'88 E30 M3 Evolution II
-
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
- Locatie: Dwingeloo
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Supersprint]
Nu nog even een Carbon Airbox!
-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
- Locatie: Randstad
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Supersprint]
Nou....nieuwe demper zit er tussen hoor
en gelukkig is het geluid niet compleet verdwenen...het is alleen iets zachter geworden.
Zorgt er voor dat je na een ritje van 100km niet meer met oorpijn uit de auto stapt.
Van dit:

Naar dit:

Einddemper is hetzelfde gebleven
me is happy

Zorgt er voor dat je na een ritje van 100km niet meer met oorpijn uit de auto stapt.
Van dit:
Naar dit:
Einddemper is hetzelfde gebleven

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Supersprint]
Mooi wark Rick!
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
- Locatie: Randstad
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Supersprint]
<leeg>
Laatst gewijzigd door Rickstah op 16 jul 2015, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
- Locatie: Randstad
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
<leeg>
Laatst gewijzigd door Rickstah op 16 jul 2015, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Klotesituatie zoiets. Maarja kan gebeuren.
Even Steve Smith een pm sturen. Die weet een spuiter in NH die auto's beter spuit als dat ze uit de fabriek komen.
Even Steve Smith een pm sturen. Die weet een spuiter in NH die auto's beter spuit als dat ze uit de fabriek komen.
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Dat is kl*te, zeg!
Ken een E30 M3 eigenaar met een eigen spuiterij die diverse BMW oldtimers gespoten heeft (ook E30 M3's). Tevens kun je het ook vragen bij Jeroen Lekx in Alphen a/d Rijn, ook bekend BMW oldtimer specialist.

Ken een E30 M3 eigenaar met een eigen spuiterij die diverse BMW oldtimers gespoten heeft (ook E30 M3's). Tevens kun je het ook vragen bij Jeroen Lekx in Alphen a/d Rijn, ook bekend BMW oldtimer specialist.
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Pff helemaal kut Rick...
Ook jammer voor wat de originaliteit van de auto betreft! Je weet nu gewoon dat hij een tikje heeft gehad. Inderdaad alleen maar genoegen nemen met een perfecte reparatie!

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
LB, auto's die nog nooit wat gehad hebben bestaan nauwelijks, en als een reparatie na een week gebruik nog te ontdekken is heeft de reparateur prutswerk geleverd.Mark N schreef: Ook jammer voor wat de originaliteit van de auto betreft! Je weet nu gewoon dat hij een tikje heeft gehad.
Als er geen grote structurele schade is zou ik er na GOEDE reparatie niet meer over nadenken. Zowel de 540i als de 156 hebben in het verleden avontuurtjes beleefd, zolang de kooi recht blijft is het te fixen.
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Ai! Success met dit allemaal Rick
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28640
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
+1 tis natuurlijk zonde maar plaatwerkschade is door een goede hersteller echt als nieuw te repareren.steve smith schreef:LB, auto's die nog nooit wat gehad hebben bestaan nauwelijks, en als een reparatie na een week gebruik nog te ontdekken is heeft de reparateur prutswerk geleverd.Mark N schreef: Ook jammer voor wat de originaliteit van de auto betreft! Je weet nu gewoon dat hij een tikje heeft gehad.
Als er geen grote structurele schade is zou ik er na GOEDE reparatie niet meer over nadenken. Zowel de 540i als de 156 hebben in het verleden avontuurtjes beleefd, zolang de kooi recht blijft is het te fixen.
en 40% van de nieuwe auto's hebben al schadeherstel gehad nog voordat ze uberhaupt op kenteken hebben gestaan

-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
- Locatie: Randstad
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
<leeg>
Laatst gewijzigd door Rickstah op 16 jul 2015, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Is te herstellen maar het is wel een vervelende schade,
voorzijde van de wielkastverbreding. Lijkt makkelijker
dan het is denk ik, dus idd. even de moeite nemen om
de beste-beste man voor de job te zoeken Rick.
voorzijde van de wielkastverbreding. Lijkt makkelijker
dan het is denk ik, dus idd. even de moeite nemen om
de beste-beste man voor de job te zoeken Rick.
-
- Berichten: 2233
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Dit is redelijk makkelijk te herstellen, indien de bodemplaat niet geraakt is.
Bij mijn gewone E30 is er een compleet nieuw achterscherm gekomen, na schade. Die wat erger was dan deze.
Bij de M3 heb je het voordeel dat bijna alle las naden uit het directe zicht zijn. Alleen die bij het achterlicht.
Maar het moet natuurlijk wel netjes gebeuren.
Compleet nieuwe M3 schermen zijn gewoon nog tekoop.
Bij mijn gewone E30 is er een compleet nieuw achterscherm gekomen, na schade. Die wat erger was dan deze.
Bij de M3 heb je het voordeel dat bijna alle las naden uit het directe zicht zijn. Alleen die bij het achterlicht.
Maar het moet natuurlijk wel netjes gebeuren.
Compleet nieuwe M3 schermen zijn gewoon nog tekoop.
-
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
alleen bij een m3 zit de aanhechting van het achterscherm onder de c stijl , wil je er dus netjes een compleet achterscherm op zetten zul je dus ook een stuk van de c stijl eraf moeten halen , tis moeilijk te beoordelen van de foto , maar als het te herstellen is zonder vervangen het achterscherm zou ik daar voor kiezen , een echt echt echt goede plaatwerker kan een hoop , al worden die wel schaarsJeroenT schreef:Dit is redelijk makkelijk te herstellen, indien de bodemplaat niet geraakt is.
Bij mijn gewone E30 is er een compleet nieuw achterscherm gekomen, na schade. Die wat erger was dan deze.
Bij de M3 heb je het voordeel dat bijna alle las naden uit het directe zicht zijn. Alleen die bij het achterlicht.
Maar het moet natuurlijk wel netjes gebeuren.
Compleet nieuwe M3 schermen zijn gewoon nog tekoop.
Arjan
- Niels
- Berichten: 22511
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Dat krijg je met dat strenge immigratie beleidarjanvanessen schreef: een echt echt echt goede plaatwerker kan een hoop , al worden die wel schaars


Altijd kloten een schade aan zo'n auto

- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Jeroen Lekx in Capelle a/d IJssel ff vragen.
E30 specialist met eigen schade herstel.
Michel
E30 specialist met eigen schade herstel.
Michel
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Je bedoelt Alphen a/d Rijn.Michel P schreef:Jeroen Lekx in Capelle a/d IJssel ff vragen.
E30 specialist met eigen schade herstel.
Michel
Zou het daar niet laten doen, heb er meerdere reparaties van gezien. Not impressed, al was het in een aantal gevallen de eigenaar die te zuunig was. Reparaties wel deugdelijk maar niet mooi. Is meer een optie als je het zelf moet betalen bij een auto die je niet houdt.
PS ik zou serieus overwegen om het achterscherm niet te vervangen, of hooguit gedeeltelijk. Compleet vervangen levert meer schade op dan het het profijt brengt.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Klopt Steve idd Alphen a/d Rijn.!
Zuinig zijn wil je niet, wel dat het goed gebeurt, dat is zeker te bespreken met Jeroen.
Michel
Zuinig zijn wil je niet, wel dat het goed gebeurt, dat is zeker te bespreken met Jeroen.
Michel
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
Ja. Is het standaard schadeadres van "onze" huisdealer. Prima om een bumpertje te laten spuiten maar niet voor detailwerk. G's oude e60 M5 hebben ze gigantisch verprutst en lakwerk op een 740Li was ook ronduit lelijk, maar de Touring hebben ze wel mooi bijgewerkt voordat deze de huisselectie in ging. Het verschilt daar gewoon teveel wie het doet,Rickstah schreef:Iemand bekend met ABS Pijnaker in Aalsmeer? schijnt BMW erkend te zijn.
Zoals door Bert gemeld heb ik een adres voor je die het onzichtbaar en oerdegelijk voor je kan doen maar die ga ik niet op het forum zetten. Wil je wel PM'men, maar dan enkel en alleen als je weet dat je over 4-5 weken aan de beurt bent. Moet zelf nl. eerst een paar dingen klaar hebben die daar staan of onderweg naartoe zijn

Laatst gewijzigd door steve smith op 23 mei 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
voor tussen mijn oren zou ik ook kiezen voor een goede uitdrukker en spuiter, ik zou niet snel een nieuw deel plaatwerk laten plaatsen aan een mooie auto, of het moet een makkelijk afschroefbaar deel zijn en aardig verfrommeld 
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
steve smith schreef:Ja. Is het standaard schadeadres van "onze" huisdealer. Prima om een bumpertje te laten spuiten maar niet voor detailwerk. G's oude e60 M5 hebben ze gigantisch verprutst en lakwerk op een 740Li was ook ronduit lelijk, maar de Touring hebben ze wel mooi bijgewerkt voordat deze de huisselectie in ging. Het verschilt daar gewoon teveel wie het doet,Rickstah schreef:Iemand bekend met ABS Pijnaker in Aalsmeer? schijnt BMW erkend te zijn.
Zoals door Bert gemeld heb ik een adres voor je die het onzichtbaar en oerdegelijk voor je kan doen maar die ga ik niet op het forum zetten. Wil je wel PM'men, maar dan enkel en alleen als je weet dat je over 4-5 weken aan de beurt bent. Moet zelf nl. eerst een paar dingen klaar hebben die daar staan of onderweg naartoe zijn
Waarom niet op het forum zetten? Bang dat ie te veel werk krijgt?

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
1. Op zijn eigen verzoek.Mark N schreef: Waarom niet op het forum zetten? Bang dat ie te veel werk krijgt?
2. Ja, zit zelf al vier weken in de wacht dus voorlopig stoppen we ff met werk van derden sturen.
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07
Re: '88 E30 M3 Evolution II [Update: Bad news..]
steve smith schreef:
1. Op zijn eigen verzoek.
2. Ja, zit zelf al vier weken in de wacht dus voorlopig stoppen we ff met werk van derden sturen.
nr. 1 snap ik niet helemaal vanuit commercieel oogpunt. Maar nr. 2 kan ik goed begrijpen.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Fabian en 7 gasten