Die had een in hetzelfde leer beklede kinderkussen (booster) in z'n 993...Youp schreef:Nee, die zat volgensmij in de Porsche van Bart de Graaff....

Die had een in hetzelfde leer beklede kinderkussen (booster) in z'n 993...Youp schreef:Nee, die zat volgensmij in de Porsche van Bart de Graaff....
Ik had me opgegeven en was ook geselecteerd, maar ik heb geen tijd vanwege werkArnoud schreef:Heb me opgegeven voor de Renault Sport Challenge. Is een evenement op circuit Zolder dat door Autovisie wordt georganiseerd waarbij je Renault RS-en zelf kunt rijden. Ik ga woensdagochtend 17 maart. Zijn er meer mensen die zich hebben opgegeven en ook bericht hebben gekregen dat ze erbij zitten? Aanmelden zal nu niet meer kunnen overigens.
Zou je ook eens heel kritisch willen kijken naar de bodykit. Ik hoor hier toch steeds vaker verhalen over dat het niet netjes zou passen. Zou toch jammer zijn.Mark Nauta schreef:Vanmiddag de afspraak gemaakt om volgende week met een nieuwe RS te gaan rijden. Ik ben HEEL erg benieuwd!!!
Als de prijsberekening (voor lease) goed te doen is, en ik mijn huidige auto kwijt kan aan een collega ga ik hem bestellen ja.Jurjen schreef:Je kan altijd Renault Nederland even proberen. Die hebben er eentje met cup chassis in de perspool.
Leuk verslag trouwens, ben je 'om'?
Tot je gaat bellen, en dan hebben ze hem toch niet staan.. En dan wordt je doorverwezen naar dealer X want die heeft er wel een staan, en dan is ie daar ook alweer weg omdat ie verkocht is ofzo.Harrie schreef:Proefrijden met de Megane RS is totaal GEEN probleem. Je kan online boeken, Ik heb even gekeken, en kan in een straal van 50km bij wel 7 verschillende dealers terecht, zelfs op zaterdag.
http://web.renault.nl/proefrit/default.asp?cmpid=180
Barend schreef:Tot je gaat bellen, en dan hebben ze hem toch niet staan.. En dan wordt je doorverwezen naar dealer X want die heeft er wel een staan, en dan is ie daar ook alweer weg omdat ie verkocht is ofzo.Harrie schreef:Proefrijden met de Megane RS is totaal GEEN probleem. Je kan online boeken, Ik heb even gekeken, en kan in een straal van 50km bij wel 7 verschillende dealers terecht, zelfs op zaterdag.
http://web.renault.nl/proefrit/default.asp?cmpid=180
Zoals bijvoorbeeld ook die van die bij de Arena, hij gaat deze week twee volle dagen naar Autoweek toe omdat Renault Nederland blijkbaar geen persauto heeft ofzo?
En andere hebben hem in bestelling staan en krijgen hem 'binnenkort' binnen. Het viel mij in ieder geval nog best tegen.
Maargoed, ik heb er uiteindelijk dus wel een kunnen vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten