Ik gebruik hem naast de trackdays dan ook alleen maar voor wat funritjes in het weekend. Ook daar is het oppassen, 180 in z'n 3 rij je zo en dan is het al weer snel over met het roze papiertje.
Voor de rest is het trouwens een topbak

Sjoerd wat denk jij dat het verschil is in bodemspeling (voorbumper) tussen een GT3 en een Turbo. Afgelopen zomer een weekend gereden met een GT3 een daarmee raakte ik ook telkens de voorspoiler. Mijn garage zit onder mijn huis en dat was met de GT3 dus echt niet te doen.Sjoerd schreef:Heb het geprobeerd om met mijn 996 GT3 MKII CS als soort van daily driver te gebruiken; redelijk tegen het onmogelijke aan. Ding is ze f*cking laag dar is met het NL drempel klimaat geen lol aan (ik woon in centrum stad).
Ik gebruik hem naast de trackdays dan ook alleen maar voor wat funritjes in het weekend. Ook daar is het oppassen, 180 in z'n 3 rij je zo en dan is het al weer snel over met het roze papiertje.
Voor de rest is het trouwens een topbak
:playcar:Heb het geprobeerd om met mijn 996 GT3 MKII CS als soort van daily driver te gebruiken; redelijk tegen het onmogelijke aan. Ding is ze f*cking laag dar is met het NL drempel klimaat geen lol aan (ik woon in centrum stad).
Voor de rest is het trouwens een topbak![]()
Kris deed de 997 toch ook weg omdat die qua dagelijks bijna niet te gebruiken was ? Hij had het wel eens over 10 km omrijden om thuis te komen ivm drempels en slechte wegen.Tom schreef:Volgens Kris is een 997GT3 wel beter voor dagelijks dan de 996 variant... (heb ik em ooit zien posten tenminste).
kris schreef:nieuwe GT3 heeft liftsysteem, dus dat is diegene die je wil...
2de hands zou ik voor de turbo gaan als je hem dagelijks gebruikt...
ander raakt je zelfs geen ondergrondse parking binnen!
Op basis van dit verhaal denk ik: GT3 all the way. Maar je moet erin rijden. Andre kreeg weinig sportief gevoel in de Turbo, terwijl de GT3 hem in het hoofd is gebrand. Maar dat hoeft voor jou niet te gelden.DR schreef:Ik wil gewoon 90% van de tijd met die auto kunnen rijden zonder beperkingen. Comfort is van minder belang maar emotie juist te meer.
Weet niet wat voor bomen jij in de tuin heb staan.Mathieu schreef:En beide
Geen, heb een patioDR schreef:Weet niet wat voor bomen jij in de tuin heb staan.Mathieu schreef:En beide
DR schreef:Ik kijk ook meer in Dld aangezien ik waarschijnlijk met Duits kenteken gaat rijden. Er staan al enkele 08 modellen op van tussen de 100 en 110 k waarvan ik denk dat ze voor 95 ook weg mogen.
Gebruikers op dit forum: Herr Erik en 2 gasten