echt fraai

raven14 schreef:Die kerels hebben me zo overtuigd van hun werk dat ik hetvolgende besteld hebt:
- RS bumper
- AP Car Design homemade halve rolkooi, geschroefd, met harness bar en X-kruis
- zowel rolkooi als carrosserie herspuiten naar Signal Grun...
- Carrera stickering op de flanken
Als het wat meezit heb ik tegen midden februari een tweelingbroertje van deze wagen in de garage staan:
Thanks kerels... van midden tot einde januari is ze (Porsches zijn vrouwelijk he) weg. En dan show ik foto's...Joy Jolliffe schreef:+1 ! Dat is nog eens een goeie set van modificaties. Hoe lang ben je 'm kwijt ?
Zo te zien een 997 Mk I die ze ombouwen naar Mk II en GT3 Cup uiterlijk met een GT2 blok erin. NiceSteven Nauta schreef:Ze bouwen nu ook een compleet custom 997 GT2 mk2 vanuit een gewone 997 mk1. 550pk bij 1100kg
Foto's!!!raven14 schreef:Thanks kerels... van midden tot einde januari is ze (Porsches zijn vrouwelijk he) weg. En dan show ik foto's...Joy Jolliffe schreef:+1 ! Dat is nog eens een goeie set van modificaties. Hoe lang ben je 'm kwijt ?
Oeps helemaal vergeten, dit topic. Plannen zijn gedeeltelijk doorgegaan op de respray na. Ik heb nu een redelijk getrouwe replica van de 964RS maar heb de originele (en naar mijn mening erg mooie) kleur, steengrijs, behouden. In plaats daarvan heb ik wat extra euros in de motor en andere dingetjes gestoken.Christoph schreef:Foto's!!!raven14 schreef:Thanks kerels... van midden tot einde januari is ze (Porsches zijn vrouwelijk he) weg. En dan show ik foto's...Joy Jolliffe schreef:+1 ! Dat is nog eens een goeie set van modificaties. Hoe lang ben je 'm kwijt ?
raven14 schreef:Standaard vermogen is 250pk, wat de wagen ook wel haalde denk ik, ook na 18 jaar.
Beste mod: licht vliegwiel (dat verandert de rij-ervaring echt grondig) en Intrax ophanging (een sterke verbetering on track van mijn tijden)
Ja wij Belgen zijn wat minder goed met woorden he ReneGTRene schreef:raven14 schreef:Standaard vermogen is 250pk, wat de wagen ook wel haalde denk ik, ook na 18 jaar.
Beste mod: licht vliegwiel (dat verandert de rij-ervaring echt grondig) en Intrax ophanging (een sterke verbetering on track van mijn tijden)gaaf geworden
en dat vliegwiel helpt dat veel met de traagheid opzwiepen? wat zijn je bevindingen
![]()
Jij kan weer ff, super
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten