Dat is de circuitkoeling... Ben wel nog op zoek naar een bumper waar hij achter past.Maximus schreef:Is dat inclusief de electrische koeling die er onder ligt?

Dat is de circuitkoeling... Ben wel nog op zoek naar een bumper waar hij achter past.Maximus schreef:Is dat inclusief de electrische koeling die er onder ligt?
Nee, alleen voor amerikaanse auto´sfrank de jonge schreef:lol, heeft de locale bumpershop niks liggen Eric
Hij weegt inderdaad wel wat meer + het hele interieur blijft er lekker in zitten. Inmiddels zo'n 1200 km achter de rug met de auto, heerlijke autobahn fahrer ook. 8) Slaat ook helemaal nergens op, terwijl ik een hondenkleedje achterin leg zit ik te denken wat voor maat extra velgen ik voor slicks wil hebben.Steven Nauta schreef:Ja erg gaaf, lijkt me mooi om die Touring (achter me) op het circuit te zien gaan. Wat weegt hij eigenlijk, zal wel iets meer zijn dan een coupe?
Sowieso ben ik enorm benieuwd naar de AST set, als hij eronder zit kom ik ook zeker een keer langs. Al zal me dat wel weer geld gaan kosten ben ik bang
Mooi ding Allen, ben ook op zoek naar zoietsallen schreef:Tom, deze:
Ideaal bij het zoeken van nummers / playlists / etc. M'n portable navi staat er ook op aangesloten. 8)
Ok thanksallen schreef:Chris, ik heb hem bij Chris vandaan.![]()
Chris Autohifi in Dordrecht. Model is nog actueel voor zover ik weet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten