Golf VI GTI van Macboy
- Macboy
Re: Golf VI GTI
Gaaf die site !
- Barend
- Auto: F20 m135i
Jammer dat die 13:13 nooit haalbaar is..Macboy schreef:Gaaf die site !

- Petrolhead Tom
Ik heb een 24.93 gereden en vond het al aardig vlot!
-
indobesar schreef:Ligt er aan. Er hoeft alleen nog een kooi geplaatst te worden.Erik Stoffelsen schreef: Ik heb schik in de rallye, maar of het een uitermate goede tracktool is? Dan moet je er veel aan veranderen....![]()
Duidelijk verhaal Mac. Zie je GTI graag irl.
De jouwe wel ja!

-
gelijk een 19.**Tom Westendorp schreef:Ik heb een 24.93 gereden en vond het al aardig vlot!
- Macboy
Vond 22s al snel, maar sneller vliegt ie van de baan af. Iemand een tip of truc ? Of slaan we wat over of zo? Shortcut denk ik ?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Of een flashhack ofzo..Macboy schreef:Vond 22s al snel, maar sneller vliegt ie van de baan af. Iemand een tip of truc ? Of slaan we wat over of zo? Shortcut denk ik ?
Sneller dan 18 haal ik in ieder geval niet. Zo win in nooit die GTI..
-
17.8Barend schreef:Of een flashhack ofzo..Macboy schreef:Vond 22s al snel, maar sneller vliegt ie van de baan af. Iemand een tip of truc ? Of slaan we wat over of zo? Shortcut denk ik ?
Sneller dan 18 haal ik in ieder geval niet. Zo win in nooit die GTI..
tip is voor elke bocht gas even héél kort los en GELIJK weer gewoon volgas de bocht door..
Verder kom ik ook nie..
-
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-28988" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Hmm..Christoph schreef:http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-28988

Maarre.. je kan ook SK kleuren voor de GTI 8) dat betekend ongeveer 300kleuren ofzo.. en dan met truffelleer en zwarte hemel 8)
Jij als interieur fapper..
- Macboy
Ja maar kleur kost 3k ongeveer. Nu kost kleur mij 0k en wit is gewoon Affengeil op een GTI 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Carbon steel grey metallic is mijn kleur.
- Asief
Prachtige keuze
Jammer dat je geen hybrid hebt genomen, maar je keuze is heel goed te begrijpen. Als ik met de hybrid op stap ben en op de plekken kom waar het gas wat dieper ingetrapt kan worden, dan mis ik het vermogen van de M3 echt heel erg

Jammer dat je geen hybrid hebt genomen, maar je keuze is heel goed te begrijpen. Als ik met de hybrid op stap ben en op de plekken kom waar het gas wat dieper ingetrapt kan worden, dan mis ik het vermogen van de M3 echt heel erg
- Macboy
En daar was ik nu zo bang voor met 45k per jaar ...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Helemaal gelijk in Macboy, denk dat je die 90 pk na 2 weken al zat zou zijn.
Grappige is... m'n collega heeft net deze vorige week een Civic Hybrid bestelt, komt al over 2 weekjes als het goed is. Stond ergens op voorraad geloof ik. Ikzelf ga (zoals het nu lijkt
) volgend jaar ook voor een Golf GTI.... es kijken hoe snel hij jaloers gaat worden. 
Grappige is... m'n collega heeft net deze vorige week een Civic Hybrid bestelt, komt al over 2 weekjes als het goed is. Stond ergens op voorraad geloof ik. Ikzelf ga (zoals het nu lijkt

-
Ik heb net begrepen via sms van Macboy dat hij verrast is dat de GTI geen achterwielaandrijving heeft. Hij is erg teleurgesteld in de DF leden in dat zij hem niet eerder hebben ingelicht over dit feit.
-
Krijg ook net een sms dat Jacco ongezien 5000 euro biedt voor de GTI. 

- Snipe
[robin] Wat godverdegodver een GTI dat ding heeft aandrijving aan de verkeerde kant want als FWD goed was reden we allemaal wel met FWD maar ik heb nog nooit een BMW M met FWD gezien en al helemaal geen Porsche of Ferrari of andere money no object car dus FWD is gewoon kut maar omdat het goedkoop is heeft al dat gereformeerde kutklootjesvolk hier dr een maar het komt allemaal door Den Haag want daar heffen ze een hufterig hoge BPM terwijl die gereformeerde slapknie zelf wel met z'n gristelijke gereformeerde rotreet in een echte RWD zit dus luister naar mij en annuleer die kutkoffiemolen nu het nog kan want dit is echt maar zo'n miniem stapje hoger dan dat accu-elektro-kutding wat je eerst besteld had. Wees een man, maak een keuze, koop een M. Zelfs als je niet kan rijden. Nu kan het nog. Na 1 juni is de RON 98 al niet meer te krijgen. Grijp die kans voordat er echt niks meer mag in dit kutland! [/robin]Ruben schreef:Ik heb net begrepen via sms van Macboy dat hij verrast is dat de GTI geen achterwielaandrijving heeft. Hij is erg teleurgesteld in de DF leden in dat zij hem niet eerder hebben ingelicht over dit feit.
-
Kreeg net een PM van de blue lagoon dat ie het Civic hybrid leasecontract had overgenomen. Hij gaat er 5pk op vooruit.
-
Tom schreef:Kreeg net een PM van de blue lagoon dat ie het Civic hybrid leasecontract had overgenomen. Hij gaat er 5pk op vooruit.

- RVV
Macboy ik ga je straks goed ziek maken, als je die GTI hebt, gaan we een middag op de autobahn knallen met de M5. 

- Snipe
Het wordt tijd voor CBR Nieuwe Stijl. Een Cheap Bastard Rally met puzzelopdrachtjes en regelmatigheidsproeven. Al die FWD's hebben dan ook wat leuks te doen. Wel opletten met de route bepalen, want voor rechtuitbranden zijn ze te langzaam en een beetje bocht schuiven ze onderstuurd uit.Rico schreef:Macboy ik ga je straks goed ziek maken, als je die GTI hebt, gaan we een middag op de autobahn knallen met de M5.
-

<---------------- bestelt alvast clio rs
- Snipe
Als je een beetje handig bent hoeft er niks mis te zijn met zo'n FWD boodschappenwagentje.
http://www.youtube.com/watch?v=k0KVcpIrBgY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=k0KVcpIrBgY" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
:fy:
hahah lol @ allemaal
hahah lol @ allemaal