze uitvoering. De mattig Manta zoals te zien in "manta manta"Maarten Godschalk schreef:Opdat ik de eerste ben die hem mag posten;
En toch is het een rete vette auto
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten