zo,na een zwaar weekend heb ik eidelijk tijd om een verslagje neer te zetten.
ik was de gelukkige om een aantal banden van het merk INFINETY uit te proberen,nou daar was ik natuurlijk erg blij mee,dus meteen wat velgjes leeg gemaakt om plaats te maken voor vers rubber(bedankt wj

),achter 215/40/16 en voor 195/50/15(ik wil ook 16'' voor maar ik moet nog even wat aanpassen zodat ik ruimte krijg voor grotere wielen)
de 16'' banden hebben het dunlop sp9000 profiel als ik me niet vergis,en de voorbanden zijn van een redelijk zacht rubber,ik heb wel vaker straatbanden eronder gehad uiteraard en meestal was dat 1 en al onderstuur,ik denk dat ze kwa grip ergens tussen de toyo proxxis t1r en de r888 zitten om maar een vergelijk te maken,grip genoeg,zelfs op een natte baan.
en dan achter,normaal rij ik wanli of hankook(ook 215/40/16,of 195/50/15)deze banden deden gemiddeld op brustem 6 tot 8 rondes,dus ik denk ff lekker extra testen,dus extra hoek en lekker roken,na 6 rondes ff naar binnen want ik dacht dat het al aardig op zou zijn :pimp: maar nee nog dik 60% erop!!!! dus weer terug de baan op,bandenspanning van 2.7 naar 2.2 bar en door knallen,pas na 12!!!ronden voluit dwars ging ik merken dat de grip minder werd(en de rookwolk groter) en na 14 ronden ben ik van de baan afgegaan,en het resultaat was een prima afgesleten band,zonder brokken of happen eruit.
op nat hetzelfde verhaal,voldoende grip(1.9 bar gezet achter en 1.9 voor) en ook geen stukken die uit je profiel vliegen.
ik zeg:TEST GESLAAGD!!!!! :cheer:
we hebben een concurent voor de wanli band
@graham,thanks ,dit is een prima driftband