Top, kan ik waarderen, ik neem een bezempje extra mee!Fabian schreef:Kom alleen maar wat hand en span diensten verrichten hoor, er zal niet veel gereden worden

Top, kan ik waarderen, ik neem een bezempje extra mee!Fabian schreef:Kom alleen maar wat hand en span diensten verrichten hoor, er zal niet veel gereden worden
Dude, wilde je nog terugsms-en gisteravond, maar de sneeuw vereiste al mijn concentratieMarius schreef:![]()
Thanks
Komen de pics nog ergens online of waren die nu via Dick te bestellen? Ben wel benieuwd hoe die uit mijn passagierraam zwaaiende chileense stierenvechter erop staat nl.
No problemoFabian schreef:Dude, wilde je nog terugsms-en gisteravond, maar de sneeuw vereiste al mijn concentratieMarius schreef:![]()
Thanks
Komen de pics nog ergens online of waren die nu via Dick te bestellen? Ben wel benieuwd hoe die uit mijn passagierraam zwaaiende chileense stierenvechter erop staat nl.
25% rally sper en quickrack stuurhuisMathieu schreef:"Nothing else Matters"
's Middags ben ik bij Pescatore ingestapt in een 2.0 Sierra met gele Koni's, 100% sper en geen stuurbekrachtiging. In één woord geweldig.
Dit is nog eens een fun autoHelemaal goed.
En super vorderingen waargenomen bij Pescatore en zijn kameraad, echt super gedaan.
:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten