Klopt. Maar zitten, als ik me niet vergis, ook 25 'secret' deelnemers tussen. Zijn dus nog niet bekend gemaakt. In't roadbook staan ook maar 150 deelnemers vermeld.Style schreef:die lijst klopt al niet meer helemaal.
In de laatste mail die ik van d eorganisatie ontving hebben ze t al over 180 deelnemers.
Cars and Coffee: Road Trip op 15 Maart
-
Re: Cars and Coffee: Road Trip op 15 Maart
- Panamera
Bij de bp dusAdje ///M3 schreef:Panamera:
Als ik jou was zou ik bij de rotonde (voor het viaduct) gaan staan. Snelheid van de auto's is dan lager, dus meer kans op mooiere en betere foto's.

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Ik heb de wagen nog gewassen in de regen 

-
OnlineFabian
Ben benieuwd morgen, kom eventjes kijken 

- Dennis van der Schoot
Kom ook even langs.
- Panamera
Net geweest en ga zo naar de finish
Klein voorproefje (meer volgt uiteraard)

Klein voorproefje (meer volgt uiteraard)
-
OnlineFabian
Was leuk! Leuk gezelschap, nog even in het hotel een bakkie gegaan met Mathieu en Dennis. Mooie auto's gezien, en ook wel wat bekenden. Femme zn Z4 is
Was wel 1 gevaarlijke minpuntje vond ik. Bij het uitrijden van het parkeerterrein dacht 30% van de deelnemers dat ze een afgezette weg opreden denk ik. Zal wel gekomen zijn doordat er veel mensen langs stonden, maar het ging dus bijna een paar keer verkeerd doordat er deelnemers driftend (of poging tot) van het terrein afkwamen (zonder naar links te kijken) en bijvoorbeeld op de verkeerde weghelft terrecht kwamen waar dus nietsvermoedende auto's tegemoet kwamen.
Maar verder zag het er allemaal prima georganiseerd uit.

Was wel 1 gevaarlijke minpuntje vond ik. Bij het uitrijden van het parkeerterrein dacht 30% van de deelnemers dat ze een afgezette weg opreden denk ik. Zal wel gekomen zijn doordat er veel mensen langs stonden, maar het ging dus bijna een paar keer verkeerd doordat er deelnemers driftend (of poging tot) van het terrein afkwamen (zonder naar links te kijken) en bijvoorbeeld op de verkeerde weghelft terrecht kwamen waar dus nietsvermoedende auto's tegemoet kwamen.
Maar verder zag het er allemaal prima georganiseerd uit.
- Dennis van der Schoot
Ben het met Fabian eens m.b.t. uitrijden van het parkeerterrein.
Verder erg dikke bolide's gezien,en gehoord! Lekker weer,leuke dag.
Verder erg dikke bolide's gezien,en gehoord! Lekker weer,leuke dag.
- Panamera
Was een super dag, zeer geluk gehad met het weer!
2 bekende van hier:

die uitlaten van die M5 klinken zo lekker
2 bekende van hier:

die uitlaten van die M5 klinken zo lekker

- Mathieu
Was zeker leuk, zeker de Ferrari F355's die aanwezig waren
Prachtige bolides gezien en dan vooral de Maserati Kyalami en de Alfa 8c en de Alpina Femme style roadster.
En de snelste vanuit de bocht waar wij stonden, de Caterham r300, en dan heb je nog een r500 of een CSR260

Daarna nog gezellig een bakkie gedaan en hop weer naar huis.
Alle deelnemende DF'ers, leuke rit gehad???
Hebben jullie die twee louche figuren gezien op de zwarte tweewielers
Zou me niets verbazen als één ervan ook nog een Corvette zou hebben.

Prachtige bolides gezien en dan vooral de Maserati Kyalami en de Alfa 8c en de Alpina Femme style roadster.
En de snelste vanuit de bocht waar wij stonden, de Caterham r300, en dan heb je nog een r500 of een CSR260

Daarna nog gezellig een bakkie gedaan en hop weer naar huis.
Alle deelnemende DF'ers, leuke rit gehad???
Hebben jullie die twee louche figuren gezien op de zwarte tweewielers

Zou me niets verbazen als één ervan ook nog een Corvette zou hebben.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 15 mar 2009, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja was een erg vette dag, zeker met een RS4 :twisted:
Helaas ga ik zo weer naar de rechtmatige eigenaar terugbrengen
Ben wel behoorlijk keps door de benzine
Helaas ga ik zo weer naar de rechtmatige eigenaar terugbrengen

Ben wel behoorlijk keps door de benzine

- StefanW
Was een mooie toertocht. Onzettend veel fotocamara's gezien, dus ben benieuwd naar de foto's.
Die mensen die gelijk na het eerste bochtje stonden
Levensgevaarlijk.
Veel gasten kwamen er redelijk vlot doorheen (vooral die EVO's). Er hoeft maar iets fout te gaan en je bent de lul.
De witte 335i van Maurice klinkt echt super icm DCT
Die mensen die gelijk na het eerste bochtje stonden

Veel gasten kwamen er redelijk vlot doorheen (vooral die EVO's). Er hoeft maar iets fout te gaan en je bent de lul.
De witte 335i van Maurice klinkt echt super icm DCT

-
Zo, die Mini neemt veel ruimte in! 

- StefanW
De RS4 van Style stond eerder nog tussen mij en de M5 in 

- Erik335i
wat een geniale tocht was dit!
Echt bizar, wat een verzameling auto's bij elkaar!

Echt bizar, wat een verzameling auto's bij elkaar!
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik was vandaag met Maurice mee en heb me verschrikkelijk goed vermaakt. Ik weet nu ook waarom deelnemers van de Gumball zo goed wakker blijven, wat een adrenaline krijg je er van. Er werdt serieus hard gereden, is voor sommigen een nadeel, wij vonden het erg leuk in ieder geval!
De eerste groep waar we in reden tot aan de pauze was serieus INSANE, heb nog nooit zoiets meegemaakt. In grote lijnen was de groep; witte en zwarte LP640, oranje GT3RS, Conti GT, all-black R8, mat zwarte Leon FR en de 2 335i's. Snelheden van 250+ over de vluchtstrook (wij niet) enz enz.. Inhalen waar het ECHT niet kan, pure adrenaline. Gelukkig reden wij achteraan de groep en konden we wat rustiger aan doen met inhaal acties en het een stuk netter houden. De 335i is werkelijk een pareltje, de ultimate cruiser wat dat aangaat. Het geluid is buitengewoon en trekt ook enorm veel aandacht in positieve zin.
Veel DF'ers gesproken en enorm veel mooi spul gezien. De topper van de dag in mijn ogen, de Scuderia van Kay (M-Roadster op DF) zijn vader. Bizar gewoon, zó mooi.
Daarna in een groep met Femme en Erik 335i gereden, samen met wat Ferrari's en een GT2. Femme heeft even duidelijk laten zien wie hier de baas was en zat heerlijk die Ferrari op te drukken. De Alpina is een bijzonder auto, zo snel, zo mooi, zo luid! Het was al snel weer tijd om terug te keren naar de basis. Waar Thommy de Pontiac al had staan, brullend ging dat ding voor het hotel langs en werkelijk iedereen had Time-Attack-gozer blikken in zijn ogen. Wát een lawaai
Heb ook nog wat video beelden, zal zo even kijken of die Murcielago over de vluchtstrook er mooi op staat. Even uitzoeken wat wel en wat niet op inet kan
Leuke dag, maar denk niet dat het nog een keer onder deze naam wordt georganiseerd ivm het rijgedrag.
De eerste groep waar we in reden tot aan de pauze was serieus INSANE, heb nog nooit zoiets meegemaakt. In grote lijnen was de groep; witte en zwarte LP640, oranje GT3RS, Conti GT, all-black R8, mat zwarte Leon FR en de 2 335i's. Snelheden van 250+ over de vluchtstrook (wij niet) enz enz.. Inhalen waar het ECHT niet kan, pure adrenaline. Gelukkig reden wij achteraan de groep en konden we wat rustiger aan doen met inhaal acties en het een stuk netter houden. De 335i is werkelijk een pareltje, de ultimate cruiser wat dat aangaat. Het geluid is buitengewoon en trekt ook enorm veel aandacht in positieve zin.
Veel DF'ers gesproken en enorm veel mooi spul gezien. De topper van de dag in mijn ogen, de Scuderia van Kay (M-Roadster op DF) zijn vader. Bizar gewoon, zó mooi.
Daarna in een groep met Femme en Erik 335i gereden, samen met wat Ferrari's en een GT2. Femme heeft even duidelijk laten zien wie hier de baas was en zat heerlijk die Ferrari op te drukken. De Alpina is een bijzonder auto, zo snel, zo mooi, zo luid! Het was al snel weer tijd om terug te keren naar de basis. Waar Thommy de Pontiac al had staan, brullend ging dat ding voor het hotel langs en werkelijk iedereen had Time-Attack-gozer blikken in zijn ogen. Wát een lawaai

Heb ook nog wat video beelden, zal zo even kijken of die Murcielago over de vluchtstrook er mooi op staat. Even uitzoeken wat wel en wat niet op inet kan

-
weinig politie te bekennen dus Steven?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Bij ons in de groep wel. Al waren er wel undercover motoragenten onderweg en hebben we heel even een motoragent bij ons gehad, maar die was snel weer weg gelukkig. Ook was er een groep Duitsers die nooit in Waalwijk zijn geweest omdat ze voor het event al niet meer mochten doorrijdenJoost Hermens schreef:weinig politie te bekennen dus Steven?

- wooter
... En Femme vroeg me nog tijdens de pauze ofdat ik nog andere DF'ers was tegengekomen... Jij zat blijkbaar in de groep autoforum.be gekken
.
Nu, had het ook wel aan mezelf te danken... Laat aangekomen, vroeg op de start vertrokken en was dan ook een van de weinigen die op de pauze op het terrein van de dealer stond
. Die hele straat veranderde op een uurtje van zondagsrust naar autoparadijs
.

Nu, had het ook wel aan mezelf te danken... Laat aangekomen, vroeg op de start vertrokken en was dan ook een van de weinigen die op de pauze op het terrein van de dealer stond

- Femme
Ik heb me goed vermaakt vandaag. Gisteren heb ik de auto opgehaald nadat ik er bijna twee maanden niet in heb gereden. De angel eyes van Tekarbon en de zware koplampbehuizingen zitten erin wat er mijn inziens erg goed uitziet. De stoelverwarming was gefixed wat toch wel erg prettig is en een vaag elektronische probleem was opgelost (had tot gevolg dat nav, radio, cruise en dtc tot ca. een half uur na koude star niet fucntioneerden). Ik heb eindelijk eens goed kunnen sturen met het Z4M-stuur, dat werkelijk geniaal in de hand ligt. De hele auto voelt er steviger door aan. Ik was ook weer opnieuw onder de indruk van het onderstel. De bonkende geluiden uit het diff zijn ook niet teruggekomen. Er was helaas wel één probleem dat de feestvreugde leek te bedrukken. Het dak wilde namelijk niet openen, maar naar wat googelen kwam ik er snel achter dat dit aan een defecte schakelaar lag in de kofferbak die checkt of de cover van de stoffen kap in de lage of hoge stand zit (die laatste levert meer bagageruimte op maar dan kan de kap niet open). Anyway, na wat friemelen aan de schakelaar ging de kap weer open. Rijden zorgt er wel voor dat die schakelaar weer in de verkeerde stand valt maar dat los ik later wel op.
Bij aankomst in Waalwijk verbaasde me het hoeveel spotters er op het evenement waren afgekomen
. Dit had ik nog niet eerder gezien. Ook apart om tijdens de route jochies met camera's in maisvelden, bermen en op viaducten tegen te komen.
Tijden het eerste deel van de rit begon ik in een groep met wat Lotussen, een F355 en de gele Cayman, later met o.a. een DB7 en DB9. De groep met de Aston Martins reed erg beschaafd (soms iets te rustig) dus ik heb niet de toestanden meegemaakt die Steven beschrijft. Bij de tweede stint heb ik samen met de twee 335i's opgereden en o.a. een 996 GT2 en F355 Berlinetta F1. Het was de eerste keer sinds de montage van de compressor dat ik de prestaties van de auto kon vergelijken met andere aansprekende wagens. De F355 en de DB9 waren geen probleem, met de GT2 scheelde het weinig. De bestuurder van de F355 ging bij elke recht stukje enthousiast op het gas maar was helaas niet bepaald een bochtenridder. Op een gegeven moment werd het een beetje irritant om telkens in Opel Agila tempo te moeten vervallen. Verder vind ik zo'n F355 eigenlijk wel een hele mooie auto en er zit een gaaf geluid in. Misschien komt het omdat ik op elfjarige leeftijd veel moeite heb gestopt in het in elkaar zetten van Revell bouwpakketje van een 348tb 8) . Het was leuk om weer wat DF'ers te spreken.
Cor heeft een onvergetelijke indruk op alle aanwezigen achtergelaten met het uitlaadgeluid van de GTO
. De 335i's zagen er erg strak uit, evenals de Z4M van Wouter, de skelter van Hans en de Scuderia die als een voedsellevering voor een stel door honger geteisterde Afrikanen werd belaagd door de spotters
.
De situatie met de motoragent aan het begin van de tweede run was erg grappig: brede tweebaans weg in één richting met een bordje wegwerkzaamheden 50km/h, maar nergens enig werk te bekennen. Rechts een groepje dikke auto's dat met een gangetje van 50km/h op de brede lege weg voortsukkelt met links ernaast de motoragent
.
Bij aankomst in Waalwijk verbaasde me het hoeveel spotters er op het evenement waren afgekomen

Tijden het eerste deel van de rit begon ik in een groep met wat Lotussen, een F355 en de gele Cayman, later met o.a. een DB7 en DB9. De groep met de Aston Martins reed erg beschaafd (soms iets te rustig) dus ik heb niet de toestanden meegemaakt die Steven beschrijft. Bij de tweede stint heb ik samen met de twee 335i's opgereden en o.a. een 996 GT2 en F355 Berlinetta F1. Het was de eerste keer sinds de montage van de compressor dat ik de prestaties van de auto kon vergelijken met andere aansprekende wagens. De F355 en de DB9 waren geen probleem, met de GT2 scheelde het weinig. De bestuurder van de F355 ging bij elke recht stukje enthousiast op het gas maar was helaas niet bepaald een bochtenridder. Op een gegeven moment werd het een beetje irritant om telkens in Opel Agila tempo te moeten vervallen. Verder vind ik zo'n F355 eigenlijk wel een hele mooie auto en er zit een gaaf geluid in. Misschien komt het omdat ik op elfjarige leeftijd veel moeite heb gestopt in het in elkaar zetten van Revell bouwpakketje van een 348tb 8) . Het was leuk om weer wat DF'ers te spreken.
Cor heeft een onvergetelijke indruk op alle aanwezigen achtergelaten met het uitlaadgeluid van de GTO

De situatie met de motoragent aan het begin van de tweede run was erg grappig: brede tweebaans weg in één richting met een bordje wegwerkzaamheden 50km/h, maar nergens enig werk te bekennen. Rechts een groepje dikke auto's dat met een gangetje van 50km/h op de brede lege weg voortsukkelt met links ernaast de motoragent

Laatst gewijzigd door Femme op 15 mar 2009, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bij het KLPD hebben ze nu in ieder geval een Carrera GT bij de verzameling :twisted:
- StefanW
Is er 1 in beslag genomen?Kees Bunk schreef:Bij het KLPD hebben ze nu in ieder geval een Carrera GT bij de verzameling :twisted:
Echt associaal rijgedrag heb ik ook niet meegemaakt. Er zijn op de snelweg wel ff hoge snelheden aangetikt, maar binnendoor was het vaak druk.
vertel?Kees Bunk schreef:Bij het KLPD hebben ze nu in ieder geval een Carrera GT bij de verzameling :twisted:
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik heb me ook uitstekend vermaakt, wat een rush af en toe inderdaad, over het algemeen toch wel relaxed gereden, soms te, dat was in een treintje met een gele Corvette, die deed het op sommige stukken wel heeeeel rustig aan, na een kwartiertje was dat wel weer genoeg
...
Je houdt het met een dergelijk bont gezelschap natuurlijk niet volledig binnen de perken, maar de extreme uitwassen zoals door Steven beschreven heb ik niet gezien, de verleiding is echter best groot om er dan ook aan mee te doen 8) ...
Al met al een superdag gehad die zeker voor herhaling vatbaar is...
Ben

Je houdt het met een dergelijk bont gezelschap natuurlijk niet volledig binnen de perken, maar de extreme uitwassen zoals door Steven beschreven heb ik niet gezien, de verleiding is echter best groot om er dan ook aan mee te doen 8) ...
Al met al een superdag gehad die zeker voor herhaling vatbaar is...
Ben
-
Dat is wat ik gehoord heb:
Er zou een x-aantal Carrera GT's komen. Een groepje Duitsers die net de grens overkwamen vanuit Duitsland zijn aangehouden. Er zijn sowieso een aantal rijbewijzen ingenomen. Daarom waren de wagen(s) er niet.
Nogmaals, is ook maar viavia
Er zou een x-aantal Carrera GT's komen. Een groepje Duitsers die net de grens overkwamen vanuit Duitsland zijn aangehouden. Er zijn sowieso een aantal rijbewijzen ingenomen. Daarom waren de wagen(s) er niet.
Nogmaals, is ook maar viavia