Die vos (of famillie ervan) komt ook regelmatig langs bij centerparcs (ligt naast het circuit), om voedsel te bietsen. Hij eet zo uit je hand, heb er nog een foto van, van een paar weken terug toen we daar waren.
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 02 jul 2009, 12:03
door MichelWRX
Haha, dat is wel gaaf.
Eersterangs plek voor ons Voske
Misschien vind die het wel echt kick en als die wat hoort komt die even kijken
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 02 jul 2009, 12:21
door GTRene
whahah super, zie hem daar relaxed zitten mooi man.
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 02 jul 2009, 13:04
door Opa
Die vos is een echte Petrolhead.
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 19:58
door Opa
Zo, we zullen eerst es wat foto's in dit topic gooien
Nog wat fotootjes, die Patrick met mijn camera heeft gemaakt:
En voor de rest van de eerste helft kun je eventueel hierzo klikken
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 20:29
door GTRene
Oew...vette foto thnx fotograaf
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 20:45
door Luco
VLA schreef:Die vos (of famillie ervan) komt ook regelmatig langs bij centerparcs (ligt naast het circuit), om voedsel te bietsen. Hij eet zo uit je hand, heb er nog een foto van, van een paar weken terug toen we daar waren.
Met de pinksterraces stond er ineens een in de tent bij ons.
Normaal zijn vossen heel erg schuw, dus uit je hand eten is best bijzonder
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 22:24
door Roel SpeedCars
GTRene schreef:... Vla leuk filmpje mooi dat ik er ook nog op sta vanaf 08:17 tot 09:46 min Cor met z'n Z06 en ik waren al een paar ronden aan het spelen ik eerst paar rondjes voor en toen hij (Cor kon rustig aan doen), en die snelle Subaru reed ook voor...toen ik zag dat zij stopten ben ik ook maar de pits in gedoken...
We hebben elkaar nog de hand geschud Rene en die Subaru in het filmpje was ik waren een paar leuke rondjes, helaas sneuvelde mijn versnellingsbak
Heb het stukje even uit VLA zijn filmpje geknipt >>
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 22:47
door GTRene
Leuk gedaan Roel, dus dat was jij dacht al, hey een snelle Sub die niet makkelijk te halen is en toen je rustig reed dacht ik die gaat stoppen laatste meters afkoelstukje maar je bak was dus daar naar de klote...klote
even daarna stopte Cor ook, en even daarna stopte ik ook maar om de boel weer ff wat rust te geven
Hoop dat je de bak weer voor elkaar krijgt, of de 6-bak erin hoorde daar dat die beter bestand is tegen NM echter gaat dat zo makkelijk als gezegd?
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 22:52
door Roel SpeedCars
Een 6-bak is idd een stuk sterker Rene, alleen voor het prijsverschil kan ik nog een stuk of 7 vijf bakken slopen dus er komt vooralsnog eerst weer een 5 bak onder. Deze heb ik inmiddels al weer 'gevonden' en met een beetje geluk zit ie er morgen onder :shakeit:
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 03 jul 2009, 23:03
door GTRene
Roel SpeedCars schreef:Een 6-bak is idd een stuk sterker Rene, alleen voor het prijsverschil kan ik nog een stuk of 7 vijf bakken slopen dus er komt vooralsnog eerst weer een 5 bak onder. Deze heb ik inmiddels al weer 'gevonden' en met een beetje geluk zit ie er morgen onder :shakeit:
wow, dat doe je snel, en ja dan geef ik je groot gelijk zou je trouwens niet bv andere versnellingsbak olie gebruiken, gewoon het beste sterkste zeg maar...en ander merk wat je nu hebt?
GTRene schreef:... zou je trouwens niet bv andere versnellingsbak olie gebruiken, gewoon het beste sterkste zeg maar...en ander merk wat je nu hebt? ...
Zat hele goede olie in een volsyntheet, helaas blijft het de zwakste schakel de standaardbak van de Sub.
Voor 't spektakel moet je eigenlijk helemaal geen achtersper nemen :
En nog wat foto's van Robbert:
En voor de rest kun je nog in dit album kijken, want daar staan ze nu alle 141
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 08 jul 2009, 13:55
door GTRene
leuk stukje, je hoort al die Subaru boxers langs grommen en sissen, en vanaf 00:37 kom ik ook erlangs grommen
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 08 jul 2009, 18:54
door Rupie
GTRene schreef:Oew...vette foto thnx fotograaf
Mooie foto inderdaad René!
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 09 jul 2009, 01:34
door Opa
Hier nog wat filmpjes vanuit mijn auto:
De eerste rondjes met de nieuwe slicks:
Snelste ronde voor mij van die dag.....2:06 min:
Rondje achter 'The One and Lonely' en op 't laatst 't blok dat de geest geeft.
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 09 jul 2009, 10:10
door GTRene
Leuke filmpjes Ron, wat jij allemaal uithaalt af en toe hoef ik met men straatbandjes en slappe onderstel rubbers niet te proberen.
Je Subaru is aardig sticky echter, er draait bijna elke keer bij een bocht naar Rechts, een wiel rechtsachter door? dat klinkt niet echt goed, diff niet goed ofzo?
Leuk ook dat ik nog ff in beeld kwam, thnx...trouwens ik kan wel zien en merken dat sinds ik de dempers op de hardste stand heb gezet de auto weer iets minder overhelt en minder in de kont zakt als ik hard optrek, ja nu de rubbers nog die veels te veel meegeven, en dan kijken hoe de straatbandjes het dan houden
De auto gaf net te weinig vertrouwen om eerder op het gas te gaan bochten uit en voor scheivlak e.d. voelde nog wel redelijk snel gaan maja op slappe rubbers heb je dat, moest echt uitkijken, en bochten vrij goed benutten. (lees ruim)
Kwam op bepaalde punten zo 20km/u te kort/laag als wat ik wel eens eerder op de klok heb gezien, bv voor Tarzan wel eens 240km/u op de klok gezien, die dag was dat max 220km/u.
En Bos uit, normaal max 160km/u nu was dat max 140km/u en bv voor scheivlak wel eens bijna 180km/u op de klok gezien, die dag was dat slechts 140<.150kmu, dat gaf wel aan dat er her en der wat scheelde, echter wel fun gehad want je rijd toch qua gevoel redelijk max.
Kom ik daar trouwens aan het einde bij 07:33 samen met die skyline weer voorbij terwijl je blokkie stuk ging?
Heb je al meer nieuws over je blokje?
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 09 jul 2009, 10:56
door Opa
Kom ik daar trouwens aan het einde bij 07:33 samen met die skyline weer voorbij terwijl je blokkie stuk ging?
Jep, dat was jij weer en je was zo te zien de Skyline van Elco voorbij gegaan.
Je Subaru is aardig sticky echter, er draait bijna elke keer bij een bocht naar Rechts, een wiel rechtsachter door? dat klinkt niet echt goed, diff niet goed ofzo?
Er moet nog een sper onder komen, nu spint elke het binnenste wiel door in de bochten....vrij irritant, want je moet elke keer van 't gas af.
Heb je al meer nieuws over je blokje?
Jep, we zijn er druk mee bezig, er komt een net gehoonde 2.15L in met sterkere internals[zuigers, drijfstangen, lagers]........wordt dus veel beter als een nieuw standaard blok en dit blok is ook 'uitgewerkt', maar wel opnieuw gehoond, dus ook dat is beter dan een nieuw blok.[BMW gebruikte vroegâh in 't turbotijdperk van de F1 ook oude blokken, omdat die 'uitgewerkt' zijn].
Ook bij mij werd 't vermogen steeds minder, je hoort me dat ook nog zeggen ergens in die filmpjes.
Dat kwam natuurlijk omdat dat lager waarschijnlijk in 't 2e filmpje al de geest gegeven had en er veel meer wrijving in 't blok optrad.
Aan 't eind van 't 2e filmpje ga ik ook van de baan af, omdat m'n olietemperatuur te hoog op loopt, maar ik dacht toen nog dat 't misschien aan de aansluiting van de meter lag......je hoorde toen ook nog niks.
De Sub ging steeds meer vermogen verliezen, wat ook bij mij duidelijk te merken was op de rechte stukken.
Ik denk dat de G-krachten van dat snelle rondje 'm de das omgedaan hebben, waarschijnlijk de olie teveel naar 1 kant geslingerd, waardoor ie even geen olie heeft kunnen aanzuigen en dat lager een telletje droog gedraaid heeft.
Er komt nu ook een baffle plate in om dat rondslingeren van de olie tegen te gaan.
Jij moet es een keer semi-slicks aanschaffen, er zal dan een wereld voor je open gaan!
Re: extreme machines @ CPZ 30 juni ->DF approved
Geplaatst: 09 jul 2009, 12:15
door GTRene
Opa schreef:Jep, we zijn er druk mee bezig, er komt een net gehoonde 2.15L in met sterkere internals[zuigers, drijfstangen, lagers]........wordt dus veel beter als een nieuw standaard blok en dit blok is ook 'uitgewerkt', maar wel opnieuw gehoond, dus ook dat is beter dan een nieuw blok.
Ook bij mij werd 't vermogen steeds minder, je hoort me dat ook nog zeggen ergens in die filmpjes.
Dat kwam natuurlijk omdat dat lager waarschijnlijk in 't 2e filmpje al de geest gegeven had en er veel meer wrijving in 't blok optrad.
Aan 't eind van 't 2e filmpje ga ik ook van de baan af, omdat m'n olietemperatuur te hoog op loopt, maar ik dacht toen nog dat 't misschien aan de aansluiting van de meter lag......je hoorde toen ook nog niks.
De Sub ging steeds meer vermogen verliezen, wat ook bij mij duidelijk te merken was op de rechte stukken.
Ik denk dat de G-krachten van dat snelle rondje 'm de das omgedaan hebben, waarschijnlijk de olie teveel naar 1 kant geslingerd, waardoor ie even geen olie heeft kunnen aanzuigen en dat lager een telletje droog gedraaid heeft.
Er komt nu ook een baffle plate in om dat rondslingeren van de olie tegen te gaan.
Jij moet es een keer semi-slicks aanschaffen, er zal dan een wereld voor je open gaan!
Mooie updates krijg je dan Ron heel benieuwd hoe het dan van z'n plek gaat en klinkt 8)
En ja...wordt inderdaad een tijd dat ik een set wielen/banden (semi geen full anders zo'n gesleep ) erbij koop, misschien doe ik dat eens als ik de Hartge nog een tijd houd, bv een set 18inch met R888 (heb nu 19 met de straatbanden) dat scheelt inderdaad veels te veel met straatbanden, echter krijgt ie dan ook iets meer 'voor z'n kiezen
anyway eerst maar eens men kar terug, ze wachten op de oliekoeler leidingen dat is uitbesteed aan een ander bedrijf maar dat duurt ff omdat de aansluiting wordt gebruikt van een deel van de Z3 m coupe dus geval apart zeg maar...en duurt dus helaas ff.
Dan de nieuwe vooruit erin (kreeg redelijk steentje er hard op) die is al binnen origineel BMW maar eerst men kar terug hebben, en dan alle onderstel rubbers en stangetjes er nieuw onder dan kan ik al iets vlotter rond....en dan moet die Saxo nog weg omdat ik geld nodig heb en hem eigenlijk niet nodig heb al komt het nu mooi uit maja daar moet eerst een splinternieuwe uitlaat onder van voor tot achter...oude gaf de geest mede omdat ik niet veel mee rijd dus ging het sneller...en weer een nwe schroefset maar nu een betere, moet dan wat bij betalen maar wordt dan wel goed verzorgd dat moet ik erbij zeggen echter wel een heel gedoe er om heen gehad om ze eronder te krijgen en minimaal 4x uit elkaar geweest omdat er wat niet goed was, dus nu ist genoeg en het spul gaat terug en ze lossen het op, dus wel service gelukkig maar.
maja dat zeg 4x in en uit elkaar halen van complete veerpoot e.d. koste tijd en ellende en uitlijnen enz...dus geld...magoed, het moet goed komen, en dat komt het ook.
Ondertussen bijna een nieuwe Saxo VTS 1.6
Vanmiddag komt de uitlaat eronder @Kwik-fit.
Iemand een Saxo kopen binnenkort? de kosten heb ik al gemaakt