Nou, gister met een heel verhaal pap, op zijn verjaardag, om de tuin geleid... De korte versie: hij was in Echt met mijn moeder voor 't een en ander en ik ben stiekem naar m'n werk (ook in Echt) gegaan. Daar aangekomen mijn ouders gebeld of ze niet even langs konden komen omdat ik een "ongelukje" had gehad en niet zelf naar huis kon rijden. Een paar minuten later waren ze er en pap had niet eens in de gaten dat zijn auto op de afleverplek in de showroom stond... Toen we naar het raam liepen om te kijken naar mijn auto, liep hij z'n eigen nieuwe auto bijna straal voorbij... En toen mompelde ik iets van: "mooie auto he..." en toen moest hij even kijken en even schakelen... Een paar tellen later leek het kwartje te vallen en zei ik: "weet je van wie die auto is?". En toen was het duidelijk natuurlijk.

Hij wist letterlijk de eerste 3 kwartier niet wat hij zeggen moest, hij was zogezegd met stomheid geslagen.
Het betreft dus een 650i Carbonsport Individual in Azuritschwartz. Van deze Carbonsport uitvoering zijn er slechts 5 gemaakt, allen met het nieuwe I-drive besturingssysteem, echter zijn er 4 gemaakt met het oude scherm en de oude weergave, en één met het nieuwe scherm met nieuwe weergave.... En die nummer 5, is die van mijn pa.
Het Carbonsport pakket houdt in dat er een paar opties op zitten die niet bestelbaar zijn op een normale 6-serie :
Speciale motorkap met "vouwen-powerdome" achtig ding
Speciale M velgen
Speciaal M onderstel (geen EDC)
Speciale black-chrome "sound-uitlaten"
(En de mogelijkheid om hem in Carbonschwarz te bestellen, wat dit exemplaar niet is geworden)
En nog een paar gewone opties:
M stuurwiel
Sportautomaat met stuurschakeling
Individual Antraciet hemelbekleding
Sportstoelen
Lijsten in hoogglans zwart
En dan nog de gewoon bestelde opties:
Individual Azuritschwarts
Individual Merino volleder Oxydbraun
Individual lijsten in pianolack schwartz
Panoramadak
Active front steering
Lane departure warning
Head up display
Active cruise control
Grootlicht assistent
Comfortacces
Logic 7 audio
Stoelverwarming
I-drive navi proff. 2009
Bluetooth carkit snap-in
Ik vergeet vast nog iets.....
Foto's:
Oud vs. nieuw
Het leer is in werkelijkheid een paar tinten meer oranje, dat komt er niet zo goed uit op de foto's
Black-chrome + zout
Profi I-drive 2009
Dagrijlicht
Veel D-F gegarandeerd denk ik zo
Zaterdag moet ik hem meenemen naar het werk om de (lelijke) 18" winterwielen te monteren en hem een beetje te poetsen (als het weer beter is, vandaag lag er nog een boel sneeuw bij ons en vannacht vroor het nog meer dan 22 graden!)...