vroeger speelde je met dinky-toys en dan het liefst sportwagens of ander raar spul maar niet 100 in een dozijn auto ...en zo is het nu ook nog
Autobladen inhoud & tips & interesses
- GTRene
Re: Autobladen inhoud & tips & interesses
het gaat niet om patsers maar mooie auto's dreamcars en of sportwagens uit vervlogen tijden en testen ...de meesten kunnen dat soort auto's niet kopen, maar dromen of fantasie of wow wat gaaf is toch iets moois...
vroeger speelde je met dinky-toys en dan het liefst sportwagens of ander raar spul maar niet 100 in een dozijn auto ...en zo is het nu ook nog
(bij de meesten)
-
allen
LOLJeroen van den Berg schreef:Zelf vind ik Kia en Hyundai erg leuke merken ze maken voor weinig geld goede en ruime autos en de kwaliteit is veela beter dan die van nieuuwere BMW's Imago heb ik een broertje dood aan. Lichtway autos had ik al een hekel aan op de ring, totale onzin, lelijk, veel te klein keihard afgeveerd een hoop herrie en geen toegevoegde waarde....
Caterham... Past Patrick met een 130 kg netjes in. Stoel hoeft zelfs niet in de achterste stand. Keihard afgeveerd klopt ook niet, want het rijdt gewoon lekker comfy en soepel. Hoop herrie heb je wel en over smaak valt niet te twisten.
Toegevoegde waarde heb ik omdat ik met een lightweight minder lang hoef te zoeken voor een geschikte parkeerplek, voor gelaten wordt op de snelweg en ook op plaatsen waar ik geen voorrang heb wordt nog vrolijk voorrang gegeven. Maakt autorijden heerlijk relaxed kan ik zeggen. Doe daar de mrb van 12 euri de maand bij en een te verwaarlozen allrisk verzekering inclusief circuitdekking, met el cheapo trackdays en de keuze voor zo'n wagen is voor mij wel snel gemaakt. 8)
Van de Kia kan ik me zo'n 3 deurs C'eed wel voor de geest houden en die ziet er ok uit. Van Hyundai kan ik alleen de terreinwagen herinneren en die vind ik spuuglelijk. De rest zal wel aardig karakterloos getekend zijn, want ik zou niet weten wat ze nog meer maken, ondanks dat ik toch vaak op de weg zit.
- Snipe
Het is 2010, dus wat moet je ook eigenlijk met een eigen website? Vanaf vandaag wordt de inhoud van AutoTelegraaf 1 op 1 doorgeplaatst naar Autovisie.nl. Waarom er nul tests opstaan is me een raadsel.
- Dennis Cavallino
Ze wachten op Camiel's eerste werkdag. 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|G.Vitara/CS35+
Nou was de oude Autovisie website ook wel om te janken zo slecht....
- Snipe
Kijk, een nieuw autoblad: http://www.chicanemagazine.nl/
-
Tom
Ook de laatste uitgave is weer bagger. Deze keer is het een vrouwenblad...Wouter81 schreef:Nou was de oude Autovisie website ook wel om te janken zo slecht....
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ja het was alsof ik de Yes zat te lezen.. 
Nog nooit zo snel een Autovisie uitgelezen! Ben er weer klaar mee, vandaag mail de deur uit naar EVO 8)
Nog nooit zo snel een Autovisie uitgelezen! Ben er weer klaar mee, vandaag mail de deur uit naar EVO 8)
- GTRene
die lijkt me wel oke, althans de eerste indruk...Snipe schreef:Kijk, een nieuw autoblad: http://www.chicanemagazine.nl/
autovisie begint me ook een beetje teleur te stellen...boring over het algemeen.
-
Tom
Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
- MartijnGizmo
Ik kreeg vorig jaar een aanbieding, kon ik 2 jaar verlengen voor omgerekend €85 oid, meteen gedaan uiteraard. 8)Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
-
OnlineMark 320iS
Ja, dat vraag ik mij ook af.Martijn Koevoets schreef:Ik kreeg vorig jaar een aanbieding, kon ik 2 jaar verlengen voor omgerekend €85 oid, meteen gedaan uiteraard. 8)Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
Die aanbieding kreeg ik ook. Maar ik dacht, misschien krijg ik nog wel een betere aanbieding
- SteV6
Nee, EVO loopt automatisch af als je niet actief verlengt. Niet meteen op de eerste aanbieding reageren (wel bewaren just in case), maar wachten op de 2e, die was bij mij in ieder geval iets scherper qua prijsstelling.Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
Stephan
-
OnlineMark 320iS
Ooh ja, de Autovisie wordt inderdaad steeds slechter. Ik vraag me af waar ze daar mee bezig zijn. Volgens mij gaat het niet zo goed daar... De opmaak verandert zo'n beetje ieder kwartaal en ze blijven maar rommelen met nieuwe rubrieken enz... de inhoud gaat er in elk geval niet op vooruit. Heel jammer, want ik lees het blad als sinds ik kan lezen en ik kijk er al in sinds in kan kijken. M'n vader heeft alle nummers sinds 1977, jammer als je zo'n blad dan achteruit ziet gaan, je hebt er toch een bepaalde binding mee.
Ok, dan zal ik de EVO met ingang van dit nummer wel niet meer krijgen.
Ok, dan zal ik de EVO met ingang van dit nummer wel niet meer krijgen.
-
Tom
Ah. De Evo lees ik slechts indicenteel, hier in de lokale boekhandel hebben ze em niet, moet ervoor naar Eindhoven en dan betaal je voor losse verkoop aardig wat. Koop em meestal voor de vakanties los. Een jaar de Evo kost 55 euro, als ze het niet automatisch verlengen (vergeet altijd af te melden) kan ik het wel een jaartje proberen. Voordeel van de Autovisie is wel dat het tweewekelijks komt, maarja inhoudelijk lijkt het steeds verder achteruit te gaan. Jammer.
-
woka
Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hoe is jullie positie daar in Wouter? T.o.v. bijvoorbeeld Autotelegraaf/Autovisie?woka schreef:Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
Worden jullie voor dezelfde events uitgenodigd, of zit er toch nog een flinke 'stap' tussen?
- Snipe
True. Ik bedoelde het dan ook als reactie op de vraag waarom Autovisie tests overneemt van buitenlandse bladen. Maar je hebt gelijk, vergeleken met andere bladen zijn er vrij veel auto's waar ze wél mee rijden.woka schreef:Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Ben al sinds het begin dat Top Gear Magazine in NL uitkwam (ongeveer 4,5 jaar) lid van het blad.. Twijfel nu om het abbo op te zeggen voor EVO.
Do or don't?
Do or don't?
- Michel P
Heb autovisie al een aantal jaren geleden de deur uit gedaan na ca. 20 jaar lidmaatschap. Nu EVO en ook niet verlengd even afwachten op een beter aanbod.
Evo is wel erg lekker lezen, heb laatste echter nog in het plastic zitten.
Michel
Evo is wel erg lekker lezen, heb laatste echter nog in het plastic zitten.
Michel
- Michele
Dank!GTRene schreef:die lijkt me wel oke, althans de eerste indruk...Snipe schreef:Kijk, een nieuw autoblad: http://www.chicanemagazine.nl/
Ik ben er bij betrokken als fotograaf en vormgever dus het is prettig om te horen dat de eerste indruk goed is.
Het eerste nummer ligt nu bij 2500 kiosken, bladenboeren en boekhandels overal in Nederland dus we zijn benieuwd hoe de reacties zijn. Laat maar weten wat je er van vindt, kunnen we het volgende nummer nog beter maken.
- GTRene
als je daar nu lid van wordt krijg je dan nog nr 1?
lijkt me namelijk wel eenmooi blad nu GTO weg is.
- Michele
no problem!GTRene schreef:als je daar nu lid van wordt krijg je dan nog nr 1?
- GTRene
thxMichele schreef:no problem!GTRene schreef:als je daar nu lid van wordt krijg je dan nog nr 1?
- Snipe
Wie is Wim Hoogland?