Marc RS4 schreef:Hmm sounds nice....
Ik heb je er gewoon bijgezet

Marc RS4 schreef:Hmm sounds nice....
Maximus in paintballtopic schreef:Lijkt me goed, als het maar niet op dezelfde dag is als de Groningen meet
Danke RicoRico schreef:Leuk ! ik zet je op de lijst.
Dat mag niet hoor! Wordt het minder speciaal dag v/d meet als je steeds ga voorproevenRico schreef: Ik heb vandaag nog een deel van de tocht gereden, en ik moet zeggen dat het echt een hele leuke toertocht gaat worden..bochten, bochten en nog een bochten. :banaan:
Maximus schreef:Ik ben heel erg benieuwd! Misschien kan ik beter op de motor komen, houd ik jullie tenminste bij
Yep, moet er nog wat aan verbeteren, maar zet morgen binnenkort wel een draadje op met wat foto's.Xave30 schreef:ahhh een VTSje
Wat heb je er voor afgetikt? If I may be so blunt to ask...GTRene schreef:Yep, moet er nog wat aan verbeteren, maar zet morgen binnenkort wel een draadje op met wat foto's.Xave30 schreef:ahhh een VTSje
Feit is dat ie afgesteld moet worden qua uitlijnen of iets vastgezet moet worden...
Ding loopt lekker, maar zodra je harder dan zeg 100 rijd en dan in een lange doordraaier komt wordt ie scarydan veranderd de lining zeg maar dus of het uitlijnen staat niet goed of der is een spoorstang los? maja moet hem toch nog nakijken.
Verder ziet ie er super uiten zet der nog een ander luchtfilter setje op...standaard prut eraf en dan een carbon iets er op
Ja wat ik las wel, echter de mijne nu nog niet...staat nog heel hoog op de poten, en op winterbanden/velgen.frank de jonge schreef:VTS'jes zijn heerlijke gooi en smijtwagentjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten