Maar, idd grote kans op diezelfde kring.
Is 1x knipperen en je bent door dat dorp heen

Dat is overigens maar half waar maar dat ter zijdefrank de jonge schreef:Is wel minder torsiegevoelig dan een coupe
223k is niks als het klopt, geloof me. En je kan eigenlijk zeker zijn dat het niet terug is gedraaid (indien het klopt met interieurslijtage). Iemand die het terug gaat draaien draait het wel terug naar 170k ofzo, is makkelijker te verkopen.Knot schreef:Lijkt wel een aardige auto idd.. 223 is aan de hoge kant maar als het aantoonbaar is prima. Je loopt wel tegen zaken als koppeling/koelsysteem aan etc dat wel.
Zelf zou ik een 3spaaks stuur plaatsen, standaard witte voorknippers, andere wielen, andere interieurstrips... en dan nog de vraag of ik een sedan net zo mooi vind als een coupe....
Zondag a.s. Antwerpse haven?!Joy Jolliffe schreef:Wat dacht je van een meet samen met die andere 318ti boys etc. Staat ook nog in de planning.
Zijn ze al gepowdercoat ? Foto !
Ben je er? Ik zit in Rotterdam zondag... kak.hugo schreef:Zondag a.s. Antwerpse haven?!Joy Jolliffe schreef:Wat dacht je van een meet samen met die andere 318ti boys etc. Staat ook nog in de planning.
+1Joy Jolliffe schreef:De verschillen zijn zo minimaal dat je niet kan zeggen de 4-deurs of de 2-deurs is duidelijk beter. Je ziet het onderwerp regelmatig op USA-forums terug komen mbt de opbouw van tracktools. Daar zie je de OH NO weer zo een draadje reacties ook geregeld terugkerenVerschil is nihil dus gaat het meer om bruikbaarheid of aanbod van rolkooien en dergelijke.
Zondag de 11de heb ik het over. De zondag daarna zit ik in Hawaii voor 5 maanden.Christoph schreef:Ben je er? Ik zit in Rotterdam zondag... kak.hugo schreef:Zondag a.s. Antwerpse haven?!Joy Jolliffe schreef:Wat dacht je van een meet samen met die andere 318ti boys etc. Staat ook nog in de planning.
De zondag erna?
Gebruikers op dit forum: EvdP, krentenbol, mauritsklein, MParallel en 17 gasten