HAHA....mooie opmerking: "bulk van de kinderen"500E schreef:Euhhh... nou, ik bulk van de kinderen en er passen er maar drie in een G
Een turbo zonder voorassen dus eigenlijk.. :morecoffee:500E schreef:Het is druk hoor, Mark: vier stuks. Van Huggies tot wiskunde 8) "Bulken" is niet overdreven...
Nog even een vraag voor de Porschisten onder jullie. Best een prangende vraag, trouwens.
De GT2 staat op kenteken als "911 Turbo". Dat is vreemd, maar op de Fahrzeugbrief staat ook "911 Turbo (996 GT2)" vermeld. Het is onomstotelijk een GT2 voor de scepticiDe verkoper legde uit dat de GT2 in Duitsland omschreven wordt als 911 Turbo en dat de RDW dit zo heeft overgenomen. Da's mogelijk; ik heb wel gekkere dingen meegemaakt bij de RDW, maar toch...
Check ik de blauwe van Hette (met de blauwe velgen) dan is de handelsbenaming gewoon "911 GT2"
Wel godverrrrr...... dat wil ik natuurlijk ook gewoon op het kenteken hebben!
Iemand enig idee hoe dat zit? Bekijk je het objectief dan heb ik du moment een héle erge dure Turbo met tweewielaandrijving gekocht.
500E schreef:Het is druk hoor, Mark: vier stuks. Van Huggies tot wiskunde 8) "Bulken" is niet overdreven...
Nog even een vraag voor de Porschisten onder jullie. Best een prangende vraag, trouwens.
De GT2 staat op kenteken als "911 Turbo". Dat is vreemd, maar op de Fahrzeugbrief staat ook "911 Turbo (996 GT2)" vermeld. Het is onomstotelijk een GT2 voor de scepticiDe verkoper legde uit dat de GT2 in Duitsland omschreven wordt als 911 Turbo en dat de RDW dit zo heeft overgenomen. Da's mogelijk; ik heb wel gekkere dingen meegemaakt bij de RDW, maar toch...
Check ik de blauwe van Hette (met de blauwe velgen) dan is de handelsbenaming gewoon "911 GT2"
Wel godverrrrr...... dat wil ik natuurlijk ook gewoon op het kenteken hebben!
Iemand enig idee hoe dat zit? Bekijk je het objectief dan heb ik du moment een héle erge dure Turbo met tweewielaandrijving gekocht.
Mathieu schreef:Even lachen.
Een GT2 Stealth![]()
Nou dan is Pamela Anderson met een alleen een tanga slipje aan op een gala premiere ook stealth
Mathieu schreef:Sowieso, auto's met spoilers zo groot dat er het nationaal banket op geserveerd kan worden zijn niet opzichtig, toch![]()
Nee, met een GT2 rijdt je anoniem over neerlandsch wegen
Gebruikers op dit forum: jessedehaan en 3 gasten