Net of jij hem uberhaupt ooit serieus neemt???Mathieu schreef:Hans,
Laat ons in onze waarde, alsjeblieft

Net of jij hem uberhaupt ooit serieus neemt???Mathieu schreef:Hans,
Laat ons in onze waarde, alsjeblieft
Klopt inderdaad. Maar in de openingspost staat dat meerdere auto's van één type geen probleem is. Wat wel belangrijk is, is dat alle types vertegenwoordigd zijn. Dat er dan meer zijn van één type, dat is leuk. Wel moet daarbij rekening worden gehouden dat in geval van een groepsfoto met bijvoorbeeld de verschillende generaties of types in één generatie, slechts één wagen gekozen kan worden. Hier gaat dan de meest originele voor. En tuurlijk zullen er ook foto's worden geschoten met verschillende kleuren naast elkaar of met allen M3's die die dag bij elkaar komen.Peric schreef:Mark, je schrijft dat je 1 wilt hebben van ieder model.
Denk dat het ook wel erg mooie foto's zal geven als er een hoop ///M's zijn hoor. Niet maar 1 van elke model.
Een paar ideeen uitwerken? Dat is toch niet zo moeilijk.... Hierbij wat suggesties:Mark Nauta schreef:Aangezien vandaag 2 mensen mij naar de shoot vroegen, hier even een kleine update.
Op dit moment ben ik nog bezig met het vinden van de locatie. Heb een paar ideeen, maar deze moeten nog even uitgewerkt worden. Maar dat gaat vast goed komen. De datum zal ergens in maart/april zijn i.v.m. de hogere kans op een mooie dag. Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte.
:oMark schreef: Een paar ideeen uitwerken? Dat is toch niet zo moeilijk.... Hierbij wat suggesties:
De hoogovens
Een autosloop
Een woonwagenkamp
Polen
Allemaal plekken waar BMW's van nature thuis horen.
Ik zat er vandaag nog aan te denken.... :banaan:Mtechnik schreef:Any updates Mark?
you're so damn right!Maximus schreef:Zullen de cops blij mee zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten