of je moet deep pockets hebben natuurlijk en gewoon een nieuwe kopen naar je eigen wensen

Maus rijdt ook heel vreemd met zijn RWD bolide. Laatst had hij het over hoe hij overstuur moest tegengaan op lelystad. Binnen dat straatje past ook wel LWDMR M POWER schreef:Ik zag je toevallig in LWD rijden.
Eigenlijk...vond ik dat net wat frisser ofzo.Erik335i schreef:haha
Nog even ter vergelijking, zo was ie:
Scherp hoor! Moest zelfs op dit tijdstip deze post nog even 3x doorlezenMacboy schreef:Maus rijdt ook heel vreemd met zijn RWD bolide. Laatst had hij het over hoe hij overstuur moest tegengaan op lelystad. Binnen dat straatje past ook wel LWDMR M POWER schreef:Ik zag je toevallig in LWD rijden.
Ah, dat kwartje is ook gevallen?Maus335i schreef:Scherp hoor! Moest zelfs op dit tijdstip deze post nog even 3x doorlezenMacboy schreef:Maus rijdt ook heel vreemd met zijn RWD bolide. Laatst had hij het over hoe hij overstuur moest tegengaan op lelystad. Binnen dat straatje past ook wel LWDMR M POWER schreef:Ik zag je toevallig in LWD rijden.
Even ter illustratie, van deze idd fraaie samenstelling:romo schreef:19" jetsers, M voorspoiler, zwarte raamlijsten en dan nog in het blauw.....................................klaar dus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten