Kerels gebruiken die niet, pijn is fijn..euh

Ja geef de kart maar weer de schuldLaurens schreef:Leuk filmpje Metchu![]()
Was weer een geslaagde meeting. Erg gezellig, weer een aantal nieuwe gezichten gezien.
Vond het een leuk en vooral technisch baantje.
Helaas jammer dat er tussen de karts best wel wat verschil zit...
Had in de 1e vrije training m'n snelste tijd (41.40) gereden terwijl ik daar nog nooit gereden had. Daarna zijn de tijden alleen maar minder geworden.
Met heel veel geluk toch de finale kunnen rijden (met dank aan Tristan), na een flinke crash bij de start lag ik 9e met een flinke achterstand op nr 8
Toch met constante tijden stukje bij beetje dichterbij kunnen komen en uiteindelijk 6e geworden.
Volgend jaar KoT op een circuit met gelijke auto's![]()
Gelukkig geen last van blauwe plekken, maar je hebt natuurlijk ook Witjes en Watjes
Kom maar op, ging goed voor de eerste keer.Metchu schreef:hah, we gaan jou nog zien met het driften Luco! haha
PreciesMetchu schreef:hah, we gaan jou nog zien met het driften Luco! haha
Krijgen we nou!!Mark Nauta schreef:Inderdaad Hielke! Als dat zo is......dan ben ik sowieso bij voorbaat al 0.5 - 0.6sec. langzamer.......
Haha.....15 kilo zwaarderMaurice Graber schreef:Krijgen we nou!!Mark Nauta schreef:Inderdaad Hielke! Als dat zo is......dan ben ik sowieso bij voorbaat al 0.5 - 0.6sec. langzamer.......
Ik was even snel als Peter en 0,06s langzamer dan Mark maar weeg zeker 15kilo meer. Dus EIGENLIJK was ik de snelste mofo's
En 20 kilo lood in zijn rechtervoet, daarom moet 'ie zo vaak voorkomen.Metchu schreef:Maurice heeft een metalen plaat in z'n kop... dat weet nog niemand, maar dat is de reden
euhm...ja, hahah jij, klopt op die andere lijst van mij sta jij daar...trouwens ze gaan maar tot 32 je bent wel de laatste op de lijst, maar meer kunnen er niet op...er zijn er 5 in elk geval na jou nog...jij bent alleen van 27 naar 32 gegaanMetchu schreef:ja bij die 32 zitten nog andere mensen bij
dat balletje had ik ook al opgegooid... Voor een volgende keer idd wel leuk!Peter Tunissen schreef:Verbeterpuntje voor de volgende keer:
We zorgen gewoon dat iedereen een finale rijdt, als er bijv. 24 deelnemers zijn de nummers 17 - 24 de 3e finale, 9 - 16 de 2e finale en 1 - 8 de 1e finale, is veel leuker!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten