Beter dan de S2000, die kreeg me wat klappen

Die kinderen maken als het goed is foto's van mensen die de foto's graag als herinnering hebben. Dat hoop ik althans. Het gaat om de mensen niet om de auto's.Ernst Jan Dekker schreef:Ik heb genoten! 8)
Het is alleen jammer dat het evenement een groot kinderen met spiegelreflexcamera's gehalte heeft!
Met de M5 Touring, Hans.Hans GP schreef:@Steve, waar reed jij nou mee?
Stéphane schreef:Met de M5 Touring, Helaas.Hans GP schreef:@Steve, waar reed jij nou mee?
Hans GP schreef:Aha, trouwens eikelwel twintig foto's van jouw Elise maken maar nergens de echte Lotus op de plaat zetten.. :spin:
Jezus, echt niet? Da's wel slecht dan inderdaadHans GP schreef:Aha, trouwens eikelwel twintig foto's van jouw Elise maken maar nergens de echte Lotus op de plaat zetten.. :spin:
Hehe.. Sonja bakker even bellen dan..steve smith schreef:Hans GP schreef:Aha, trouwens eikelwel twintig foto's van jouw Elise maken maar nergens de echte Lotus op de plaat zetten.. :spin:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zowel bij Pitstop als op Zandvoort uitgebreid naar je 340R staan kijken. Later als ik ooit weer klein ben MOET ik echt zo'n ding hebben!
Wees blij dat het geen LLKF was....Mark Nauta schreef:Ik paste er ook in Steve!
En jij moet dan gewoon die buik even lozen. Mij een beetje een LLF te noemen
Ja, Steve, volgens mij noem jij dat normaal kansloos gedragsteve smith schreef:Hmmm, ik dacht dat ik een paar kleine driftjes maakte waarvan de laatste rond ging. En was van het gas af en vrij voor stilstand. Ziet er van buiten toch heel anders uitKees Bunk schreef:
Klopt helemaal. En gezien de hele MM bedoeld is om mensen aan het lachen te krijgen is een klein beetje kansloos gedrag dan ook volledig op z'n plaats!Ruben schreef: Ja, Steve, volgens mij noem jij dat normaal kansloos gedrag
Ik ook. Dit was de staart van wat er naar buiten ging en je ziet op de video zelfs organisatiemensen gebaren op te schieten. Door dat helmengekloot duurde de hele sessie ook welgeteld 7 minuten als je achteraan startte......Bert ///M3 schreef:Leuke video. Klinkt beter met het dakje open
Enige puntje van kritiek, vind de snelheid in de pits nogal stevig.
Gebruikers op dit forum: Herr Erik en 2 gasten