Als je zoveel schrijf, mot er ook eens een foutje tussen zitten. Ja tog!Macboy schreef:De mop van de Turk die niet kan spellen blijft ook altijd leukMetchu schreef:Cavalinno

Als je zoveel schrijf, mot er ook eens een foutje tussen zitten. Ja tog!Macboy schreef:De mop van de Turk die niet kan spellen blijft ook altijd leukMetchu schreef:Cavalinno
Jitse, ben een jaar of 33 geleden in OBL geboren, rond m'n 18de ben ik een dorpje opgeschoven.....richting de tunneljitse villerius schreef:@ Eric H: Waar woon jij dan?? Ik ben daar namelijk ook ergens uit de klei getrokken.
De site ziet er goed uit alleen vind ik het jammer dat je bij het bekijken van foto's doorgelinkt wordt naar "mijnalbum.nl". Ik neem aan dat dit nog veranderd wordt? Verder vind ik het erg gaaf om te zien dat zoiets wordt opgezet met DF ergens als basis. Lijkt me een erg goed team zoDownforceJan schreef:+10 Tom is top!Rico schreef:Tom mooie site !
Vergeet ook de super inbreng van Peter zijn teksten en de coordinatie niet!
+1 helemaal waar. Ik had nog eerder 'n zwak voor de einser dan 'jullie'. Oude liefde roest niet.Rico schreef:Afgezien van alle plannen, vind ik het gewoon supergaaf dat jullie de 130i hebben verkozen tot de auto om mee te werken.
Het is geen mooi ding, (ook niet echt lelijk imho) hij is niet bijzonder ofzo, maar wel een perfecte basis om mee te racen. Helemaal omdat het gewoon in principe een tot race auto aangepaste straatauto is die zo bij de dealer is te kopen.
Ikzelf ben altijd mega enthousiast geweest en gebleven over de 130i, sinds 2005 rij ik zo'n ding, indertijd veel met Andre gesproken over het potentieel van de auto, 130i cupklasse bestond toen nog niet eens. Verhalen werden vaak verguist op het internet, niet op dit forum, maar wel op gummen, 8200RPM indertijd.
We hebben altijd gezegd dat in de basis de 130i een perfecte auto is voor op het circuit, dat op termijn veel mensen tot die conclussie zouden komen. En nu zie je gewoon dit mooie Downforce project van de grond komen, met allemaal enthousiaste DF members.. en de 130i als basis.. gewoon megagaaf.
Heel veel succes gewenst Jan en het hele team die hun ziel en zaligheid er in stoppen
oja die vrachtwagen![]()
Megastoer.
Ik twijfel ook niet. Deze Tom is echt geniaal!Metchu schreef:Meteen doen die vrachtwagen, Jan! GEEN TWIJFEL! wat ziet dat er supergaaf uit... Alleen die voorste komt dan met ze bakkes op de vrachtwagen
Je hebt een PM.DownforceJan schreef:Ik twijfel ook niet. Deze Tom is echt geniaal!Metchu schreef:Meteen doen die vrachtwagen, Jan! GEEN TWIJFEL! wat ziet dat er supergaaf uit... Alleen die voorste komt dan met ze bakkes op de vrachtwagen![]()
We zoeken nog wel naar geschikte en redelijk geprijsde beletteraar(s) hiervoor.
Misschien DF-er(s) te vinden die in deze handel zit(ten)?
Metchu schreef:Meteen doen die vrachtwagen, Jan! GEEN TWIJFEL! wat ziet dat er supergaaf uit... Alleen die voorste komt dan met ze bakkes op de vrachtwagen
En dat 's morgens om 3.59 uur.Tom schreef:Zo'n zak is zo erop gephotoshopt![]()
Ziet er goed uit, echter ik denk dat je hier prepareren bedoelt?De mensen
Downforce Motorsport is relatief jong raceteam, dat desondanks toch al kan bogen op een uitstekende staat van dienst. In de Dutch Supercar Challenge begonnen met MINI’s besloot het team om medio 2008 over te stappen op het preparen van en racen met BMW 130i’s.
Be prepared 8)Jurjen van Rhee schreef:Ziet er goed uit, echter ik denk dat je hier prepareren bedoelt?De mensen
Downforce Motorsport is relatief jong raceteam, dat desondanks toch al kan bogen op een uitstekende staat van dienst. In de Dutch Supercar Challenge begonnen met MINI’s besloot het team om medio 2008 over te stappen op het preparen van en racen met BMW 130i’s.
We hopen natuurlijk altijd op meer...........Jurjen van Rhee schreef:Ziet er goed uit, echter ik denk dat je hier prepareren bedoelt?De mensen
Oh, in het sponsorplan!Jurjen van Rhee schreef:Ziet er goed uit, echter ik denk dat je hier prepareren bedoelt?De mensen
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], pj311 en 13 gasten