DF delegatie Friesland/Noord 14 september ring (DF RING DAG)
- MartijnGizmo
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Je kan vast wel met mij of geert meerijden, maar dan in onze leasewagen, als dat geen probleem is.... Rij wel via Friesland, dus we moeten maar even kijken dan.Martijn Koevoets schreef:Huh, heej, ik ga ff op vakantie, zie ik dit ineens!Wie o wie heeft er een plekkie voor deze kansloze stakker zonder auto?
Ruilen voor foto's van je auto, dat kan ik namelijk wel.
- MartijnGizmo
Top! Ik zal even proberen om een auto te lenen zodat ik in Heerenveen kan komen die ochtend, dan is er vast wel een mouw aan te passen. 8)
Ik heb nog even nagedacht over het fotoverhaal: zonder telelens begin ik natuurlijk niet veel langs het circuit (tenzij ik er 1 kan lenen van een vriend), dus ik denk dat ik wat flitsers etc meeneem om wat leuke foto's náást de baan te maken als mensen daar zin in hebben. Dit soort spul dus:

Leuk idee?
Ik heb nog even nagedacht over het fotoverhaal: zonder telelens begin ik natuurlijk niet veel langs het circuit (tenzij ik er 1 kan lenen van een vriend), dus ik denk dat ik wat flitsers etc meeneem om wat leuke foto's náást de baan te maken als mensen daar zin in hebben. Dit soort spul dus:
Leuk idee?
Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 21 aug 2008, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- elogiov6
- Mike S.
- Auto: M135i
Ik denk dat dat een heel erg leuk idee is hoor !!!Martijn Koevoets schreef:Top! Ik zal even proberen om een auto te lenen zodat ik in Heerenveen kan komen die ochtend, dan is er vast wel een mouw aan te passen. 8)
[img:500:334]http://farm4.static.flickr.com/3055/235 ... e28858.jpg[/img]
[img:500:334]http://farm3.static.flickr.com/2343/240 ... 6ed917.jpg[/img]
[img:500:334]http://farm3.static.flickr.com/2315/262 ... 26f901.jpg[/img]
Leuk idee?
- Ayrton Jenna
Re: DF delegatie Friesland/Noord 14 september ring (DF RING
Maak daar maar Dexter + Jenna van 8)Rico v Velzen schreef:
Mensen die al in de buurt van de Ring zijn, danwel op eigen gelegenheid heengaan:
-Aernoudt - 205 GTi
-Dennis van der schoot
-Stefan CS
-Dexter
-Peter Tunissen (kan die mooi niet meer terug)
-Markk en vrouw
-Tom caubo
-
-
- Macboy
- Joop
AC Zevenaar is dan het meest praktisch denk ik...Macboy schreef:Als er te veel auto's zijn bij de Shell, is het handiger om op een eerdere plek af te spreken, bijvoorbeeld het parkeerterrein van de Ikea Duiven of AC Zevenaar of zo.
Dan valt het ook minder op bij de grens (Duitse en NL politie etc dat ze niet denken dat we een run doen of zo).
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- RVV
Macboy schreef:Als er te veel auto's zijn bij de Shell, is het handiger om op een eerdere plek af te spreken, bijvoorbeeld het parkeerterrein van de Ikea Duiven of AC Zevenaar of zo.
Dan valt het ook minder op bij de grens (Duitse en NL politie etc dat ze niet denken dat we een run doen of zo).
Heb nooit het idee gehad dat zoiets nodig was. Beste is gewoon de pomp locatie aan te houden, kan iedereen even tanken voordat we Duitsland in gaan en even koffie drinken en pissen

- Niels
- Auto: Prius+
Die optie overweeg ik eigenlijk nog wel een beetje. Ik moet er vrij voor nemen dus dan wil ik er eigenlijk ook wat van maken zeg maar. Anders moet ik zaterdag tot 23:30 werken, zondag vroeg op en 1000km knallen en maandag weer om 15:30 aan het werkWouter81 schreef:Vriendin wil ook graag mee, leuk even ertussen uit dus. 8) Blijven zondagavond wel in Duitsland ergens overnachten, geen zin om op dezelfde dag nog eens 400+ saaie km's terug te fahren. Nog meer mensen die er een dagje extra aan vastknopen?
Alleen nog even oppas regelen voor de kleine.

Nou ben ik nog niet zo heel lang geleden nog in Duitsland geweest maar het is daar zeker niet goedkoper en zeker de diesel niet. Ik zou in NL tanken want de kans dat je in D meer betaald is zeer aannemelijkPescatore schreef:Beter doe je dat tanken bij een Duitse pomp (zuunige 'Ollanders als wij zijn)

- Pescatore
Hmm ik tank regelmatig bij een pomp aan de A2 bij Bottrop, en het is vrij gebruikelijk dat ik daar voor A-merk peut evenveel betaal als voor benzine in Enschede bij een knakenpomp. Benzine that is, diesel tank ik niet zo vaak (gelukkig maar, hoef ik niet in die stank te zitten)Niels schreef:Nou ben ik nog niet zo heel lang geleden nog in Duitsland geweest maar het is daar zeker niet goedkoper en zeker de diesel niet. Ik zou in NL tanken want de kans dat je in D meer betaald is zeer aannemelijkPescatore schreef:Beter doe je dat tanken bij een Duitse pomp (zuunige 'Ollanders als wij zijn)

- frank de jonge
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
- Jelmer850i