GRTZ,HANZ06

Per openbaar vervoer (info 0900-1475 € 0,35 p/m):
Trein tot station Amsterdam-Sloterdijk
Vanaf hier buslijn 82 en uitstappen op de Amsterdamse weg, halte Zijkanaal B. De Genieweg blijven volgen tot U onder hoogspanningsdraden doorloopt. Vanaf de parkeerplaats die u dan tegen komt volgt u de route zoals onderaan vermeldt.
Per auto:
Vanaf Amsterdam:
Volg IJmuiden, rij via de N 202 (Velserweg loopt door op Amsterdamseweg) langs het Noordzeekanaal. Neem afslag R 101, vervolgens alsmaar rechtdoor tot aan T-splitsing gelijk rechtsaf en meteen links de parkeerplaats op.
Vanaf Haarlem/Amstelveen/Utrecht:
Neem de A9/A22 richting Beverwijk, vòòr de Velsertunnel vervolgens richting Spaarnwoude. Neem de afslag Spaarnwoude en ga bij de stoplichten rechtsaf. U rijdt nu op de N202 op de Amsterdamse weg langs het Noordzeekanaal. Neem afslag R 101, vervolgens alsmaar rechtdoor tot aan T-splitsing gelijk rechtsaf en meteen links de parkeerplaats op.
Vanaf IJmuiden:
Volg de N202 langs het Noordzeekanaal richting Amsterdam/Spaarnwoude. Neem afslag R 101, vervolgens alsmaar rechtdoor tot aan T-splitsing gelijk rechtsaf en meteen links de parkeerplaats op.
Vanaf Alkmaar:
Volg de A9/A22 richting Beverwijk/Haarlem Noord en neem na de Velsertunnel afslag Spaarnwoude en ga aan het eind van de afslag rechtsaf en bij de stoplichten weer rechtsaf. U rijdt nu op de N202 op Amsterdamse weg langs het Noordzeekanaal. Neem afslag R101, vervolgens alsmaar rechtdoor tot aan T-splitsing gelijk rechtsaf en meteen links de parkeerplaats op.
Lopend vanaf parkeerplaats:
Het Bospad (zie blauw witte bord voetpad) ca. 30 meter volgen, dan komt U op een fietspad, rechtsaf het bruggetje over en vervolgens direct linksaf.
Dan na ca. 30 meter links een stenen bospad inlopen met het water
aan de linkerhand. Na ca. 150 meter is het Paintball terrein.
Let op!: Geen waardevolle spullen in de auto achterlaten
Adres voor eventuele navigatie:
Genieweg ( parkeerplaats voor hoofdkantoor Spaarnwoude)
Let op: er staan geen borden in het paintball gebeid waarop staat aangegeven waar het paintballveld is dus neem de routebeschrijving mee!!!
Metchu schreef:Ik heb savonds nog een verjaardag en een bruiloft, willen jullie mij wel een beetje sparen? en de volgende dag moet ik nog voetballen![]()
![]()
Hij vraagt er nu wel om he!Downforce Hans schreef:Metchu schreef:Ik heb savonds nog een verjaardag en een bruiloft, willen jullie mij wel een beetje sparen? en de volgende dag moet ik nog voetballen![]()
![]()
Hell NO 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast