vroeger speelde je met dinky-toys en dan het liefst sportwagens of ander raar spul maar niet 100 in een dozijn auto ...en zo is het nu ook nog

LOLJeroen van den Berg schreef:Zelf vind ik Kia en Hyundai erg leuke merken ze maken voor weinig geld goede en ruime autos en de kwaliteit is veela beter dan die van nieuuwere BMW's Imago heb ik een broertje dood aan. Lichtway autos had ik al een hekel aan op de ring, totale onzin, lelijk, veel te klein keihard afgeveerd een hoop herrie en geen toegevoegde waarde....
Ook de laatste uitgave is weer bagger. Deze keer is het een vrouwenblad...Wouter81 schreef:Nou was de oude Autovisie website ook wel om te janken zo slecht....
die lijkt me wel oke, althans de eerste indruk...Snipe schreef:Kijk, een nieuw autoblad: http://www.chicanemagazine.nl/
Ik kreeg vorig jaar een aanbieding, kon ik 2 jaar verlengen voor omgerekend €85 oid, meteen gedaan uiteraard. 8)Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
Ja, dat vraag ik mij ook af.Martijn Koevoets schreef:Ik kreeg vorig jaar een aanbieding, kon ik 2 jaar verlengen voor omgerekend €85 oid, meteen gedaan uiteraard. 8)Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
Nee, EVO loopt automatisch af als je niet actief verlengt. Niet meteen op de eerste aanbieding reageren (wel bewaren just in case), maar wachten op de 2e, die was bij mij in ieder geval iets scherper qua prijsstelling.Tom schreef:Verlengen ze dat abonnement bij de Evo automatisch?
Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
Hoe is jullie positie daar in Wouter? T.o.v. bijvoorbeeld Autotelegraaf/Autovisie?woka schreef:Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
True. Ik bedoelde het dan ook als reactie op de vraag waarom Autovisie tests overneemt van buitenlandse bladen. Maar je hebt gelijk, vergeleken met andere bladen zijn er vrij veel auto's waar ze wél mee rijden.woka schreef:Van de Nederlandse bladen staat Autovisie op nummer 1, kijk maar eens met welke auto's ze wel rijden. Overigens hebben de dagbladen telegraaf/ AD nog meer prio, want daar halen ze nog meer eyeballs.Snipe schreef:Het zal wel te maken hebben met de beschikbaarheid van auto's. Ik kan me voortellen dat een relatief klein blad als Autovisie niet de prioriteit van fabrikanten heeft.
Dank!GTRene schreef:die lijkt me wel oke, althans de eerste indruk...Snipe schreef:Kijk, een nieuw autoblad: http://www.chicanemagazine.nl/
no problem!GTRene schreef:als je daar nu lid van wordt krijg je dan nog nr 1?
lijkt me namelijk wel eenmooi blad nu GTO weg is.
thxMichele schreef:no problem!GTRene schreef:als je daar nu lid van wordt krijg je dan nog nr 1?
lijkt me namelijk wel eenmooi blad nu GTO weg is.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten