Elmar schreef:Niet normaal wat een gang je er in had Roel.
Jaja ... ik weet het, het kan altijd harderHANZ06 schreef:De verf woei bijna van zijn wagen, zo hard.....![]()

Het was trouwens van korte duur, de volgende ronde
Gr Roel.
Elmar schreef:Niet normaal wat een gang je er in had Roel.
Jaja ... ik weet het, het kan altijd harderHANZ06 schreef:De verf woei bijna van zijn wagen, zo hard.....![]()
Dieseltourist schreef:afsnijden.........ook maar eens overwegen deze rijstijl.......ziet er wel snel uit
Ton in de RingMazda. Liep lekker dacht ik of niet Ton?
Nou aan de afhangende mondhoeken te zien ging het nog niet helemaal naar wens..........de voorkant blijkt langzamer dan de achterkant
Gespot op EM.nl
Op deze manier dwingt hij nog meer respect af![]()
Ik wilde eerst schrijven dat hij maar 115 pk had maar had het idee dat ze daar niet in zouden trappen![]()
Maar met 200 zoals ik vernomen heb kan iedereen zo rijden![]()
![]()
HVDT
:
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 10:33 am Onderwerp: Reageren met citaat [Markeer bericht als ongelezen]
izard schreef:
Eerste filmpje staat er al he, evo3 Smile
Weet iemand trouwens wat specs van die rode miata/mx5?
Dat ding ging serieus hard, en de bestuurder had ook serieuze skills, ben er helaas niet aan toe gekomen om in de pitsstraat even een babbeltje te maken.
Het is een kennis van me die met die mazda voor zo min mogelijk geld op de ring onder de 8 min een rondje probeerd te rijden.
Ik dacht dat die wagen ongeveer 170 pk heeft.
Als je op google "ringmazda" in tikt dan kom je op zijn site.
Tom is wel een beetje van het type "do or die" en staat er met zijn rijstijl ook nog wel eens naast.
Hij gaat wel hard, dat dan weer wel......... Wink
Grtz,Hans
hoe weet hij dat nou weer van die 170 pk..............zou de rest van zijn verhaal dan ook kloppen ?
Zo beterRoel SpeedCars schreef:Lekker gequote HanZzoek de tekst
![]()
Gr Roel.
Was dit de bedoeling?HANZ06 schreef:Dieseltourist schreef:Gespot op EM.nl
HVDT
:
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 10:33 am Onderwerp: Reageren met citaat [Markeer bericht als ongelezen]
izard schreef:
Eerste filmpje staat er al he, evo3 Smile
Weet iemand trouwens wat specs van die rode miata/mx5?
Dat ding ging serieus hard, en de bestuurder had ook serieuze skills, ben er helaas niet aan toe gekomen om in de pitsstraat even een babbeltje te maken.
Het is een kennis van me die met die mazda voor zo min mogelijk geld op de ring onder de 8 min een rondje probeerd te rijden.
Ik dacht dat die wagen ongeveer 170 pk heeft.
Als je op google "ringmazda" in tikt dan kom je op zijn site.
Tom is wel een beetje van het type "do or die" en staat er met zijn rijstijl ook nog wel eens naast.
Hij gaat wel hard, dat dan weer wel......... Wink
Grtz,Hans
hoe weet hij dat nou weer van die 170 pk..............zou de rest van zijn verhaal dan ook kloppen ?
Op deze manier dwingt hij nog meer respect af![]()
Ik wilde eerst schrijven dat hij maar 115 pk had maar had het idee dat ze daar niet in zouden trappen![]()
Maar met 200 zoals ik vernomen heb kan iedereen zo rijden![]()
![]()
Ik rij tenminste nogOpa schreef:Ach, Hans kan net zo goed quoten als dat ie kan rijden.
kon je niet slapen ofzo?!? "Geplaatst: 05 sep 2008 03:07"Jeroen van Emmerik schreef:nou... ik ook dan maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten