Zo moet die worden. Mooie foto. Ik heb ook het idee dat ik de "oude" velgen eigenlijk nog mooier vindt als de nieuwe zeker met het hart zo zwart. Ik krijg nog wat detailfoto's van de velgen om te bezien hoe we die gaan spuiten want ik wil wel het hart zwart. Het is toch vreemd dat je wel al de auto geleverd kan krijgen in juli maar dat als je het hart van de velgen zwart wil je moet wachten tot september of oktober. Nu gaan we zelf het hart spuiten, maar moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen.Steven Nauta schreef:Gefeliciteerd met de bestelling David! Zwart/zwart is echt ook echt super.
Gaaf! Deze kleurstelling vind ik normaal gesproken te gewoon, maar het geeft de GT3 een bruut uiterlijk. Wat je zegt over lang wachten vind ik wel meevallen, juli is hij er al! Ben je gewoon een van de eersten met de MK2 GT3. Heerlijk je eerste km's maken in het zomerse weer, hoop hem snel te kunnen zien als je hem hebt.
GT 3 opgehaald
- David R.
Re: GT 3 bestellen. Welke kleur
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Zo is ie wel erg erg fraai inderdaad!
Zijn die velgen met centrale moer dan nu standaard David? Anders misschien 997 Mk I wielen eronder?
Zijn die velgen met centrale moer dan nu standaard David? Anders misschien 997 Mk I wielen eronder?
- RutgerK
Mooie bestelling zeg! Ik vind gun metal grey met matzwarte velgen op een 911 bijzonder mooi staan.
- David R.
Centrale moer is standaard. Kijken hoe lang het duurt voor de aftermarket hier weer nieuwe velgen voor heeft verzonnen.
-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Gefeliciteerd man!
- FabianGTi
Gefeliciteerd met deze prachtwagen! 

- GTRene
GTRene schreef:zo, maar ff uitgeknipt, vind hem zo mooi...prachtig en uniek in deze kleurstelling, dan een mooi alcantara interieur (dash en zij panelen en hemel enz...
doen DR
als je nog twijfelt...zo mooi

- David R.
Sorry Rene maar ben geen boswachter 

-
Nee dat groen is suf vind ik.
Leuk voor een oldtimer ofzo.
Zwart/zwart kan ik mij wel in vinden.
Al blijf ik rood/zwart gaver vinden
Leuk voor een oldtimer ofzo.
Zwart/zwart kan ik mij wel in vinden.
Al blijf ik rood/zwart gaver vinden

-
Misschien dan nog de wielen en decalls in deze kleur? Is je auto wat minder Corrig. Dat oogt zo zwart.

Eigenlijk vind ik hem zoals de foto wel erg lekker.

- David R.
Lekker onopvallend inderdaad
-
Gefeliciteerd! Wat een verschrikkelijk gave auto! 

-
David, denk je nu echt dat je in een GT3, zelfs in zwart, compleet onopvallend bent? Die afgunst heb je ook al in de nu door jou gekozen kleurencombi. Alhoewel zwart geen kleur schijnt te zijn... 

- David R.
Ik beweer ook niet dat je in een GT 3 compleet onopvallend ben, maar weet wel dat die blauw witte van jouw nog meer opvalt. Vergeet niet dat ik op Duitse platen ga rijden wat bij voorbaat al enige afgunst veroorzaakt (en tijdens voetbalwedstrijden lekker binnen laten staan).allen schreef:David, denk je nu echt dat je in een GT3, zelfs in zwart, compleet onopvallend bent? Die afgunst heb je ook al in de nu door jou gekozen kleurencombi. Alhoewel zwart geen kleur schijnt te zijn...

-
-
na het zien van die foto's in dat magazin zeg ik ga voor rood met zwarte velgen zo bruut.
en niet zo saai als dat zwart/zwart
en niet zo saai als dat zwart/zwart
- Christiaan van H.
+ 1 voor rood met zwarte wielen
PS die koperkleur (kan even niet op de naam komen van Porsche, is ook wel erg gaaf, vorig jaar met iemand gesproken die deze kleur op zijn 997 GT2 heeft. Ook icm zwarte wielen. Een zeer exclusief geheel en lang niet zo schreeuwerig patserig als je zou denken. Het komt wel op 'durf' aan.
PS die koperkleur (kan even niet op de naam komen van Porsche, is ook wel erg gaaf, vorig jaar met iemand gesproken die deze kleur op zijn 997 GT2 heeft. Ook icm zwarte wielen. Een zeer exclusief geheel en lang niet zo schreeuwerig patserig als je zou denken. Het komt wel op 'durf' aan.
allen schreef:Misschien dan nog de wielen en decalls in deze kleur? Is je auto wat minder Corrig. Dat oogt zo zwart.
Dacht dat jij wel wat smaak had... dit ziet er toch cheap uit man...
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
David, ik zou de wielen van de MK1 nemen en helemaal zwart spuiten.
Neem die optie eens mee in je overweging zou ik zeggen.
En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

- Mathieu
Dat vind ik nu helemaal niks, he! Zo overstuurt de bocht door..................................................Peter van den Berg schreef:http://magazines.drivers-republic.com/d ... ?fm=2?fm=2
Edit:
Ook filmpje:
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos
- David R.
Die wielen passen niet ivm centrale wielmoer op dit typeAram schreef:David, ik zou de wielen van de MK1 nemen en helemaal zwart spuiten.
- David R.
Leuk stuk en leuk filmpje. Nu heb ik tevens eens wat gedetaileerde foto's van de velgen. Het rood valt mij na het zien van dit alles een beetje tegen (smaken verschillen). Tevens vindt ik gewoon zilver voor de velgen mooier dan dit gunmetal zilver (zeker als het hart zwart wordt), Vraag me eigen alleen nog af hoe ze dat doen met de spaken aangezien die tot helemaal aan de buitenzijde van de velg lopen.Peter van den Berg schreef:http://magazines.drivers-republic.com/d ... ?fm=2?fm=2
Edit:
Ook filmpje:
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos
David
- Jinx
Ik zou een Porsche GT3 zonder enige twijfel bestellen in zwart met zwarte wielen.
Als ik A: het geld had om een GT3 te kopen dan B: was er ook geld om er een aftermarket setje wielen onder te gooien.. velgen maken de auto en die standaard wielen tja... er kan best wat meerdeligs onder met wat boutjes en leuke lipjes etc
- David R.
Klopt, alleen voor de centrale wielmoer is er nog niet veel (tenminste niet dat ik weet). Techart heeft iig nog niets.Paul schreef:Als ik A: het geld had om een GT3 te kopen dan B: was er ook geld om er een aftermarket setje wielen onder te gooien.. velgen maken de auto en die standaard wielen tja... er kan best wat meerdeligs onder met wat boutjes en leuke lipjes etc