Re: Time-Attack 2009 (CPZ, Assen 2x)
Geplaatst: 09 feb 2009, 23:12
Ik heb op Hans na de minste pks. Hm, weet niet wat ik daarvan moet denken... 

Ik hoop dat Bas z'n Peug op tijd klaar heeft, gister nog ff met 'm zitten ouwehoeren tijdens een kartmeeting van E-M, maar dat ding rijdt nog niet.GTRene schreef: trouwens, dat moet ook rap zijn, een 106 GTI met turbo 300pkzo'n ding weegt iets van 900kg 8)
SssssttttElmar schreef:Je hebt wel het duurste onderstel.
Ben_968CS schreef:Ik heb op Hans na de minste pks. Hm, weet niet wat ik daarvan moet denken...
zit ik denk ik op 1,100 kg. De motor heeft ongeveer 260 pk,
Moest je bij TA wielpk's opgeven ?52 Ben van Genk Porsche 968CS 239 pk
als het echt niet meer gaat en het lukt niet met een andere auto, is het wellicht iets voor Rich (als zijn auto tenminste af is..) die had zich wel opgegeven maar staat op de reserve lijst..GTRene schreef:Jij zit helaas dan niet in mijn sessieBen_968CS schreef:Ik heb op Hans na de minste pks. Hm, weet niet wat ik daarvan moet denken...alhoewel met zo'n auto en jou rijeigenschappen rij je de meeste voorbij
![]()
Als ik men Hartge niet klaar/terug heb dan zal ik denk ik met wat anders komen...maar wat? een circuittool alleen zal niet wat zijn, echter een BMW kopen standaard ben je na een half rondje ook uitgeremd![]()
Is zo'n peugeotje 106 rallye/gti of Saxo iets voor op het circuit? (ja tijdelijk natuurlijk) wil eigenlijk niet meer kwijt dan max 4.000,-euro (moet hem ook weer kwijt en liefst niets verliezen qua geld immers WAO) dus leukeste iets van 1.000,-euro en toch heel goed/mooi
![]()
:playcar:
Als ik het niet op tijd red, kan er iemand anders opgeroepen worden van de reserve lijst...natuurlijk moet ik dat wel melden en als de tijd verstrijkt en het duidelijk wordt dat ik het niet ga redden met de Hartge, en eventueel met wat anders mail ik ze zeker van te voren, maar daar is nu nog geen sprake van...we wachten af hoe snel het gaatMarco R. schreef:Is het wel toegestaan om 'zomaar' even met een andere auto op de proppen te komen?
Je meldt je immers aan met een Z3 met Hartge motor, ik ga ervan uit dat je daar ook een goede indruk maakt bij de mensen die de selectie verzorgen.
Dan blijkt dat je niet met een redelijk unieke (De One & Only) komt maar met een 13 in een dozijn 'standaard autootje'. Is dat wel toegestaan, zomaar een andere auto regelen. En zoja, moet het dan iets vergelijkbaars zijn?
der was maar beperkt plaats begreep ik, en wie weet kun je op 1 van die andere 2 dagen wel? en vaak vallen er nog wel wat af...Rich schreef:Damn! heeft die Brian me op de reservelijst gezet
Heb jij 't oude bmw logo nog van je Hartge, dan plak ik die op de neus van m'n suup, misschien trapt Brian erin en kan ik stiekum toch nog twee keer rijdenGTRene schreef:der was maar beperkt plaats begreep ik, en wie weet kun je op 1 van die andere 2 dagen wel? en vaak vallen er nog wel wat af...Rich schreef:Damn! heeft die Brian me op de reservelijst gezet
Rich schreef:Heb jij 't oude bmw logo nog van je Hartge, dan plak ik die op de neus van m'n suup, misschien trapt Brian erin en kan ik stiekum toch nog twee keer rijdenGTRene schreef:der was maar beperkt plaats begreep ik, en wie weet kun je op 1 van die andere 2 dagen wel? en vaak vallen er nog wel wat af...Rich schreef:Damn! heeft die Brian me op de reservelijst gezet
Het was een grote Haas, vroeger met die oude auto's en binnendoor rijden naar Holten wel eens een konijn onder de auto gehad, laatste wel 19jaar geledenMarco R. schreef:Is er zoveel kapot door een konijn? Damn, die krengen worden steeds groter
Overleg het dan even met mij, want met een andere (lees kansloze) wagen te komen gaat niet op.GTRene schreef:Als ik men Hartge niet klaar/terug heb dan zal ik denk ik met wat anders komen...maar wat?
Ja sorry, maar beter om met 6 man op de reservelijst te staan, als al helemaal af te zijn geschreven toch?Rich schreef:Damn! heeft die Brian me op de reservelijst gezet
Ik ben niet helemaal gekRich schreef:Heb jij 't oude bmw logo nog van je Hartge, dan plak ik die op de neus van m'n suup, misschien trapt Brian erin en kan ik stiekum toch nog twee keer rijden
brian schreef:
Leuke foto impressie van de time Attack rijders 2009:
Semi-Pro Street
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=11110
Pro Street
http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=11111
in japan, waar het is ontstaan, is het TA geboren uit tuning bedrijven die tegen elkaar gingen rijden met het beste wat ze konden maken. daarnaast kwamen de hobby tuners die het tegen elkaar opnamen. dus eigenlijk is het niet de bedoeling dat er "echte" race wagens mee doen...luco hornsveld schreef:Brian, waarom zijn er geen racewagens meer met time attack?
autovisie schreef:Time Attack is een vorm van autosport die is overgewaaid uit Japan. De evenementen zijn daar ontstaan uit de behoefte om getunede auto’s in competitie te brengen met standaard auto’s en zichtbaar te maken wie de snelste auto maakt. Meerdere malen is daarbij al gebleken dat heftig verbouwde apparaten niet vanzelfsprekend superieur zijn.