Maar goed, ga eerst ff proefrijden.

Pff, wat een prijzen zeg. Kun je niet beter eens in duitsland kijken voor een jonge gebruikte e90 en die vervolgens in de lease doen? Volgens mij kun je daar behoorlijk op besparen.Jelmer850i schreef:LOL
Nog een aanbieding binnen een zwarte 320i van okt 2007 ook nog geen 10.000 op de teller.
Hier wil men nog 46.500 voor hebben.
Dat is me eigenlijk wat teveel als ik na ga dat ik voor 51.500 een nieuwe heb met nagenoeg dezelfde opties.
Ok, deze heeft een m pakket, verder weinig nieuwe dingen.
Maar bij een M pakket horen toch 18" wielen? Dezen hebben nl. beide 17" wielen:
:
:
:
Klopt ben ik het mee eens, daarom heb ik een excel sheet gemaakt waarbij rekening wordt gehouden met beide prijzen...Maurice Graber schreef:Jelmer, die inruilprijs is totaal niet belangrijk om te weten omdat je de volgende gaat leasen. Wat belangrijk is is wat je nieuwe auto per maand moet gaan kosten.
Opel kan je waarschijnlijk ook wel 40.000 voor je auto bieden, maar de nieuwe wordt dan ook 17.000 euro duurder, zo simpel is het. Die maandprijs, daar draait het om.
Rico schreef:20 inch op zo'n middenklasser20 inch zie je nog niet eens op supercars standaard
![]()
Ik zou zelf 20 inch nooit nemen.. ik dnek ook dat je belachelijke bandenprijzen om je oren krijgt bij vervanging.
Erik Stoffelsen schreef:Rico schreef:20 inch op zo'n middenklasser20 inch zie je nog niet eens op supercars standaard
![]()
Ik zou zelf 20 inch nooit nemen.. ik dnek ook dat je belachelijke bandenprijzen om je oren krijgt bij vervanging.
Lease en bandenprijzen?
Dat moet toch inclusief de spiegels zijn ?!2,084 breed!
Over de inruil was niet echt te onderhandelen wel gaf hij aan dat hij mij niet voor 200 euro zou laten lopen.
Kortom er zit nog een kleine speling... voor die 200 euro kan je toch een keer uit eten![]()
Nog meerGoed gezegd dat ik er begin volgende week op terug kom. Hij gaf even aan dat het bod van mijn wagen slechts 1 week geldig was aangezien de wagen direct vertrekt. De wagen komt dan overigens uit op zo'n 36.000 euro.
Zo Jelmer binnekort vader van een drieling dusJe krijgt wel een hele ruime wagen terug
En dat 4 jaar lang hé...300 euro per maand besparen kan ook 300 euro ergenis per maand worden vanwege die besparing."Moach vondt ik wat tegenvallen"
Even later in gesprek met mijn verkoper wel gezegd dat het hoofdzakelijk wel positief was maar dat het geen partij was voor een BMW 3 serie
Verder voelde hij wel wat zompig aan, maar goed helaas reed ik niet met een sport uitvoering.
Wat mij verder op viel was dat de bestuuring lang niet in de buurt komt van BMW, ook de materieaalkwaliteit valt wat tegen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], frank de jonge en 27 gasten