Kenteken is nog niet binnen!
EN de lease maatschappij heeft een storing en kan tot dinsdag niets doen met de EURO's
voordat het allemaal weer op de rit is en betaald is zal het zeker pas VOLGENDE week vrijdag zijn............
dan gaan we er echt van genieten... want ik ben nu niet te genieten...
wat een gezeur je allemaal wel niet kan hebben als een zaak zijn deuren sluit...
prutsers...
iemand al het echte verhaal gehoord over MP vianen???
het zit als volgt in elkaar, althans zo heb ik het gehoord van mijn oude rijschool instructeur die privé contact heeft met de 2 eigenaren...
MP Vianen is 6 jaar geleden overgenomen door 2 jonge gasten (top jongens). maar de vorige eigenaar/mede eigenaar is er voor 75% in blijven zitten met aandelen.
nu stond deze gezellige man een X aantal weken in vianen op de stoep om de jongens te melden dat ze HEM moesten uitkopen, omdat hij centen nodig heeft in deze crisis tijd.
zijn huis staat al bijna 2,5 jaar te koop en zijn centen op de beurs doen het ook niet zoals hij geplant had!
dus wilde hij dat ze hem uitkopen en anders zou hij, DE GOED LOPENDE MOTOPORT, wel even verkopen. de jongens die hier 6 jaar hard aan gewerkt hadden om de tent weer top te krijgen pikken dit dus niet en hebben uit woede de zaak leeg laten halen door de importeurs en hebben verder de deuren gesloten zodat de toko nu niets meer waard is voor verkoop...
ps: dit is het huis van de mede eigenaar:
http://www.funda.nl/koop/vianen-ut/huis ... s/?imgnr=0
grt Thommy