Mijn monteur raadde me 100% diff aan, hij zei dat hij het wel gemakkelijk kon doen en dat het op straat best mee zou vallen. hij wilde ook nog achter voor de stijfheid een balk lassen en begon al bijna met het strippen! hahaha. Goeie kerel 8) Hebben samen ook een hoop aan de clio gedaan... maar goed, eerst maar eens even aankijken hoe het gaat de 8e en 11e en aan de hand daarvan zie ik wel wat ik doe. Misschien is die dwarsbalk in de kofferbak zoiezo wel een goed idee...
Bye bye sierra, bye bye driftslut
-
Metchu
Re: Kon ook niet lang zonder zitten...
ik kom net van de sloop en garage vandaan. Heb de kromme velg vervangen voor een goede en een setje van 4 erbij gekocht. dus nu heb ik 8 velgen met banden 8) op 4 komen er "goede" banden met zat profiel die voor straat en circuit zijn en de andere 4 zijn voor de chinese en kale banden... Zo heb ik altijd een setje en als ik naar lelystad rij e.d. kan ik weer veilig terug
Mijn monteur raadde me 100% diff aan, hij zei dat hij het wel gemakkelijk kon doen en dat het op straat best mee zou vallen. hij wilde ook nog achter voor de stijfheid een balk lassen en begon al bijna met het strippen! hahaha. Goeie kerel 8) Hebben samen ook een hoop aan de clio gedaan... maar goed, eerst maar eens even aankijken hoe het gaat de 8e en 11e en aan de hand daarvan zie ik wel wat ik doe. Misschien is die dwarsbalk in de kofferbak zoiezo wel een goed idee...
- Knot
Je moet het zelf weten hoor maar dat 100% zou ik echt niet doen, ik vond het op de bmw echt niet lekker rijden.... liever iets meer uitgeven dan voor een 25% normaal sper. Driften vaak toch op nat dus dan gaat ie sowieso wel, al heeft ie maar 10% sper....
- Mathieu
Metchu,
Als jij de turkse Driftprins wilt worden dan gewoon laten lassen dat diff 8)
Roken met dat rubber

Als jij de turkse Driftprins wilt worden dan gewoon laten lassen dat diff 8)
Roken met dat rubber
-
Metchu
Knot schreef: Driften vaak toch op nat dus dan gaat ie sowieso wel, al heeft ie maar 10% sper....
Dat is waar, daarom kijk ik het ook even aan. Bovendien wil ik ook gewoon circuit kunnen rijden dan word het helemaal zeuren volgens mij
@ Mathieu, ik wil de driftkid worden, geen prins... jij bent de master (mister miyagi) dan ben ik de driftkid (karatekid 8) )
- Downforce Hans
Metchu schreef:Knot schreef: Driften vaak toch op nat dus dan gaat ie sowieso wel, al heeft ie maar 10% sper....
Dat is waar, daarom kijk ik het ook even aan. Bovendien wil ik ook gewoon circuit kunnen rijden dan word het helemaal zeuren volgens mij![]()
@ Mathieu, ik wil de driftkid worden, geen prins... jij bent de master (mister miyagi) dan ben ik de driftkid (karatekid 8) )
Jij de driftkid
- Knot
Laat ik je 1 ding verklappen... lijnen rijden op circuit met 100% sper.... ROFLMAO..... dan maak je pas kennis met onderstuur 
- Mathieu
Oh, ja, Thommy is de driftprins, jij de driftkid en ik Master MathieuMetchu schreef:Knot schreef: Driften vaak toch op nat dus dan gaat ie sowieso wel, al heeft ie maar 10% sper....
Dat is waar, daarom kijk ik het ook even aan. Bovendien wil ik ook gewoon circuit kunnen rijden dan word het helemaal zeuren volgens mij![]()
-
Metchu
Net een krik gehaald en een kruissleutel! essentieel voor een driftdag

ff de banden verwisseld...

de gangster wieldoppen erop

Zo... me driftbanden zitten lekker in de auto, moet daar nog ff een mooi plekje voor vinden. Heb nu in totaal dus 8 velgen en 10 banden, waarvan 4 driftbanden 2 dubieus (drift/straat) en 4 straat/circuit banden 8) Mooi voorraadje zo!
op de planning staat de auto zwart rollen, vuistman stickers en een foute driftspoiler ofzo! hahaha
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig tijd, maar ik ga dus ff na 8 en 11 april kijken wat ik verder met de auto wil doen en of het allemaal bevalt 8)
ff de banden verwisseld...
de gangster wieldoppen erop
Zo... me driftbanden zitten lekker in de auto, moet daar nog ff een mooi plekje voor vinden. Heb nu in totaal dus 8 velgen en 10 banden, waarvan 4 driftbanden 2 dubieus (drift/straat) en 4 straat/circuit banden 8) Mooi voorraadje zo!
op de planning staat de auto zwart rollen, vuistman stickers en een foute driftspoiler ofzo! hahaha
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig tijd, maar ik ga dus ff na 8 en 11 april kijken wat ik verder met de auto wil doen en of het allemaal bevalt 8)
- Joost H.
Een nieuwe KRIK ! ! stond er niks op MP

-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Zwart rollen
Wél de rode E30 M3 Cecotto behouden uiteraard!
-
Metchu
jaja, daaronder is het toch zwart, dat bordeaux rood ff zwart rollenSteven Nauta schreef:Zwart rollenWél de rode E30 M3 Cecotto behouden uiteraard!
- Ar
- Auto: Prius
Is die krik wel laag genoeg? 
- Laurens
Denk dat afgelopen DF CPZ dag genoeg bewijs is dat je met 100% sper ook prima lijnen kan rijden... Had ik daarvoor ook nooit gedaan maar verbaasde mij enorm hoe weinig je dan eigenlijk merkt van 100% sper. Enige wat ik wel vind is dat ie soms onverwachts uitbreekt, maar dat zou ook heel goed aan de zeer matige banden achter kunnen liggenKnot schreef:Laat ik je 1 ding verklappen... lijnen rijden op circuit met 100% sper.... ROFLMAO..... dan maak je pas kennis met onderstuur
- RJay
Die van tevoren ook helemaaaaaaaal niet opgerookt zijn ofzo, nee, matige banden in normale conditieLaurens schreef:Denk dat afgelopen DF CPZ dag genoeg bewijs is dat je met 100% sper ook prima lijnen kan rijden... Had ik daarvoor ook nooit gedaan maar verbaasde mij enorm hoe weinig je dan eigenlijk merkt van 100% sper. Enige wat ik wel vind is dat ie soms onverwachts uitbreekt, maar dat zou ook heel goed aan de zeer matige banden achter kunnen liggenKnot schreef:Laat ik je 1 ding verklappen... lijnen rijden op circuit met 100% sper.... ROFLMAO..... dan maak je pas kennis met onderstuur
- Mathieu
+1 Aldus een ex-vastgelast diff op een daily driver rijderLaurens schreef:Denk dat afgelopen DF CPZ dag genoeg bewijs is dat je met 100% sper ook prima lijnen kan rijden... Had ik daarvoor ook nooit gedaan maar verbaasde mij enorm hoe weinig je dan eigenlijk merkt van 100% sper. Enige wat ik wel vind is dat ie soms onverwachts uitbreekt, maar dat zou ook heel goed aan de zeer matige banden achter kunnen liggenKnot schreef:Laat ik je 1 ding verklappen... lijnen rijden op circuit met 100% sper.... ROFLMAO..... dan maak je pas kennis met onderstuur
- Knot
Tsja.. net wat je lekker vind.. ik vind een auto met minder dan 100% sper gewoon lekkerder insturen.
- ADV
De mijne krijgt morgen 100%
Ik hoef er toch niet dagelijks mee op pad en daarnaast is het helemaal niet erg als ie eens uitbreekt.
Moet nog ff velgjes en bandjes fixen.. Heb op dit moment voor te weinig grip en achter eigenlijk teveel..
Moet nog ff velgjes en bandjes fixen.. Heb op dit moment voor te weinig grip en achter eigenlijk teveel..
-
Metchu
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Respect voor de cassettebandjes in het dashboard :shakeit:
-
Metchu
Die zitten er ook puur in voor de sier en omdat het kan 8) 8) 8)
ben wat in de weer met de gouden spuitbus... balen dat het opeens ging regenen
ben wat in de weer met de gouden spuitbus... balen dat het opeens ging regenen
- Tristan
+1 en nog eens +1 voor de oldskool speakers.Steven Nauta schreef:Respect voor de cassettebandjes in het dashboard :shakeit:
-
Xave30
Lekker bezig Metchu. Video van a.s zaterdag willen we zien!
Hahaa wou net zeggen
\Tristan schreef:+1 en nog eens +1 voor de oldskool speakers.Steven Nauta schreef:Respect voor de cassettebandjes in het dashboard :shakeit:
Hahaa wou net zeggen
-
Metchu
Vandaag eerst CPZ op Xavier 
- Barend
- Auto: F20 m135i
Gha.. Dat lijkt me ook wel leuk speelgoed! 
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
- Macboy
Geweldig die speakers inderdaad